Bölüm37

38 3 17
                                    


Taehyung bıkkınlıkla çalan alarmı kapatıp gözlerini yeni güne açtığında bir süre boş boş karşısındaki duvarı izledi hayat devam ediyordu Yoongi gitmişti hatta üzerinden koskoca üç ay geçmişti 

Taehyung başta Yoongi olmadan yaşayamam demişti ona kavuşmuşken tenine dokunmuş tüm gece kokusunu almış bir bütün olmuşken hayatındaki eksik parçasını bulmuşken artık onsuz bir hayat mümkün değil diyordu o olmazsa nesfes alamam ölürüm diyordu ama ölürüm demekle ölünmüyordu.

Taehyung biliyordu  Yoongi'yi   kaybetme korkusu ile üst üste bir sürü hata yapmıştı ve en sonunda korktuğu başına geldi işte yine yalnızdı biricik  aşkı yoktu nerde olduğunu bilmiyordu sahi şu an ne yapıyordu acaba  kesin uyuyordur diye düşündü siyah saçları yastığa dökülmüştür diye düşündü bir an yüzüne hafif bir gülümseme yerleşti sonra kaşları çatıldı o yastığı kıskandı  o yastık bile Yoongi'nin saçlarını okşarken Taehyung ona dokunamıyordu bu hangi günahın bedeliydi.

Taehyung bu düşüncelerle duvarı izlerken telefonu çaldı arayana baktığında Hoseok'u görmesi sürpriz olmamıştı bu gün jungkook'kun inşaatının denetleme günüydü.

Alo

Günaydın Bay Kim, bu gün Bay Jeon'un denetlemesi var katılacakmısınız

O geçen hafta değilmiydi

Hayır o alışveriş merkezinin denetlemesiydi bu evin

Tamam geliyorum şantiye de görüşürüz

Tamam görüşmek üzere

Taehyung telefonu kapatıp yatağa fırlatıp attığında yatağından kalktı kısa bir duş ve  hazırlığın ardından aynada saçlarını tarıyordu evet dedi hayat devam ediyor güneş doğuyor batıyor o uyuyor,uyanıyor acıkıyordu evet  hayat devam ediyordu

Taehyung yiyor, içiyor, nefes alıp veriyor ama yaşamıyordu aynada son kez kendine baktı çok zayıflamıştı evet  hiçbir zaman kaslı,kilolu biri olmamıştı ama bu halini kendi de beğenmedi bu halimle Yoongi'de beni beğenmez bir an önce biraz kilo almam lazım hatta sporada başlasam iyi olur hastalıklı gibi görünüyorum dedi evet o, herşeyi Yoongi'yi düşünerek  Yoongi için yapardı bu boy aynasını seçerkende birlikte bakacağız diyerek almıştı ama şu an o lanet olasıca aynaya yalnız bakıyordu bıkkınlıkla nefes aldı, çantasını eline alıp evden çıktı.

Kısa bir yolculuğun ardından şantiye alanına gelmişti herkes onu bekliyordu jungkook bir köşede sinirli bir şekilde sigara içiyor, Hoseok Taehyung'a yapılacakların özetini geçiyor şantiye şefi bu günü kazasız belasız atlatmak için dua ediyordu.

Taehyung "tamam hazırsak  başlayalım" dedi  herkes bir anda toparlandı Taehyung elindeki dosyayı açıp listeye baktı "bu gün dolgu duvarları pencere ve kapı pervazları evet şefim hazırmıyız" dedi.

Şantiye şefi "hazırım buyurun" dedi.

Taehyung tam inşaata girecekken jungkook'a dönüp "inşaat mühendisini göremiyorum inşaat mühendisi olmadan denetleme yapılamaz kanunlar açık o nerde"dedi

Jungkook dişlerini sıktı "cehennemin dibinde"diye tısladı ne diyebilirdi ki şantiye şefine dönüp "siz başlayın"  dedi.

Taehyung'un yanına yaklaşıp kolunu tutup "yalnız konuşalım" dedi birlikte bir kaç adım uzaklaşıp "bana bak zaten canım burnumda benimle uğraşma işini yap"dedi

Taehyung alaycı bir tavırla gülerek "ben zaten işimi yapıyorum verdiğim sözleri tutuyorum sen işini yapmıyorsun verdiğin sözleri tutmuyorsun Yoongi nerde onu getirmen gerekiyordu söz vermiştin"

Shame On You, Shame On Me // TaegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin