Medyadaki şarkıyı dinleyin iyi okumalarrrrrYürüdüm yürüdüm ve artık kendimi suya bıraktım kendimi hayat çok fazla zordu insan bazen bekliyor onu merak eden birinin olmasını onu seven sayan birisinin olmasını ama olmayınca artık yaşamak için bi sebebi kalmıyor umarım bu sefer başarmışımdır.
Mert'ten
Şarkı dinleyerek sahile doğru yürüyordum. Dinlediğim şarkı "Ruggero- si tú no estás" yağmurlu havalarda çok iyi gidiyor. Karşıda denize doğru yürüyen bi kız gördüm. Acaba ne yapmaya çalışıyorum diye düşündüm. Gittikçe suya doğru yürüdü.
Yazar: hadi koş koş kahraman olucaksın
Mert: sen nerden çıktın be
Yazar: ben senin yazarınım istediğim yerden çıkarım sanane
Mert: tamam be dur iki dk kız ölüyor
Yazar: neyse koş sen kahraman dkdhekdb
Belirli bi süre sonra kayboldu şimdi ne olduğunu anlamıştım kendini boğuyordu. Koşarak oraya doğru gittim ama görünmüyordu. Denizin içine girdim ve yüzmeye başladım. Hâlâ görünürde yoktu derken kendini bırakmış suyun dibine giden birini gördüm. Oraya doğru yüzdüm ve onu kucağıma alıp yukarı çıkmaya başladım. Suyun üstüne çıktık ve gördüğüm şeyle şok oldum. Bu bizim okuldaki kızdı. Neden böyle birsey yapıyordu ki. Ama şuanda biran önce onu kumsala götürmem gerekiyordu. Sonra sorardım. Nihayet sudan çıktık sanırım çok fazla su yutmuştu. Suni tenefüs yapmaya başlamıştım tam tekrar yapacakken yüzüme bi tokat indi. Ne olduğunu şaşırmıştım. Hızlıca baktığımda uyanmış olan su' yu gördüm ve " bu mu senin teşekkürü biz senin hayatını kurtaralım sen tokat at " dedim o ise kısık sesle " fırsatçı kalk üstümden imdat sapık var " diye bağırdı ağzını kapattım ve " bağırma lan sanki keyfimizfen yaptık " dedim. Üstünden kalktım oda ayağa kalktı pek iyi görünmüyordu. " hastaneye gidelim mi ? " dedim "gerek yok iyiyim ben" dedi. " o zaman gel eve bırakayım seni " dedim " senin derdin ne" dedi. Çok tuhaf bi kızdı.
Su'dan
Ne yani şimdi beni kurtardı diye kahraman mı oldu ne güzel başaracaktım bu sefer herseyin içine etti. " rahat bırak beni sanki iyi bi bok yapmış gibi birde duruyorsun karşımda" dedim. "Bıraksaydın da geberse miydin zengin zübbesiein işte nolucak herseye herkese yukarıdan bakıyorsun" dedi. O benim hakkımda ne biliyordu da böyle konuşuyordu. "Sen ne bok biliyorsun ki benim hakkımda böyle konuşuyorsun nasıl bi hayatımın olduğunu biliyor musun sen " dedim çok sinirliydim. "Sanki çok zor bi hayatın varmış gibi konuşma " dedi mert . " Belki var sen nerden bilebilirsin ki " dedim. O an çok sinirlenmiştim. " Hadi ama noldu baban en sevdiğin barbie bebeği almadı mı" dedi ve güldü. O an gözlerim dolmuştu. " babam bana barbie değil benden annemi aldı " dedim. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu sanki boğazı düğümlenmiş gibi. Daha sonra konuşmaya başladı ama ben onu duymadım o an aklımda sadece tek bir ses vardı o geceki silah sesi ve sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Sınırlar
Fantasy+18 küfür,korku içerir su burcum adım buydu. Sessiz biriydim Çoğu kez intihar ettim ama başarısız oldum.Çok küçük yaşta hayatın en acımasız gerçekleriyle karşılaştım. Artık 17 yaşındaydım ve o olay olalı 13 yıl geçmişti. Çok uzun zaman öyle değil m...