dün gece yayınladım bölümü. buraya bişi yazmayı unutmuşum. sabah uyanınca 18 yorum gördüö sadece.18
68 beğeni 18 yorum 😀😀😀
aklımı delircem ciddili
fic ile ilgili panomda iki tane açıklama yaptım bakarsanız sevinirim
☆
" bakayım seninkiler nasıl olmuş?"seungmin son kurabiyesini de reçelle doldurduktan sonra kafasını uzatıp yanındaki bedenin uğraştığı kurabiyelere bakmış gördüğü şekilsiz kurabiye hamuruyla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.
" bunlar çok güzel... şey... çok güzel... hyung bunlar ne tam olarak?"
hyunjin' in omuzları üzüntüyle düşerken cevaplamıştı küçük olanı.
" yıldız olması gerekiyordu..."
seungmin büyüğünün o haliyle kıkırdamış elindeki kaşığı reçel kavanozuna biraz batırarak hyungunun dudaklarına uzatırken şirince mırıldanmıştı.
" bunlar çok güzel yıldızlar!"
hyunjin uzatılan kaşıkla gülümseyip dudaklarını aralarken seungmin' se gülümseyen gözleriyle hyunguna bakıyordu.
geridönüşünün üzerinden tam iki hafta geçmiş promo dönemini çok yoğun bir şekilde de olsa tamamlamıştı. bu dönemde hyunjin' le yalnızca birkaç kere buluşma fırsatı bulmuş, onlarda da en fazla iki saat birbirlerini görebilmişlerdi.
bu iki haftada ikilinin birbirlerine karşı olan hareketlerinde çekingenlikleri biraz olsun azalsa da seungmin' in hala kızaran yanaklarına engel olduğu pek söylenemezdi. aynı şekilde hyunjin de hızlanan kalbine engel olamıyor kendini her an bayılacakmış gibi hissediyordu. pekala bikaç kere bayılma tehlikesi atlatmıştı ama başbaşa ettikleri kahvaltıda seungmin' in tüm tatlılığıyla üzerine reçel sürdüğü kızarmış ekmeği bir anda dudaklarına uzatmasını asla beklemiyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what do you even know || hyunmin
Fanfictionsolo idol kim seungmin ve racha üyesi hwang hyunjin' in ilişki dedikoduları yayılmaya başlar. texting, idol au