15.bölüm

79 9 3
                                    

Barıştan
Yaklaşık iki buçuk saattir Fırat ben ve adem barda yerleştiğimiz bir masada oturuyorduk. Fıratın gerginliği her halinden belliydi gözlerini ademden bir saniye bile ayırmazken elindeki bardağı öyle sıkı tutuyordu ki nerdeyse kırılacaktı bazen sadece bardak olmak istersin -yada Fıratın bardağı olmak istersin- beni ademden kıskanması hoşuma gidiyordu bir yandan, sert tavırları, beni sahiplenmesi ve bu kıskançlığın sonunun yatakta bitme olasılığı içimdeki ateşi harlıyordu Fıratı istiyordum hemde çok. Bir yandan da adem çok iyi bir arkadaşımdı ve eğer sevgilim tarafından dövülürse ona da üzelecektim.. bu yanım tam bir melekti ama diğer tarafı.. ah o diğer taraf, ah o bu kıskançlığı kullanmak isteyen taraf.. sen tam bir şeytansın, EVİL.

B- ee sustuk kaldık konuşsanıza

Fırat sonunda gözlerini ademden ayırıp bana bakınca bir tırsmadım değil valla.. o ne bakıştır yiğidim.

A- ben konuşacağım konuşmasına da,
Adem gözleriyle Fıratı işaret etti.

A- arkadaş beni sikecek gibi baktığı için susuyorum

F- kusura bakma ilgimi çekmiyorsun

A- o yüzden mi geldiğinden beri gözün benim üstümde, numaramı vereyim istiyorsan ?

B- ne biçim konuşuyorsun lan sen

Tamam. Bu sefer kıskanan taraf bendim, ne ara kartlar değişti amına koyim! Fırat bu sefer bana şaşkınlıkla baktı sanırım kıskanacağımı düşünmemişti.. bende düşünmemiştim ama çok ileri gidiyordu bunlar da, bu flört etmeye girer kardeşim! Sikerim arkadaşlığı şimdi.

A- sakin ol Barış yemedik sevgilini ?

B- yemeye niyetlisin sanırım ?

A- ha sevgilin yani

F- bilmediğin bir şey olduğunu düşünmüyorum

A- hmm demek sevgilindi, bende her zamanki gibi rastgele tanıştığın biriyle kafa dağıtıyorsun sanmıştım

Fırat gerginlikle sol elini yumruk haline getirdi, sağ elinde sıkmaya devam ettiği bardağı saymıyorum bile.. siktir ya.

F- ordan bakınca rastgele biri gibi mi duruyorum

A- evet ? Barışla takılan herkes onun için rastgele biridir, şuana kadar o kadar fazla kişiyle beraber gördüm ki onu, sende onlardan birisin sandım

Artık araya girmem lazımdı, Adem kafayı mı yemişti ? Ne sıfatla benim hakkımda sevgilime ileri geri konuşuyordu, ben burdayken üstelik.

B- yeter adem! Dediklerine dikkat et,haddini aşma. Benim bundan sonraki hayatımda Fırattan başkasına yer yok

Fırata baktım fena bozulmuştu.. gönlünü almam şart.

A- niye sinirleniyorsun ki ? Öyle sanmam normal değil mi ayrıca binbir türlü insandan sonra Fıratla da tek gecelik bir kaçamak sanmıştım sadece

Resmen Fıratı kışkırtmak için yapıyordu! Nesi var bu herifin ? Fırata kalmadan ben yapışcam boğazına şimdi.

B- tek gecelik kaçamakmış.. ben artık her gece, her sabah, her gün, her saniye sadece bir kişiye aitim.

Adem gözlerini devirmişti Fıratın tavrı ise hala soğuktu.. bakışları aynı değildi bir kere. Ah şu eski gece hayatım yok mu! Ama nerden bileyim ki aşık olacağımı.

B- gidelim mi sevgilim ?

Fıratın yumruk yaptığı elini tuttum, elini geri çekmedi ama tam olarak tutmadı da, beraber ayağa kalktığımızda adem de kalktı ve yüzsüzce Fırata elini uzattı.

 sadece müdürümsünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin