yedi

985 180 124
                                    



hellooo nasılsınız???

ufak bi bilgilendirme: tüm törenler, törenlerdeki outfitler, işbirlikleri, saç renkleri tamamen KAFAMA GÖRE. mbc müzik festivali var fakat tarihini tabiki araştırmıcam arkiler. ya da outfit o festivalden değil tamamen farklı bi törendendir flan takılmayın böyle şeylere 🥺

yorum ve oylarınızıı bekliyorummm. çok bekletmediğim için birazcık fazla yorum okumayı hak ettim bence 🥺🧐💕

teşekkürler şimdiden iyi okumalarrrr

teşekkürler şimdiden iyi okumalarrrr

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




" üşümüyorsun değil mi?"

seungmin beşinci kez gelen soruyla bıkkınlıkla nefes verip olumsuzca başını salladı. stilisti üstündeki gömleğin yakasını bağlayıp çözüyor bir türlü istediği gibi durmadığı hakkında söylenip duruyordu.

" boğdun beni birazcık."

jisung endişeyle favori idolüne - aynı zamanda yakın arkadaşıydı- bakıp sormuştu.

" ayyy çok mu sıkı bağladım? bu loewe yüzünden hep seungmin! saçma sapan bir parça göndermiş yine! geçen hafta seni tüylü bamyaya çevirdiği yetmemiş gibi..."

son cümleyi her ne kadar sessiz söylese de seungmin duyduğu şeyle kıkırdamış ve jisung' un ellerini nazikçe kavrayıp gömleğinin yakasından ayırmıştı. kendisine soran bakışlarla bakan arkadaşını rahatlatmak için gülümseyip mırıldandı.

" lavaboya gitmeliyim. hala vakit var hem. sonra uğraşırsın."

jisung da arkadaşı gibi gülümseyip yarattığı dağınıklığı toparlamaya başlamıştı.

seungmin kendisi için ayrılan odadan çıkıp lavaboya ilerliyor bir yandan kendisini görüp selam veren idollere gülümseyip karşılık veriyordu. birçoğu tanımadığı yüzlerdi ama hepsine selam vermeye özen gösteriyordu.

tam doğrulacakken ayağının takılmasıyla tökezlemiş başı sert bir şeye çarparken düşmemesi için omuzlarından tutulmuştu aynı zamanda.

" ayyy! düşüyodum! başım da acıdı ama ya!"

duyduğu kıkırdamayla başını kaldırmış gördüğü tanıdık simayla şaşkınlıktan gözleri büyümüştü.

" iyi misiniz sunbae? çok mu acıdı? daha dikkatli olmalısınız."

yandan ayrılmış kısa mor saçlar, keskin yüz hatları ve makyajdan dolayı daha da keskin bakan gözlerin sahibi kendisine endişeyle bakarken yutkunup başını sallamıştı hızlıca seungmin.

what do you even know || hyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin