rahatsız eden bazı şeyler

42 5 5
                                    

Eren derin ve huzurlu mışıl mışıl yatıyordu tatlı tatlı rüyalar görüyordu tam da bu sırada bir ses işitip o tatlı uykusundan uyanıyordu. Yatağından kalkıp kapıya doğru hareket etti kapıyı açtı aman Allahım bu nedir üzerine doğru koşuyordu Eren hemen kapıyı hızlı bir şekilde kapattı ordan kendisini yatağın altına fırlatıp kendisini saklamaya çalışıyordu çok korkmuş ve ağlıyordu anne, anne, baba diye bağırıyordu ama ikisi de eren küçükken ölmüşlerdi. teyzesi bu sesleri duyunca hemen eren'in odasına koştu erennnn bakıyor eren yerde yatakın altında ağlıyor
Canım yeğenim noldu korkma bişey olmicak eren korkunun eserinden bir türlü çıkmıyordu teyzesi ereni alıp odasına götürdü gel canım yeğenim gel,korkma yat, eren biraz güvence altın da olduğunu hissedip tekrardan yatmaya başladı...

Teyze;düşünüyor noldu buna niye bu kadar korktu, acaba bişey mi gördü umarım bişey görmemiştir diye oda yatmaya başladı.....

Teyze kalkmış kahvaltı hazırlamaya koyuldu, çok güzel şeyler hazırlamıştı yukarı kata çıkıp hade eren kalkmadın mı, eren'den ses yok, halla halla odaya gidince aman Allahım bu ne ne kadar çirkin bir yaratık Eren'in baş ucunda duruyor teyze hemen telaşlanıp yaratık ona doğru koşuyordu Ortadan kayboldu teyze çok korkmuş o korkun bilinç altında kendisine gelemedi eren uyanmış teyze yerde baygın eren çok şok içinde,teyze teyze .kalk ,lütfen kalk ,ama teyze den ses yok.

Eren ağlamya devam ediyordu ses seda yok teyze öylece yerde baygın halde. Eren biraz düşünmeye başladı tabi ya hemen kolonya getirmeye koştu Merdiven den uçarsına iniyordu hemen aldıktan sonra bir ses ürkütücü eren arkasına bakıyor ki yine aynı yaratık eren arkasına bakmadan hemen teyzesinin yanına koşuyor kapıyı da kilitledi. Teyzeeeeee çok korkuyorum eren kolonya yı teyzesinin eline döküyor teyze az da olsa biraz hareket etmeye başladı eren buna çok sevindi...

Teyze kalk lütfen, teyze şöyle bir erene baktı iyi misin canım, teyze çok korkuyorum,teyze bı an dalgın dalgın yere baktı düşünüyordu acaba ne yapmalıyım neyse eren kalk kahvaltı yapmaya gidelim ikisi de çok korkuyordu, Kahvaltıyı güzel yaptılar ve konuşmaya başladı Teyze; eren biz en iyisi buradan taşınalım, Eren evet teyze yeni eve geçelim burası hiç güzel değil çok ürkütücü teyze telefonu alıp ev bakmaya başladı, eren bir ev buldum ben oraya bakmaya gideceğim senide komşuya bırakayım hem çok sevdiğin arkadaşın elayla oynarsınız,tamam teyze üzerlerine değiştirmiş ti, ki üs kattan sesler geliyordu teyze hiç birşey belli etmemeye çalışıyordu telaşını da belli etmedi erene karşı.
Teyze Ereni alıp komşuya bıraktı.
Teyze çok merak ediyordu ve çok ta korkuyordu en iyisi o üst katta ne var bakacam eve gelip merdivene doğru hareket etmeye başladı tam  çıkıyordu ki  aynı ses yine geliyordu, teyze eline bir odun alıp yürüyor kapıyı açtı ve neler neler görüyordu çok şaşırmış........

Buraya kadar okuduysaniz teşekkür ederim yorum ya da oy verirsiniz çok sevinirim 😁🙂😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkunç ev Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin