Feride'den
Uyandığımda Ahmet bana sarılıyordu. Hemen kendimi çektim. Evet onu seviyordum ama gece kabus görmemin sebebi oydu. Onun yüzünden olmuştu. O iğrenç günlerimi hatırlamamın nedeni oydu. Sevip sevmediği belli değil. Ama umarım seviyordur. Her neyse üstümü değiştirdim ve aşağı indim.
Feride'nin giydiği
Sıla gene benden önce uyanıp kahvaltıyı hazırlamıştı. Yanına gittim ve yanağından öptüm.
Sıla: Feride abimi uyandırsana
Feride: Tamam sıloş
Yukarı çıktım ve odama girdim. Ahmet'i uyandırmak için ona seslendim.
Feride: Ahmet hadi uyan
Ahmet: Hayırr
Feride: Ne demek hayır Sıla kahvaltıyı hazırlamış kalk hadi
Ahmet: Off tamam ben odama gidip giyiniyim.
Feride: Tamam inersin aşağı
Konuşma bittikten sonra aşağı indim.
Sıla: Uyandırdın mı?
Feride: Evet
Ahmet aşağı inince hep birlikte masaya geçtik. Yemek bitince salona geçtik.
Ahmet: Sıla Feride hazır tatildeyiz diyorum Antalya'ya tatile mi gitsek? Hem Aysude Mert falanda gelir.
Sıla-Feride: Olur
Ahmet: Tamam cumartesiye ayarlıyorum.
Şimdi nerden çıkmıştı bu tatil? Planımızda böyle birşey yoktu. Gerçi planımızda yoktu. Tatil ayarlamasını beklemiyorduk. Ama iyi olurdu kafa dağıtırdık.
Sıla: Ben odama çıkıyorum
Sıla odasına çıkınca bende arkasından gidecektim.
Ahmet: Feride dur nereye gidiyorsun
Feride: Sanane
Yaklaştı ve duvarla arasına aldı. İşte bu durumlarda ne yapacağımı bilmiyordum.
Ahmet: Niye bu kadar ters tepkiler veriyorsun?
Sahada yaklaştı.
Feride: Ahmet sen dünü unuttun heralde. Senin yüzünden omzum morarmış. Tabi senin umrunda bile değil. Gelip nasılsın? Diye sormak çok zor. Yada gelip özür dilemek. Uğraşamazsın dimi. Feride'ye birşey olmuş mu, bir yeri acımış mı? Hiç önemseme. Gerçi sen beni neden takasın ki. Bir gün yaşadığımı diğer gün unutmamı bekliyorsun.
Ahmet: Tamam Feride. Zaten özür dilemek için çağırdım. Dün sana bağırdığım ve canını acıttığım için özür dilerim. Ama ben senin üzülmenden korktum. O şerefsizin sana birşey yapmasından korktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (AHFER)
Teen FictionAhmet:Bana abi deme istersen;) Feride:Ama abim sayılırsın... Sıla: Feride abime karşı birşeyler hissediyo musun? Feride: H-hayır Kahretsin kekelemiştim. Sıla: Feride doğru söyle kekeledin Feride: Yani biraz hoşlanıyorum...