(Bu arada arkadaşlar sıla feride ve aysude okula gidiyo ama şuan yaz tatilin deler)
Keyifli okumalar
_______________________________________
Feride'den
Sarıldıktan sonra bir süre öyle kaldık
Sonra ben ayrıldımFeride:Ahmet beni dinlediğin için teşekkür ederim
Ahmet:Bi saniye, Sen bana Ahmet mi dedin? (İlk Ahmet diyişim değildi ama sinirliyken dediğim için duymamış olabilirdi)
Feride:Evet ne dememi bekliyodun?
Ahmet:Ne bilim Ahmet abi diyodun ya
Feride:İstersen abi diyebilirim
Ahmet:Yok sağol ben almiyim
Birlikte güldük sonra Ahmet yatmaya gitti.Ahmet benim için çok değerli biriydi. Ama ondan hoşlandığımı yada aşık olduğumu sanmıyorum. O benim için çok iyi ve değerli bir arkadaş. Neyse Ahmet gidince bende uyumak için pijamalarımı giydim.
Feride'nin giydiği
Ahmet'ten
Odama gidince rahat birşeyler giydim. Yatağa uzandım ve düşünmeye başladım. Ben Feride'yi çok seviyodum. Ama bu duygu benim için arkadaşlıktan öte bir duyguydu. Bu duygu büyük ihtimalle hoşlantıydı. Hatta aşk bile olabilirdi. Feride diğer kızlardan farklıydı. Kaşı, gözü, dudağı, saçları ve bakışları...
Her zerresiyle farklıydı O. Ama o beni arkadaş olarak görüyordu büyük ihtimalle. Ama ben O'nu... Off her neyse çok boş yaptım. Uyuyayim artık.
~Sabah~
"Hepinize merhaba arkadaşlar ben Ahmet Can Dündar yanımda Mert, Feride, Sıla ve Aysude var. Bugün ne çekiyoruz terk edilmiş akıl hastanesinde gece gizlice kalmak çekiyoruz." Diye girdi Ahmet. Sıla "Abi burası çok korkunç görünüyo baksanıza ben korkuyorum ya" diye mız mızlanırken ben neden buraya çağırıldığımı düşünüyodum. Ahmet
"Efsaneye göre burası eskiden akıl hastanesiymiş ama sonradan bir akıl hastası kriz geçirip kendine bıçak batırıp intihar etmiş. Adam öldükten sonra burda hastalar garip davranmaya başlamış. Hepsi sanki heykelmiş gibi etrafı izliyomuş. Sonra bir gün doktor odaya girince bütün hastaları ölü bulmuş." dedi. Zaten hepimiz korkarken Ahmet sayesinde altımıza s*çıcaktık. Mert lafa girip "Lan ben çok korktum, bu nasıl efsane olm" dedi. Sonra tekrar Ahmet "Şimdi asıl bomba yer geliyor. Söylenenlere göre buraya intihar eden adamın ruhu musallat olmuş." Hepimiz şok olmuş Ahmet'e bakarken "Ya Ahmet beni çağırıcak başka video mu bulamadın bu nasıl video." dedim. Herkes bana hak verir gibi bakıyodu. Sonra Ahmet "Bu anlattıklarımdan sonra hepimiz bir arada dolaşıcaz. Mert özellikle sana söylüyorum içeri girdiğimiz andan itibaren şaka yapmak veya birbirinizi korkutmak yok çünkü efsane gerçekse ruh rahatsız olabilir. Anlaşıldı mı?"dedi. Hepimiz onaylarcasına başımızı salladık. Ama nerdeyse hepimizin korkudan g*tü tutuşmuştu. Bu her halukarda belli oluyordu. Sonra hep birlikte içeri ağır adımlarla girdik. Hepimiz yavaş yavaş ilerliyoduk. Etrafa bakınıyoken yan odadan baya gür bir şekilde çığılık sesi geldi. Zaten çığlığı duyar duymaz bende aynı büyüklükte ve gürlükte bir çığlık attım. Attığım gibi herkes yanıma koştu. Ve "iyi misin?" diye sordular.Feride:Şaka mı y-ya-yaptınız o ses neydi? (Korkudan sesim titriyodu ağlamaya başladım)
Ahmet:Şaka mı yaptınız gerçekten o ses neydi?
Mert:Olum niye şaka yapalım sen başta uyarmadın mı san ki? (O yapmamıştı belliydi çünkü oda çok korkmuştu)
Sıla:Abi çok korkuyorum nolur çıkalım ya (bende ağlamaya başladım)
Aysude başımızda bizi teselli ediyodu ama oda bi o kadar korkmuştu. Biz tam kapıya giderken kapı bi anda kapandı ve nereye gibi bi ses duyuldu. Bu sefer Aysude çığlık atmıştı. Bizim ağlamamızda şiddetlenmişti. Ama Allah'tan kapı kilitlenmemişti. Kapıyı hemen açıp arabaya bindik. Aysude ben Sıla arkada Mert önde Ahmet'te arabayı sürüyordu.
Aysude:Arkadaşlar sizi korkutmak gibi olmasın ama bu ruh bize musallat olmuş olmasın?
Feride:Allah korusun Aysude! Söylediklerine dikkat et. (Sıla ve benim ağlamam durmuştu)
Bu olaydan sonra gene onlarda kalacaktım. Zaten korkudan evde tek kalamazdım. 3-4 Gündür evimin yüzünü görmüyodum resmen.
Evet aşklar bölüm nasıldııı? Bu bölüm tamı tamına 551 kelimeydi. Bu arada efsaneyi ben uydurdum. Yani öyle bişey yok. Zaten varsa o zaman altıma gerçekten s*çarım.
Sizce neden böyle oldu. Neden garip garip sesler geldi. Yazarken çok korktum bu arada ama çaktırmayın. Yada sizce bu şakamıydı? Asklar diğer bölüm için yarını bekleyin. Neyse öptüm 💋💋💋🍋❤️(Bilgi yazısı dahili 617 kelime yazıldı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKADAŞIMIN ABİSİ (AHFER)
Fiksi RemajaAhmet:Bana abi deme istersen;) Feride:Ama abim sayılırsın... Sıla: Feride abime karşı birşeyler hissediyo musun? Feride: H-hayır Kahretsin kekelemiştim. Sıla: Feride doğru söyle kekeledin Feride: Yani biraz hoşlanıyorum...