+18 bolum🧌

512 39 58
                                    

Sabah>>

Lucifer gözlerini açar ve saçında bir şey hisseder yukarı baktığında bunun Alastor olduğunu görür Alastor Lucifer'a bakarak ona doğru gülümser.

A:Günaydın sevgilim.

Lucifer Pov:Sevgilim??

L:Sanada günaydın.Off her tarafım acıyor dün gece çok yara aldım beni buraya kadar getirdiğin için teşekkür ederim Al.

A:Rica ederim ekselansları,kucağımda gayet rahat görünüyordunuz.

Lucifer kızarır falan hehe.

L:Kahvaltıya inmeliyiz hadi acele et bizi bekliyor olmalılar.

Lucifer tam yataktan kalkıcakken Alastor onun kolundan tutar.

L:Ne yapıyorsun?

A:Oteldekiler kahvaltı yapıp cennete Sera ve Emily ile görüşmeye gittiler,ben sana bakmak için kaldım.

L:Oh teşekkür ederim,ee biz napıcaz ben sıkıldım.

Lucifer'dan:

Alastor'a baktım pis pis sırıtıyordu yine ne yapacaktı acaba.

A:Benimle bir fikrim var...

L:Evet?

A:Hava çok sıcak neden birlikte duş almıyoruz?

L:NE!?KAFAYI MI YEDIN LAN SAPIK HERIF.

A:Hadi ama sevdiğini biliyorum ayrıca daha önceden de yaptık.

L:Off sen ve fikirlerinden nefret ediyorum..İyi be yürü.

Lucifer tam lavaboya doğru ilerlerken Alastor onu kucağına alır.Lavaboya geldikten sonra Alastor suyu açar ve Lucifer'ı soymaya başlar,daha sonra kendi de soyunur.

A:Arkanı dön.

L:Emredersiniz.

Alastor yavaşça Lucifer'ın içine girmeye başlar,Lucifer'ın ağzından hafif inlemeler çıkar.Daha sonra Alastor hızlanır ve en sonunda G noktasını bulup oraya bastırır,Lucifer artık kendinden geçer ve daha çok izlemeye başlar.En sonunda ise ikiside boşalır ve giyip uyurlar.(benim hayal gücü yanlız)

7 saat sonra

Lucifer aniden uyanıp tuvalete doğru koşar ve kusmaya başlar,Alastor sese uyanır ve Lucifer'in yanına gider.

A:Sorun ne??

L:Bilmiyorum midem bulanıyor.

A:Lucifer..kızma ama bir şey söyleyeceğim.

L:Söyle bu halimle kızamam zaten.

A:Hamile olabilirsin.(Arkadaşlar nasıl oluyor demeyin bal gibi oluyor melekler çift cinsiyetli Charlie'yi de Lucifer doğurdu Lilith değil.)

L:Testi ver.

Alastor aynanın önünde ki testi alıp Lucifer'a verir,test sonucu bekledikleri gibi pozitif çıkar.

L:Bunu oteldekilere nasıl açıklayacağız.

A:Oteldekilerin anlayışla karşılayacaklarına eminim söyle gitsin.

Lucifer oteldekilere hamile olduğunu açıklar oteldekiler şaşırır aynı zamanda mutlu olur.

9 ay sonra Lucifer ve Alastor'un Nathan adında bir erkek çocukları olur.

Mutlu sonn.Alın bu da çocuk.

---------------------------------------------------------Arkadaşlar fikir gelmediği için bu fici burada bitiriyorum,yeni fikir gelince yeni bir hikaye yazıcam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---------------------------------------------------------
Arkadaşlar fikir gelmediği için bu fici burada bitiriyorum,yeni fikir gelince yeni bir hikaye yazıcam.

You Only Belong to Me - RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin