Yoongi yüzünde hissettiği yumuşak dokunuşlarla gözlerini araladı Taehyung resmen güneşle yarışan sıcacık gülümsemesiyle "günaydın uykucu" dedi komidine uzanıp üzerine bıraktığı tepsiyi alıp Yoongi'nin kucağına bıraktı.
Yoongi'nin gözleri şaşkınlıkla açıldı " inanamaıyorum benim için mi hazırladım çok teşekkür ederim " dedi ve tabaktaki tosttan kocaman bir ısırık aldı Yoongi bu sevgili olayına bayağı alıştığını hissediyordu dağ evinden döndükten sonra arada sırada iş çıkışı buluşuyorlar beraber yemek yapıyorlar film izliyorlardı Yoongi genelde filmlerin yarısına gelmeden uyuyup kalıyor sabahta kendini yatakta buluyordu " ben yinemi uyuyakaldım filmin sonu nasıldı " diye sordu.
Taehyung" dünyadaki en uykucu sevgili bende galiba sen uyuyunca bende izlemedim sensiz tadı olmuyor seni izlemek daha eğlenceli" dedi.
Yoongi'nin lokması boğazına takıldı birden öksürmeye başladı Taehyung tepsideki taze sıkılmış portakal suyunu uzatıp içirdi "iyimisin " dedi bir yandanda sırtına vuruyordu Yoongi "iyiyim iyiyim" dedi.
Ne demek seni izlemek uyuyunca onumu izliyordu yani,kim bilir uyurken nasıl görünüyordu "kaç defa söyledim beni her seferinde yatağa taşımana gerek yok uyandır yada üstüne bir baytaniye ört yeter "
Taehyung "ama öyle sırtın ağrır kıyamam sana hele uyandırmaya asla kıyamam uyurken öyle tatlı oluyorsun ki" hadi bitir kahvaltını bemde üstümü değiştireyim dedi.
Yoongi" sen yedinmi gel birlikte yiyelim " dedi yanını patpatladı.
Taehyung " ben kahvaltı yapmam ama madem ısrar ediyorsun geleyim bari " diyip hemen yatağa yanına sokuldu Yoongi için çok sevimli bir görüntüydü "gel bakalım koca bebek aç ağzını" diyip tostundan yedirdi ikili birlikte eğlenerek kahvaltıları yapmış şimdi işe gitmek için hazırlanıyorlardı Yoongi'nin hazırlanması on dakikada birmişti şimdi yatakta oturmuş Taehyung'un hazırlanmasını bekliyordu bu arada kahvaltı bulaşıklarını makineye koymuş, yatağı toplamış ,maillerini bile kontrol etmişti Taehyung hala giyinmekle meşguldü "hadi ama biraz çabuk olurmusun geç kalacağız biraz daha oyalanırsan gitmemize gerek kalmayacak akşam olacak"diye seslendi.
Taehyung elinde aynı renk iki kravatla geldi Yoongi'ye gösterip " hangisini takayım" diye sordu.
Yoongi" zaten ikiside aynı tak birini işte" dedi.
Taehyung" aynı değil bak birisi küçük puantiyeli birisi büyük puantiyeli "
Yoongi göz devirdi"sana on dakika veriyorum gelmezsen çıkarım " diyip odadan çıktı.
En sonunda Taehyung' da hazırlanmış hadi çıkabiliriz diyerek yanına gelmişti.
Yoongi şöyle bir süzdü uğraştığına değmişti gerçekten mükemmel görünüyordu " sen dedi kimin için bu kadar süsleniyorsun yoksa başka birimi var" diye sordu.
Taehyung, Yoongi'ye yaklaştı boynuna sarıldı "o nasıl söz benim için senden başka kimse yok olamazda ben sadece senin yanına yakışabilmek için uğraşıyorum " dedi.
Yoongi " o zaman tüm bunlara
hiç gerek yok ben senin dış görünüşünü değil kalbini sevdim " dedi.Taehyung ilk defa Yoongi'den böyle sözler duyuyordu sevinçten havalara uçmamak için kendini zor tutuyordu Yoongi'ye sıkıca sarıldı " ben de seni herşeyinle seviyorum çok seviyorum" dedi boynuna kocaman kokulu bir öpücük kondurdu aslında dudaklarını öpmek isterdi ama cesaret edemedi Yoongi onu öpene kadar bekleyecekti.
Taehyung ofisinde boş boş oturuyordu birden ayağa fırladı Hoseok'a " ben bir şantiyeye gideyim " dedi ve hızla ofisinden çıktı Hoseok donup kalmıştı ne diyeceğini bilemedi şantiyede ne işi vardı ki,bildiği kadarıyla bu gün denetleme yoktu o zaman neden gidiyordu ki bu aralar patronu çok garip davranmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shame On You, Shame On Me // Taegi
Fanfictionİnşaat mühendisi Yoongi'nin başı Mimar Taehyung ile dertteydi...