Barıştan
Belimde hissettiğim ağırlık ve neredeyse tüm yüzümü kaplayan bir gövde beni uyandırmaya teşvik etmişti nefes alamıyordum o kadar sıkışmışım ki nerde olduğumu ve kiminle olduğumu sorgulamak şimdi aklıma geliyordu, sahi.. nerdeyim ben ve bu adam k-B- hassiktir
Başımı kaldırmamla Fıratı (müdürümü) görünce neye uğradığımı şaşırdım aynı yatakta uyuyorduk ve belimi sarmıştı ? Ne oluyor lan tamam yalan yok yatağında olmayı istediğimi kendi ağızımla söylemiştim daha önce ama benimde hatırlamam gerekiyordu ne olmuştu dün gece..
Flashback
B- KOCAM DA KOCAM PAŞAMDA PAŞAM
F- BARIŞ ALLAH AŞKINA SUS
~B- iyi madem beni çocuk gibi görecek yaştasın bende sana amca dicem
~B- gelmezsen tüm gece konuşur başının etini yerim
F- of tamam sus ya uzak duracaksın ama
~Aklıma gelen her anı beni bilmem kaçıncı şokuma uğratıyordu, ama o kadar şey yapmama rağmen beni bırakmayıp evine alması hoşuma gitmişti.. hemde baya :) kullanırım ben bu kozumu, bir süre hareketsiz kalıp kendime gelmeye çalıştım başım çok fenaydı..
B- kim bilir daha hatırlamadığım neler yaptım, ulan Barış..
Fıratı uyandırmamaya dikkat ederek yerimden doğruldum ve gözüm komidindeki telefona ilişti, tamam özel hayata elbette saygım vardı ama bende insanım değil mi bir merakım, hedeflerim var ne olmuş birazcık sevgilisi var mı diye baksam, numarasını kendime atsam, instagramına girsem, fotoğraflarına baksam... Ne olabilir ki ? dimi.
Aklımdan geçenlere uyup hepsini yaptım. Sevgilisi yok göründüğü kadarıyla rehberdeki kaydetme şekilleri bunu anlatıyordu, instagramı var hesabın ismi aklımda tıpkı numarasının aklımda olduğu gibi :) ama ne olur ne olmaz kendi telefonumdan numarasının fotoğrafını çektim, aradığım her şeyi bulduğuma göre rahattım son olarak Fırata küçük bir not bırakıp evden gidecektim, etrafta kalem kağıt bulamayınca salona indim orda vardı hemen küçük bir not yazdım ve Fıratın yanına gidip notu yanına bıraktım gitmeden önce son kez yüzünü inceledim fazla kusursuzdu..
Evden çıkıp taksi bulmaya koyuldum bu gün okula gitme gibi bir niyetim yoktu.
~Fırattan
Allah belamı beni Barışıla tanıştırarak vermişti sanırım, dün gece hiç bitmeyecek sanmıştım neyseki yaşıyordum ve güne sakin başlamıştım ama bu kadar sakinlik elbette yeterli gelmiş olacak ki dün Barışında yanımda yattığını hatırlamamla hızla doğruldum, Barışın yattığı yere bakınca bana bir not bırakmış olduğunu gördümUyurken ayrı bir tatlı oluyormuşsun müdürüm :) beraber kahvaltı etmemizi çok isterdim (sende isterdin) ama başım çatlıyor bu seferlik affet
F- deli ya, bildiğin raporsuz bir zır deli..
Bu not kabul etmek istemediğim bir şekilde hoşuma gitti, bana tatlı olduğumu söyleyen ilk kişi bu manyaktı.. garip, neyse daha fazla bu saçmalıklarla uğraşmayacağım okuk için hazırlanmaya koyuldum okulun müdürü olarak belirli bir saatte gelme zorunluluğum yoktu neyseki, önce bir duş aldım, her gün takım elbise giymeme gerek olmadığından normal gündelik kıyafetlerimden giydim ufak ufak bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıkıp temiz havayı ciğerlerime çektim okul zaten fazla uzakta değildi bende yürümeye karar verdim hem biraz uykum açılırdı.
Sakin sakin okula yürürken telefonumdan bir bildirim sesi geldi saat 11:30"du bu saatlerde genelde gelse gelse okuldan mesaj gelir diye baktım tanımadığım bir numaraydı"Bir öğrencide olması gereken özellikler nelerdir sizce müdürüm"
Bu da kimdi şimdi ? Barış yetmezmiş gibi başıma bir manyak daha almak istediğim en son şey bile değil