10. BÖLÜM

262 22 11
                                    

Feride'den

Artık akşam olmuştu ve uykum gelmişti salonda hep beraber otururken konuştum.

Feride: Ben uyumaya gidiyorum

Ahmet: Bende gidiyorum

Sıla: Benimde uykum var iyi uykular

Ahmet odaya girdi bende arkasından.

Feride: Ben yerde uyuyacağım.

Ahmet: Feride gel yanıma uyu işte.

Feride: Yok ben yatarım yerde.

Ahmet: Hadi ama Feride

Feride: Tamam

Ahmet'i çok seviyorum. Ben galiba ona... aşığım. Evet aşığım.

Neyse yanına gittim ve uzandım. Ondan en uzak tarafta yani yatağın en uç kısmında yatıyordum. Sırtım ona dönüktü. Sonra Ahmet bir anda beni belimden tutup kendine çekti ve sarıldı. Aslında biraz hoşuma gitmişti ama belli etmemeye çalışıyordum. Ben ellerini açmaya çalışıyordum ama işe yaramadı.

Feride: Ahmet bırak beni

Ahmet: Feride uyu

Feride: Ahmet!

Ahmet: Ne?

Feride: Bırak!

Ahmet: Feride uyu!

Çok uykum olduğu için daha fazla zorlamadan kendimi uykuya bıraktım.

-Sabah-

Sabah uyandığımda Ahmet hala bana sarılarak uyuyordu. Çok tatlı gözüküyordu. Bir iki dakika onu izledim. Sonra Ahmet'i uyandırmadan kalktım ve banyoya girdim. Yarın tatile gidiyorduk bu yüzden Sıla ile alışveriş yapmak istiyorduk. Aşağı indim. Sıla daha uyanmamıştı. Kahvaltıyı hazırladım. Sonra Sıla arkasından da Ahmet indi. Masaya oturduk ve kahvaltı yaptık. Bitince salona geçtik.

Sıla: Abi bizi AVM'ye götürseneee

Ahmet: Neden ki

Sıla: Alışveriş yapıcaz kıyafet alıcaz

Ahmet: Offf

Feride: Ahmet lütfenn nolur

Ahmet: Tamam hadi hazırlanın gidelim.

Hemen koşarak yukarı çıktım Sıla da arkamdan yavaş yavaş çıkıyordu. Hemen odama girdim. Giyindim ve aşağı indim.

 Giyindim ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feride'nin giydiği

Ahmet: Kızım bu ne çok açık git değiştir

Feride: Hayır Ahmet değiştirmicem. Ayrıca benim giydiklerim seni alakadar etmez.

Ahmet: Bal gibide eder.

Dil çıkarttım ve koşarak Sıla'nın yanına gittim.

Dil çıkarttım ve koşarak Sıla'nın yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feride: Çok güzel olmuşsun Sıloş

Sıla: Sende Feroşum

Birlikte aşağı indik.

Sıla: Hadi abi gidelim

Ahmet: Tamam abicim

Dışarı çıktık ve arabaya bindik. Ahmet yolda giderken şarkı açtı

Gelmiştim görmezden
Eğer bu gece ölmezsem
Tut ellerimden
Üstümüzde tüm gözler

Seni düşlerken
İnmiyordum göklerden
Ama sen yokken
Kayboldum tekrar ben...

En sevdiğim şarkılardan biriydi. Ben şarkıya sessizce eşlik ediyordum. Sanki sevdiğim şarkıları biliyor gibiydi. Ama çok takmadım.

Vardığımızda biz Sıla ile bir sürü kıyafet aldık. Ahmet'te her seferinde "Ne zaman biter?" Gibi cümleler kuruyordu. Şu anda tam mızmız küçük çocuklar gibi görünüyordu. Ama çok tatlıydı.

(Hızlı geçiş)

Tatil günü

Tatil için hazırlanmıştık. İki araba ile gidecektik. Ahmet'in arabasında ben Sıla Ahmet bide Mert. Haldun'un arabasında Haldun ve Aysude gidecektik. Haldun Aysude'ye aşıkmış. Aysude'de Haldun'a boş değil. Bu yüzden yanlız kalmak istediler.

Arabada ilerliyorduk. Haldun'lar da bizi takip ediyordu. Arkada Sıla ve ben önde mert oturuyordu. Arabayı da Ahmet sürüyordu.

Ahmet'den

Feride ve Sıla uyuya kalmıştı. Feride başını cama yaslamış uyuyordu. Sıla da başını Feride'nin boynuna yaslamış uyuyordu. İkiside çok tatlı görünüyordu.

Ahmet: Mert kanka kızlara baksana

Mert arkasını dönüp Feride ve Sıla'ya baktı. Sonra telefonunu çıkarıp fotoğraf çekti.

Mert: Uyanınca gösteririz.

Ahmet: Aynen

Biraz ilerledikten sonra benzinlikte durma kararı aldık. Mert Haldun'u aradı ve haber verdi. Sonra birlikte benzinlikte durduk. Ben kızları uyandırdım.

Ahmet: Sıla Feride benzinlikten birşey alıcakmısınız?

Sıla-Feride: Hayırr

Ahmet: Tamam

Feride'den

Sıla ve ben uyanmıştık. Uykumuz olmadığı için sadece sessizce oturuyorduk. Sessizliği bozan Sıla oldu.

Sıla: Feride sen abime birşeyler hissediyo musun?

Feride: H-hayır

Kahretsin kekelemiştim.

Sıla: Feride doğruyu söyle kekeledin

Feride: Yani biraz hoşlanıyorum.

Sıla: Ne biraz mı abimi görünce gözlerin parlıyo resmen

Feride: Tamam sus Sıla geliyolar.

Ahmet elinde kahveyle geliyordu. Mert'in elinde de kahve vardı. Arabaya bindiler ve yola devam etmeye başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARKADAŞIMIN ABİSİ (AHFER)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin