Buğra'nın attığı bara geldiğimiz de Alazı beklemeden kapıya yöneldim.Arkamdan direk kolumu tutup kendine cevirdi.
"Nereye gidiyorsun beklesene beni"
"Hayır zaten gelmeni istemiyorum bide bana yetişmeni mi bekliyecektim."
Dedim sorgularcasına
"Bak Umay buraya seninle bir görev yapmaya geldim"
"Ben istemediğim ve senin görevin olmadığı halde"
"Evet benim görevim olmadığı halde ve vazgeçmeyi de hiç düşünmüyorum.Bugün burada seninle bu görevi yapıcam Umay Andaş."
Daha fazla direnip vakit kaybetmek istemediğimden ses çıkarmadım.Oda anladığı gibi koluna girmem için kolunu uzattı.Bende kolu ve ona bakışlar attıktan sonra kendim "Hadi ama Umay bi kaç saat katlanabilirsin" konuşmaları yaparak koluna girip onunla ilerledim.Mekana girdiğimizde yoğun ter ve alkol kokusuyla midemin bulunmaması elde deildi her an kusabilirim.
"Gel şöyle gecelim"
Diyen Alazın sesiyle kendime gelip onun adımlarını takip ettim.Alazla oturduğumuz da gözlerim Buğra'yı aradı onu gördüğüm de gözlerimi yumarak onu onayladım.Elimdeki omuzu hissetmemle Alaza döndüm her zaman ki o can alıcı ama onda kötü olan!o gülüşü sergiledi bana.
"Bana ne yapmam gerektiğini anlatman gerekiyor Umay"
Büyük bir nefes verdim.Hayır hiçte gerekmiyor.
"Öncelikle Alev kırsoyun işlerini yürüttürdüğü adamlarından biri Baran Bulut.Sürekli kullandığı bir mekan burası. Bizim de Alev kırsoya ulaşmamız için önce onun içine küçük küçük sızmamız gerekiyor.Çapraz tarafına bakmanla Buğra'yı görecek olacaksın.
Dememle kafasını Bugran'nin olduğu tarafa çevirdi.Onaylarcasına kafasını salladığında bende konuşmaya devam ettim.
" Sadece Buğra ile yetinmeyip etrafa da birkaç kişi yerleştirdim ve ani bir durum için dışarıyı kolaçan eden çocuklar da var"
"Peki sen. Senin rolün ne?"
Diyen Alaza çevirdim kafamı.
" Dur tahmin edeyim suçlumuzu kendine aşık ettirmeye çalışan masum kız"
Diyip yine o gülüşü sergiledi.Ölümcül bakışlar attığımda kendini yalandan susturmaya çalışıyormuş gibi yapıyordu .
"Seni sunalım masum kızımız olarak diyeceğim ama işe yaramazsın"
Dediğim de büyük bir suç işlemişim gibi bana bakarak
"Umay,Umay ikimizde en iyi olduğumu biliyoruz lütfen bebeğim böyle şeyler söyleyip komik duruma düşme."
"Sen kendin mi gidersin benmi götüne tekmeyi basıp şutliyim"
Son gülüşlerini de sergiledikten sonra kendini toparladı
"Tamam tamam. Susuyorum ve sadece izliyorum"
Dediğine gözlerimi devirmeye engel olamadım. Kafamı kapıya doğru çevirdiğim de Baran Bulut'un içeri girdiğini gördüm."İşte geliyor suratına tükürdüğümün piçi"
Diyerek onu izlemeye devam ettim tam karşımdaki taburelere yerleşti. Rahat 30 35 arası gidip gelirdi yaşı.Hiç gözlerimi ayırmadan onu izlemeye devam ettim.Tam da istediğim gibi dikkatini çekmiş olacaktım ki artık oda bana doğru dönüktü. Gözleri gözlerimi kenetlemisti.Öksürerek omuzlarımı diklestirdim.
"Evet balık oltaya vuruyor"
Diyip tebessüm sergiledim karşıya doğru .Alaz ise benim aksime
"Dikkat etde o balık büyük çıkıp misinayı çekip koparmasın"
Diyip alayla gülünce sadece göz devirmekle yetindim şu anı hiç bozamazdım. Baran Bulut'un bana doğru hareketlendigini fark ettiğimde daha çok tebessüm etmeye zorladım kendimi. Yanıma yaklaştığında kendime hemen çeki düzen verdim.Yanıma oturduğunda
" Sizden neden gözümü alamadığımı buraya aydınlatan siz olduğunuz için olduğunu anladım"
Demesiyle Alaz benim duyabileceğim şekilde güldü. Dirseğimle hafif uyaracasına karnına vurduğumda kendi susturmaya çalıştı.Tekrar Baran Bulut'a dönerek
" Teşekkür ederim O sizin güzel gozlerinizin güzel bakışları"
Dediğimde sırıtışı daha çok çoğaldı.Alazda kötü bulduğum sırıtış bu adamda daha kötü duruyordu hakkını yemeyelim.Alazı göstererek
" Ee tanıştırayım. Bu da benim abim Alaz"
Dememle Alaz şokluk ve gülümseme ile bize baktı.Şu anki yüz ifadesine dayanamayıp gülebilirdim.
"Memnun oldum"
Diye Alaz elini uzattığında Baran Alaz'ın ellerine bakarak""Bende"
Dedi düz bi ifade ve tonda.Alaz baya sinirlenmiş olucak ki elini hemen çekip yumruk yaptı.Alaz'ı izlerken kulağıma değen nefesle irkilerek Barana döndüm
" Bana lazım olan sizinabinizin ismi değil.Bu güzelliğin ismi lazım hanımefendi "
Yapmacık bir gülümseme sunarak
"Tabimi Umay ben"
Diyerek elimi uzattığım da hemen elimi tutarak
"Şimdi daha çok memnun oldum bende Baran"
Asla bilmiyorum adını!zorla tebessüm yapmaya çalışarak
"Ben daha çok memnun oldum"
Kulağıma doğru eğilerek
"Burada anaokulu çocuğu gibi abinin yanında oturmak yerine baş başa takılsak"
Diyerek kafasını geri çekip yüzünü yan yatırıp beklentiyle yüzüme baktı.Onu tanımasam şu haliyle küçük yaramaz ama bi o kadar da masum bir çocuk gibi diyebilirdim.
" olur
Diye onu onaylayınca ayaklanıp hemen ellerini bana uzattı.Çok gecmeden uzattığı ellerini tutup hemen kalktım. Alaza dönerek
Abicim ben biraz Baran'la dolaşıcam sen çok takma beni takıl kafana göre"
Diyerek konuşmasına izin vermeden Baran'la hemen oradan uzaklaştık...Evetttttttttt ikinci bölüm geldi bebeklerrrr sizce hikaye nasıl gidiyor nasıl buluyorsunuz.Alaz ve Umay ikilisinin uyumu enerjisi nasıl beğendiniz mi istediğiniz bir sahne olursa iletebilirsiniz canlarım 3.bolümde görüşmek üzereeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Perde
Mystery / ThrillerBirbirinden nefret eden iki polis ama görev için bir araya gelmesi acaba birbirlerine aşık olabileceklermi yada aşık olmak için önlerine engel çıkacakmı...