Feride'den
Ahmet abi neden benim ona abi dememi istemiyordu ki? Aramızda yaşça fark vardı sonuçta ayrıca Ahmet abi arkadaşımın abisi olduğu için abi demem gerekiyordu.Her neyse masaya geçtikten sonra aklımda bir fikir vardı.Ona birkaç kez abi diyecektim ve bu şekilde bir daha benle konuşmasanı sağlayıp neden abi dememi istemediğini soracaktım.
Feride:Ahmet abi tuzu uzata bilir misin?
Ahmet:Tuzu Feride'ye uzattıktan sonra sorgularcasına bir bakış attım
Feride:Ahmet abiye hiç bakmıyordum sadece tabağıma bakıyordum.
Kahvaltı bittikten sonra herkes salona geçti o sırada Ahmet abi konuşmaya başladı.
Ahmet:Akşam parti varmış birlikte gidelim mi?
Herkes olur dedi beş dakika salonda bekleyip odama çıkma kararı aldım.
Feride:Ben odama çıkıyorum haberiniz olsun
Yukarı çıktım odama girdim ve tiktokta gezinmeye başladım.O sırada kapı tıklatıldı.
Ahmet'den
Feride bana abi demeyecekti öyle söylemişti ama bu konuda kararlıydım çünkü bana abi diyince içimde bir huzursuzluk oluşuyodu. Saat 8 gibi parti için onu çağırmaya giderken bu konuyu tekrar konuşacaktım. Feride'nin odasına gittim kapıyı tıklatınca içerden gel sesi geldi. İçeri girdim.
Ahmet:Feride müsait misin? Parti için hazırlan diyecektim.
Feride:Müsaitim Ahmet abi
Ahmet:Abi?
Feride:Evet abi
Ahmet:(yanına oturdum) Feride sana kaç kere söylicem bana abi deme diye.
Feride:Ama niye nedeni ne ben sana neden abi demiyeyim?
Ahmet:Feride bana abi demenden rahatsız oluyorum.
Feride:Neden işte
Ahmet:Bilmiyorum ama bana abi demeni istemiyorum.
Feride:Ahmet abi ama sen benim abim yaşındasın sana abi demek zorundayım (sakince konuşuyordum)
Ahmet:(ayağa kalktım) DEĞİLSİN FERİDE DEĞİLSİN SANA KAÇ KERE SÖYLİCEM BANA ABİ DEME İŞTE DEME BU KADAR ZOR MU YA ZOR MU?(büyük harf bağırma)
Feride:(Ayağa kalktım gözlerim doldu ve bir gözümden yaş düştü)EEEE YETER AMA SEN İSTE YADA İSTEME SEN ABİM SAYILIRSIN VE SANA ABİ DİYECEĞİM ARTIK ODADAN ÇIK İZNİN VARSA GİYİNİCEM
Ahmet abi kapıyı çarparak çıktı
Olduğum yerde yere çökerek ağlamaya başladım biri bağırınca otomatik olarak ağlıyodum. Birinin bana bağırmasından korkuyodum. Ahmet abi niye böyle davranıyodu bana niye böyle yapıyodu bunun nedeni neydi? Bir süre ağladıktan sonra ayağa kalktım makyaj yapıp giyindim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (AHFER)
JugendliteraturAhmet:Bana abi deme istersen;) Feride:Ama abim sayılırsın... Sıla: Feride abime karşı birşeyler hissediyo musun? Feride: H-hayır Kahretsin kekelemiştim. Sıla: Feride doğru söyle kekeledin Feride: Yani biraz hoşlanıyorum...