Öncelikle hoş geldiniz🌟. Umarım hikaye hoşunuza gider🚗. Bu konularda pek deneyimli değilim o yüzden her türlü tavsiyeye açığım:)
Başlama tarihlerini alalımmm--->>
Talisman
Mükemmel alarm sesimle uyandım ve hemen banyoya gidip hızlıca bir duş aldım.
'ANNEEE SAÇ HAVLUM NERDEEE'
'NE BAĞIRIYON EŞŞEK KIZIM BENİM'
'ya anne acelem var ya hani falan ondan' deyip ona öpücük attım. Bu tarz yalakalıklar nedense çok hoşuma gidiyordu.
Annem birkaç dakika sonra elinde havlu ile geldi.
'Kaç kere diyeceğim havluyu kapının arkasına asıyorum diye' tek kaşını kaldırdı ve devam etti
'Anlıma falan mı yazayım yani' dedi ve havluyu suratıma hızlı ama yumuşak bir şekilde fırlattı.
'Ya anne söz bir daha olmayacak' dedim ve odama koşup kıyafetimi giydim(bol beyaz tişört ve baggy jeans diye hayal edin buarada olabildiğince oufit fotosu koymaya çalışıcam🛸)
5 dakika sonra
Sonunda hazırdım o yüzden hemen Whatsapp'a girip Alisa'ya yazmaya başladım
Siz- GUNAYDIN ASKIMMM
Siz- NASILSIN TUVALET KAPAĞIMMM
Siz- BAKSANA LANNN
Alisa- Sana da günaydın çöl devemm
Alisa- İyi iyi sen nabıon
Siz- Hiç hazırım çıkcam birazdan
Siz- Ay çok heyecanlıyım yaa
Siz- Sonunda seninle aynı liseye geçicemm
Alisa- Ayyyy dimii
Alisa- Bende çok heyecanlıyımm
Siz- Bide olmasaydın
Siz-
Alisa- KLAHBSDLKASD
Alisa- Neyse hadi bende çıkıyom sende çık bibays aşkişom
Siz- Bibayss
Whatsapp'tan çıkıp ayakkabılarımı giydim ve durağa doğru beklemeye başladım.
7 dakika sonra
Gelen otobüse çok beklemeden bindim ve kartımı okuttum. İlerleyerek boş bir yere oturdum ve kulaklarımı takıp en son yaptığım playlisti açtım.
Yaklaşık 7-8 dakika sonra okula varmıştım. Otobüsten hızlıca inerek Alisa'ya sarıldım.
'3 gün oldu ama nasıl özlemişim' dedim gülerek.
'Vallahi benden de o kadar'
'Üf neyse hadi bana müdürün odasını göster de sınıfımı öğreneyim'
'Sende amma sabırsızsın her zamanki' dedi ve ilerlemeye başladı
'Ne sandın topraam'
İkimizde güldükten sonra Alisa bana yolun geri kalanında okul ile ilgili resmen her dedikodu ve olayı anlattı.
'Ben seni bırakıyorum burda küçük adam dersler beni bekler'
'Ufff tamam hadi git sen öptümm!'
'Bende seniii' dedi ve sınıfının yolunu tuttu. Bana da nefes egzersizleri yapmak düştü. Nedense bir anda gereksiz bir şekilde heyecan yaptım. Heyecanlandığımda genellikle nefes egzersizleri yaparım bu heyecan üzgünlük ya da mutluluktan da olabilir. Ahhh şimdi düşününce aklıma geldi en son üzüntüden nefes egzersizi yaptığımda 5 yaşındaydım. Annem ve babamın öldüğü gündü. Evet bunları rahatça düşünmem garip olabilir ama nasıl olsa ikiside anne ve babalık görevlerini yapmıyorlardı nasıl olsa. Ve gariptir ki hiçbir zaman onların sevgisine muhtaç hissetmedim kendimi. Ben kendime yetiyordum. Tabi üvey annemi saymazsak. Üvey annem beni annem ve babam öldükten kısa bir süre sonra evlat edinmiş ve bana hiç gerçek annem gibi kötü davranmamıştı. Üvey annemin bir eşi olmadığı için babam yoktu ve bence buna hiç gerek yoktu. Kız kıza iyiyiz biz.
'Kızım istersen daha fazla bekleme kapıda da gel içeri'
Bir anda gelen ses ile içim ürpersem de yine dış dünya ile olan iletişimimi koparıp hayal dünyasında olduğumu anladım.
'Ah yine dalmışım kusura bakmayın Müdür Bey'
'Sıkıntı yok canım kızım' dedi ve beni inceledi
'Sanırsam yeni kayıt yaptırdın'
'Evet bende sizde sınıfımı ve ders programımı öğrenmek için geldim'
'Odamı bulabildiğine göre bir tanıdığın olmalı' dedi ve bilgisayardan sınıfıma baktı.
'Kusura bakma kızım bazen gereksiz yere meraklı olabilirim boş ver sen beni' dedi ve yazıcıdan yeni çıkan ders çalışma programımı bana uzattı.
'Yok hocam sıkıntı değil' dedim ve gülümseyerek kağıdı aldım.
'Hocam sınıfımı da öğrensem çok iyi olur' dedim ve kağıdı katlayarak cebime koydum.
'Amann bendekide kafamı sınıfın 10/E, en alt katta sağ tarafta bodrum merdivenlerinin yanındaki sınıf zaten bakarsan görürsün' dedi ve bende tekrar gülümseyip odasından çıkarak 2 kat indim ve müdürün tarif ettiği merdivenin olduğu tarafa ilerledim. Tam sınıfa girecekken merdivenlerden garip bir ses duydum ve içimdeki garip dürtü ile merdivene doğru ilerledim ve aşağı indim. Merdiven korkum olduğu için inerken sadece basamaklara bakabiliyordum. Sonunda kafamı kaldırdığım sırada gördüğüm şey ile şok oldum ve sanırsam şuan bayılmak üzereyim çünkü etraf kararıyor ve-
İlk bölüm hakkında ne düşünüyorsunuzzz? Bu aralar ödevler çok olduğu için bölümler gecikebilir ama ilham geldikçe yazarım🎈