-2-

9 1 2
                                    

'Abi hala uyanmadı bu ne yapacağız?'

'Ne bileyim olum ben'

Etrafımdaki yabancı seslerle yavaş yavaş zihnim uyanmıştı. Sesleri tanımaya çalışsam da hiç tanıdık gelmiyorlardı.

'Kız uyandı galiba abi' dedi başka bir ses.

'Belki 1 saattir sadece numara yapıyordu' diye cevap verdi bir başkası.

'Bakalım uyanmış mı'

Birinin beni dürtmesiyle ağzımdan küçük mırıltılar çıktı ve benime gelen soğuk his ile gerildim.

'Ohoo biz bunu mu bekliyeceğiz Adin işimiz gücümüz var karşı yakadaki okul akşam meydan okuma yapıcaklarmış izlemeye gitmemiz lazım'

Artık başım ağrımaya başladığı için bi anda kalktım ve elimi dudaklarıma götürüp susun işareti yaptım. Bayıldıktan sonra ilk 5-10 dakika sarhoş gibi oluyordum ve sanırsam yine bayılmıştım.

'Ayyy yeter be sabahtan beri dır dır başım şiş-'(siz şuan okurken sarhoş bir insan yaylana yaylana konuşurya onun aksanıyla okuyun🤶🏽) 

Cümlemi bitiremeden sendelemiştim ki aralarından birisi beni tuttu ve tekrar düz olmamı sağladı.

'Adin sen bu verdiğin suyun içine bir şey mi kattın abi?'

'Yo olum ne alakası var'

'Ne bileyim baksana kafadan gidik gibi konuşuyo'

Ortamdan sıkıldığım için geriye doğru koşarken bir duvara çarptım ve geri düştüm.

'Ya kızım kurt mu var bir yerinde dursana şurada' dedi isminin Adin olduğunu öğrendiğim çocuk ve hemen sonrasında kolumdan tutum bir yerimde bir şey var mı diye baktı.

'Hay sıçayım'

'Ege siz burayı temizleyin ben kızı revire götürüp geliyorum'

'Tamamdır abi!'

Merdivene kadar gittiğimizde basamakların önünde durdum ama o kolumdan çekiştiriyordu.

'Ben çıkamam özellikle böyle uykuluyken olmaz' dedim çünkü en son başıma gelenler bana yetmişti.

'Ne demek çıkamam'

'Çıkamam işte!'

Adin bir kaç dakika düşündü ve sonra yere eğilip sırtını göstererek bana seslendi.

'Hadi atla acele etmemiz gerekiyor'

Sebebini bilmesem de revire gittiğimizi bildiğimden sırtına atladım ve gözümü sertçe kapattım. Bir kaç dakika sonra açtığımda ise revire gelmiştik. Adin  görevli ablaya bir şeyler dedi ve yanıma geldi.

'Duvara sert çarptığın için kafan kanıyor ben kafana biraz kumaş parçası bastırdım o yüzden çok tehlikeli durumda değil'

'Tamam teşekkür ederim'

Sorgulayıcı bakışlarla bana bakarken açıklama ihtiyacı hissettim.

'Böyle durumlara alışığım. Yani sürekli kendimi yaralamaya o yüzden bu kadar sakin karşıladım'

Açıklamam onun kafasındaki sorulardan kurtarmış olacak ki görevli ablaya haber verip çıktı.

...

Görevli abla pansuman tarzı şeyleri yapmıştı ve işini bitirmişti ama baygınlık + kafa hasarım yüzünden dinlenmemi önermişti. O yüzden bende Alisa'ya haber verip dinlenme odasına geçmiştim ve şuan neden bayıldığımı hatırlamaya çalışıyorum. Aklıma gelen şeyler ile Adin'in bana temas ettiği yerlere iğrenek baktım. Nasıl yaşıtları birkaç çocuğu öyle acımasızca döverken hiç bir şey hissetmiyor mıydı yoksa. Cidden onlarla iletişim kurduğuma pişmandım.

'Elis canım dinlendiysen çıkabilirsin artık' dedi görevli abla ve bende kalktığım yerden doğrulup yataktan kalktım ve Alisa ile buluşacağımız yere doğru ilerledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TalismanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin