Hayata Gözlerini Aç

91 5 2
                                    

Saat tam gece yarısını geçtiğinde 21 Mayıs tarihini gösterdiğinde Sinem her zamanki gibi yatakta tek başına ağrılarla cebelleşirken bir yandan da yardım için sağ tarafında bulunan komodinin üzerindeki telefona ulaşma çabasındaydı.Uzun uğraşlar sonucu telefonuna ulaşabilmişti fakat ter içerisinde ve ağrılar içerisindeydi.Rehberindeki tek tük kişiler kaydetmişti çünkü pek konuşabilecek ve iletişim kurabilecek kimsesi yoktu bunu yapmak istese bile başına gelecekleri biliyordu. Sinem rehberindeki annesini arayabilmişti.Ağrılarının ve sancısının olduğunu belirtmiş ve hemen telefonu sağ eliyle tuttuğu için sağ tarafına rastgele fırlatmıştı çünkü telefondan daha çok önemli ağrıları ve sancıları vardı telefon derdinde değildi.Anne ve babası evleri yakın olduğu için 15 dakikada Sinem'in yani kızlarının olduğu eve ulaşabilmişlerdi.Dışarıyı çok kötü şiddetli bir yağmur esir almıştı.Annesi ve babası söylene söylene Sinem'in yanına ulaşabildiklerinde kızlarının durumuna da üzülmemiş değillerdi hatta kahroluyorlardı.Sinem ne kadar dayanacağını bilmiyordu dişlerini sıkıyordu dışarıya arabaya binene kadar rahat nefes aldığını hatırlamıyordu.Ta ki yolları sel götürene kadar. Şimdiden dert yanıyordu kızının kaderi için çünkü Sinem hamileydi evet hamile bu dünyaya bi çocuk getirmek istemezdi fakat öyle olmamıştı ama yinede kızının olacağını öğrendiği günden beri heyecanına engel olamamıştı. Sel yüzünden dolayı arabaları yolda kalmıştı ne kadar acı içinde kaldığını bilmediği zamana kadar itfaiye yardımlarına gelmişti.Bir itfaiye eri onlarla çok iyi ilgilenmiş hastane kayıtlarına kadar yardım etmişti.Hastanede Sinem'e bi hayırlı olsun demeden de gitmemişti.Küçük bir ricada bulunmuştu yeni doğan güzeller güzeli tatlımı tatlı ismi henüz belirli olmayan güzeli görene kadar.Güzelin adının Cansel olmasını rica etmişti çünkü anlamı derin etkileyiciydi.Çok büyük bir felakette gözlerini açmıştı bu güzel kız çocuğu büyük bir selin içinden kurtarılmış ve annesine bir can olarak dünyaya gelmişti.Tabi Sinem hanım bu derin anlamını içten içe benimsediği için biricik kızının adını CANSEL koymuştu.Sinem rahat bir nefes almıştı, kızı kucağında sağlıklı bir şekilde olunca başka ne isteyecekti ki. En çok korktuğu da eve gidince olacakalardaydı, düşünmek istemiyordu yaşanacakları ve geleceği ama düşünmeden de edemiyordu...

Belki de Cansel'in hayatı zorluk içerisinde başladığı için zorluklar çekecekti...





Nice zorluk vardır karşılığını alabilmek için,nice zorluk vardır katlanabilmek için...



Nice zorluk vardır karşılığını alabilmek için,nice zorluk vardır katlanabilmek için

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Sizlerden ricam bol bol yorumlar ve bölümümüzü beğenmeniz.
Kısa bir bölüm oldu farkındayım diğer bölüm daha dolu dolu geleceğim siz yeter ki sevgi ile okumanız beğenmeniz ve yorumlar yapmanız . Şimdiden vereceğiniz yapacağınız destekler için teşekkür ederim ✨🌟

CANFEZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin