Zordu ihanet 'te uğramak ve yine daha zordu ihanete göz yumak.
Peki ya , vazgeçtiklerimizi nasıl telafi edeceğiz . Geriye gidebilecek miyiz ?
Geri dönme şansımız olsa telafi edilir miydi geriye giden önce zaman .Keza bazı duyguları değiştiremeyiz.
Ne kadar inkar etsek de olmaz.Mesala aşk, aşık olduğunuz kadın veyahut adam değişmez. Ancak sizin kalp kırıklıklarınız değişir bazılarının izi kalır bazılarının ise izi bile kalmaz ortada kalp kalmaz.
"Sevmek seviyorum demek değil ,
Yüreğinde hissetmektetir .
Ve aşk yanında olanı sevmek değil , bazen gelmeyecek birini beklemektir...~•Can Yücel •~
☔☔☔☔
Aldanmıyordum bu şehrin ne soğuğuna , ne de yalnızlığına . Ne de olsa her kalabalığın ardında vardır bir yalnızlık.
Öylesine koşuyordum belki de ben öyle zannediyorum. Çünkü bir insan sebepsizce bir yağmur altında koşuyor ise ya kaybettikleri'nin peşindedir ya da gerçeklerden kaçıyordur...
Yağmur 'un şiddetli yağışı ile daha fazla ıslandım umrumda mı pek değil.
Serin bir rüzgar var dışarda ama yüreğim kor gibi yanıyor üzerimde ki şort ve atlet bile kesmiyor ateşimi.Öylece savrulduk bir kenara .
Berna ölmüştü ben ise yaşıyordum.
Ama Melina 'yı canlı canlı öldürmüştüm.Nereden bile bilirdim ki kendi hikayemin kötü karakteri olacağım.
Üzerimde bir çift göz var ama dönüp bakmadım. Ta ki yasemin kokusu burnuma dolana kadar nereden bilebilirdim dünya yine Melina 'ya kavuşturdu beni.
Ancak bu sefer affetmez beni zaten beklenilmez de .
Melina ihanet ile yalanı affetmez siler.
Kim olursa olsun.Ama onun hayatına başka bir kimlik ile girsem nasıl olurdu ki .
Estetik ameliyatı yapacağım tek ihtimal artık bambaşka bir yüz olacaktım ona.
Son bir defa baktım yüzüme artık siyah değil mavi gözler olacaktı .
Artık bambaşka bir Savaş Demir olacaktım.
Bebek vardı birde sorun şu ki bebek benim değil ama Melina ona rağmen bakıyor.
O kadar hatama rağmen Melina göz yumuyor.
Günlerce kaldı o mezar başında hiç konuşmadan ta ki son gün açtı ağzını yumdu gözünü.
...
Gözyaşları içinde çökmüş göz altı ile oturmuştu.
Simsiyah 'tı Melina siyahı sevmezdi ki .
Melina'ya göre siyah kayıp demektir.
Hatta bir keresinde bana anısını anlatmıştı saatlerce dalga geçmiştim , ama haklıydı .Ya gülme!
Annem hastaydı küçük bir operasyon için hastane de kalmıştı .
Ve 1 hafta evde değildi bize de babanem arada gelip yemek koyup gidiyordu ama annanem bakıyordu.Sonra aradan dört beş gün geçti annem yok . Kapı çaldı koşarak açmaya gittim babanem siyah giyinmişti birde eşarbı da siyahtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Küre
RomanceHerkesin bir kitabı vardır biliyor muydunuz? Sadece sayfaları farklıdır kimileri dolu kimileri tek bir kelimeyle son bulmuş. Bu da benim kitabım kendi hikayemi ele aldığım toz pembe hayalleri olan o kız... Belki de düşündüğüm kadar pembe değildir ya...