gerçekler

198 23 27
                                    

Yeonjun x Soobin

Yeonjun:
beni kandirdin
hani dun sen gelecektin?
jayi gondermissin

Soobin:
seni kandirmadim
o kadar yakin degiliz bende jaye soyledim

Yeonjun:
belki gelseydin sarhos agzimla sana gercekleri anlatirdim//
anladim

Soobin:
iyimisin peki

Yeonjun:
neden soruyorsun ki
o kadar yakin degiliz sonucta .d

Soobin:
dogru

Derin bir iç çektim ve telefonumu kapatıp cebime koydum. Dün Yeonjun bana yazmıştı ve muhtemelen sarhoştu. Bulunduğu yerin konumunu atsın diye yalan söyledim ve onu ordan alması için Jay'i gönderdim.

Neden bu aralar onun hakkında bu kadar düşünüyordumki? Yoksa gerçekten ondan mı hoşlanıyordum?

Ondan hoşlanmak istemiyordum. Ondan nefret etmek istiyordum intikam almak istiyordum ama neden onu görünce hemen yumuşuyorum?

Bu sorular iki gündür hep kafamın içinde yankılanıyor ve benim bu sorulara verebilecek bir cevabım yok. En azından şimdilik.

"Soobin.."

Duyduğum sesle kafamı bana seslenen kişiye çevirdim. Bu Jungwon'du fakat morali biraz bozuk gibiydi.

"Efendim?"

"Soobin sana birşey söyleyeceğim ama.."

Birşey demek istiyor fakat diyemiyordu anladığım kadarıyla.

"Jungwon neler oluyor? Dökül çabuk."

Jungwon derin bir iç çekti ve oturduğum sıraya doğru yaklaştı.

"Chaeyoun burda."

Jungwon'un dediği şeyle kafamdan vurulmuşa döndüm. Birkaç saniye bu yaşananların sadece bir rüya olmasını diledim.

"Ne?"

Gözlerim hafiften dolmaya başlamıştı.

"Soobin kendine gel. Onunla bu halde mi yüzleşeceksin?"

Sınıftan içeriye giren Sunoo yavaşca bana yaklaşıp elini omuzuma attı. Ve onun ardından da Taehyun, Kai ve Jake yanımıza geldi.

"Ne demek Chaeyoun burda? Bu bir şaka öyle değilmi?"

Jake bana doğru yanaştı ve dolmaya başlamış gözlerimi elinin tersiyle sildi.

"Soobin sakin ol."

O an ne yapacağımı şaşırdım. Hızla ayağa kalkıp sınıfımızın biraz ilerisindeki erkekler lavabosuna girdim ve kendimi boş bir kabine kilitledim.

-yazardan-

"Soobin bekle!"

soobin you know? ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin