Aşk için en fazla ne yapılabilir bir insan aşkı için ne kadar ileri gidebilir.
Şiirlerde romanlarda aşk için ölen insanlar vardı aşk için ölünür müydü? Yada insan birini öldürür müydü? Yada yalan söylemek kanunları çiğnemek, yasalara karşı gelmek hangisini yapardı evet Kim Taehyung aşkı için tüm bunları gözünü dahi kırpmadan yapardı.
Aslında herşey Yoongi ile geçirdikleri hafta sonundan sonra olmuştu mükemmel bir hafta sonu geçirmişlerdi Jin ve Namjoon o kadar iyi insanlardı ki onları çok güzel ağırlamışlardı keyifli bir hafta sonuydu ilk birliktelikleri mükemmeldi sonrasında eve dönerken yolda , arabada buldukları her fırsatta sevişmişlerdi eve geldikten sonra tüm pazar gününü sevişerek geçirmişler yataktan hiç çıkmamışlardı çok güzeldi ama hayat asla bu kadar mükemmel ilerlemezdi.
Taehyung pazartesi günü işe gittiğinde o kötü haberi almıştı Yoongi'ye saplantılı aşık olan bir mimar Yoongi'nin yeni aldığı işinin denetlemesini yapacaktı hemen adamı aradı bir randevu ayarladı yanılmayı umdu ama yanılmamıştı adamın niyeti açıktı tek derdi Yoongi'ye yakın olmaktı" işi bana devret" ne kadar istersen veririm"
Adam kabul etmedi "bu işi almak için kaç kişiye rüşvet verdim sen biliyormusun ama değer,o güzel adam için değer"
Taehyung "sen evlisin üstelik birde çocuğun var bir erkekle adın duyulursa olacaklardan korkmuyor musun" diye sordu.
Adam Taehyunga doğru eğildi etrafa bakarak kontrol etti kimsenin duymadığından emin olmak istedi" bakın Bay kim evet evliyim karımıda cok seviyorum ama ben biseksüelim yani bu durumu Yoongi'yi görünce fark ettim onun elini tuttuğumda içimde birşeyler kıpırdadı siz beni anlarsınız sadece bir gece onunla geçireyim bana yeter duyulmasına gerek yok hayatımıza devam ederiz"dedi.
Taehyung" peki bunu nasıl yapacaksın sana ilgisi varmı" diye sordu.
Adam başını salladı" hayır yok ama mecbur kalacak onu köşeye sıkıştıracağım inşaatta ben ne dersem o olur ben izin vermeden bir çivi dahi çakamaz biliyorsun, istediklerimi yapmaya mecbur kalacak" dedi.
Taehyung telefonunu çıkardı _sana birşey göndereceğim "dedi adam gelen iletiyi açtığında gözleri fal taşı gibi açıldı.
" ne istiyorsun" dedi.Taehyung şarabından bir yudum aldı "bu işi bana devrediyorsun, bir daha seni Yoonginin çevresinde görmeyeceğim değil görmek duyarsam bile bu ses kaydını önce eşine sonra internete atarım hayatını mahvederim hem aileni hem işini kaybedersin anlaştıkmı" dedi.
Adam olmaz dedi "sana nasıl güveneyim ya sözünde durmazsan bes parasız kalırım kendimi garantiye almam lazım bir milyon dolar istiyorum nakit olarak çek senet havale olmaz nakit istiyorum iki günün var parayı getirirsen çıkarım hayatınızdan iş senin olur getirmezsen herşeyi Yoongiye anlatırım" dedi.
Taehyung tamam kabul dedi Yoongi'nin yanında paranın ne önemi vardı ki. İşte şu an bankada o şerefsiz için para çekiyordu.
Taehyung elimdeki fincana bakıp çayını karıştırdı çayın içindeki limona kaşığı ile işkence ederken" evet yaparım, herşeyi yaparım o şerefsiz adamla Yoongi'nin birlikte çalışmasına her an burun buruna olmasına asla izin veremem" dedi.
Aklına geldikçe eli ayağı titriyordu tabi bu durumu fırsat bilen elimdeki fincandan bir damla çay firar ederek yeni diktirdiği krem rengi takım elbisesinin üzerine damlamıştı Taehyung "hay aksi "dedi hemen sehpadaki peçete ile sildi aslında çok belirgin değildi dikkatli bakılmazsa anlaşılıyordu ,aslında pek önemlide değildi ama bu gün onun için özeldi bu gün denetleme günüydü tam kırkyedi saatir Yoongi'yi görmüyordu ve onun karşısına en mükemmel haliyle çıkmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shame On You, Shame On Me // Taegi
Fanficİnşaat mühendisi Yoongi'nin başı Mimar Taehyung ile dertteydi...