Sıkıntılı bir nefes verip kolundaki saatine baktı saat dokuza geliyordu masasına baktı bir kağıt yanında bir kalem ve onunda yanında yarısı içilmiş bir viski şişesi vardı viski şişesini aldı kafasına dikip büyük bir yudum içti önündeki kağıda baktı üzerinde istifa mektubu yazıyordu dün geceden bu yana defalarca okumuştu son bir kez daha okudu ve kalemi eline alıp imzaladı işte bitmişti arkasına yaslandı kollarını göğsünde bağladı tamam dedi "işte bitti hayallerimin sonu meslek hayatım şu anda bitti demekki buraya kadarmış insan bazen geri çekilmeyide bilmeli değilmi" kağıdı özenle katladı zarfa koydu bu sırada odasının kapısı açılmıştı asistanı elimde bir toz bezi ile içeri girdiğinde şaşkınlığını gizleyemedi" Bay Min sabahın bu saattinde burda ne işiniz var"dedi.
Yoongi "küçük bir işim vardı ama bitti çıkıyorum, sen işine bak" diyip ayağa kalktı ama kalktığı anda başının dönmesi ile geri yerine oturdu asistanı "ben size kahve yapayım" dedi Yoongi başını sallamakla yetindi.
Yoongi kahvesini ve alkol sonrası ilacını içip ayılmış ve elinde zarfı ile soluğu jeons holdingde almıştı saat erkendi doğal olarak jungkok henüz gelmemişti.
Yoongi asistanın gösterdiği bekleme alanında beklerken en sonunda jungkook kapıda göründü Yoongi'nin onu beklediğini görünce şaşırmıştı.
Yoongi jungkook'ku görünce ayağa kalktı elini uzatıp "günaydın" dedi.
Jungkook elini sıktı" bu işe bu kadar hevesli olmanız beni mutlu etti normalde uyanmanın senin için en kadar zor olduğunu biliyorum "diyerek kendince espiri yaptı.
Yoongi hafifce gülümsedi zira şu an onunla uğraşmak istemiyordu "toplantıdan önce sizinle başbaşa görüşmek istedim" dedi.
Jungkook Yoongi'nin bu durgun halinden bir aksilik olduğunu anlamıştı o kaba olabilirdi patavatsızda olabilirdi ama kesinlikle aptal değildi şu an ortada çok büyük bir problem vardı "tamam odamda konuşalım" dedi.
Birlikte odaya girdiklerinde jungkook "sabah kahvesini birlikte içelim mi yada kahvaltı yapmadıysan"
Yoongi elini kaldırdı "gerek yok teşekkür ederim" dedi.
Jungkook karşısında oturan adama baktığında anlamıştı kesinlikle bir sorun vardı.Yoongi dün akşam giydiği kıyafetlerle duruyordu saçı dağılmış gözleri kızarmıştı kesinlikle büyük bir sorun vardı.
Yoongi dizlerinin üzerine koyduğu evrak çantasını açtı içinden bir zarf çıkarıp jungkook'ka uzattı jungkook zarfı alırken şaşkındı "bu da nedir" diye sordu bir yandanda zarfı açıp içindeki kağıdı çıkarıyordu kağıtta yazan birkaç satırı okudu kaşlarını çattı başını kaldırıp Yoongi'ye baktı" buda nedemek oluyor böyle" dedi.
Yoongi "bu işten affımı rica ediyorum sözleşmede yazan cayma bedelinide en kısa sürede öderim" dedi.
Jungkook şaşkındı" bak dün geceki konuşmama alındıysan üzgünüm aslında benim seninle bir sorunum yok Kim Taehyung,yani onunla yaşadığımız sorunlar malum yani benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı dün gecede söyledim denetmeni değiştirilemeyeceğim için senin işi bırakmanı istedim yoksa seninle biz iyi anlaşıyoruz değilmi."
"Bay Jeon "
"Jungkook de lütfen o kadar geçmişimiz oldu arkadaş sayılırız artık değilmi."
"Peki jungkook istifa mektubumda yazdığım gibi sağlık sorunlarım var bir süre çalışmak istemiyorum "
"Taehyung ile mi bir sorun oldu çözülmeyecek birşey değildir her şeyin bir çaresi vardır ne oldu sorun nedir anlatsana biraz."
"Sorun yok yani aslında var sana açık olacağım ben artık Taehyung'a güvenemiyorum hep kendimi diken üstünde hissediyorum bu güne kadar yaptıkları ve en son... neyse işte yurtdışına yerleşeceğim tüm mal varlığımı satacağım eğer ilgilenirseniz siz alın" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shame On You, Shame On Me // Taegi
Fanficİnşaat mühendisi Yoongi'nin başı Mimar Taehyung ile dertteydi...