Nějak sebou zamelu a tak vzbudím osobu co mě drži za ruku,,Rousíku?"
................,,N-Ne..." Nejsem schopná se na něj podívat,po tom co jsem viděla v tom dopisu ..Ne!!! Nic na sobě nenech znát Rossalindo!!!Dobře výdech nádech ...
,,Andy??" svýho hlasu se až leknu, takovej skřehotavec jsem neměla ani po jejich prvním vystoupení a to mi věřte potom řvaním sem nemohla mluvit ještě tejden, no ale předtím to tolik nebolelo jestli se toto dá přirovnat k jezení hřebíků tak....samozřejmě to není moje zkušenost !! ,,Ross tys nám ale dala!!" řekne Andy a svalí se na židli vedle postele,promne si oči a já si teprve všímám jaké má kruhy pod očima.. ,,Andy?" ,,Hmf?" kývne hlavou ,,Co se stalo ?? Proč tu jsem a proč mam krunýř?? A vůbec co tu děláš ?? Vždyt máte bejt ještě tejden na turné!!!"vychrlila jsem na něj ..Tohle jsem si pamatovala. Vlastně všechno až do tý cesty na párty..Já ji ztřískám husu
!! říkala jsem ji že se nechci tak totálně vožrat!! Tse to si ještě vypije !!! Počkat vždyt sem šla sama Terr říkala že potom přijde a jééje měla jsem zákaz! ,,No takže nikdo to neví... Tereza šla za tebou a našla tě v kaluži krve v náky uličce,myslí si že si upadla na těch tvých podpatkách a bouchla ses do hlavy měla si lehký otřes mozku ale pak tady máš pohmožděný krk....Promin Ross ale vážně nevíme "sklopí pohled a je vážně vidět že mu je to líto.Náhle mi myslí projede vypomínka ,,A ted si se zlatíčko dostala do velkýho průšvihu !! " najednou zase cítím ty jeho ruce pod krkem, jak mi vyhrožoval a jen kvůli tomu že sem něco zaslechla...,,Andy!!! Andy!!"Začnu ječet jako pominutá ,,Ross!!"vyskočí ze židle a hned mě zkoumá pohledem.Natahuju ruce a on mě hned obejme,,ššššš-što bude v pořádku !!!!" říká a já se pustím do hlasitého pláče.Nenávidím se za to že tu bulim jak želva, nenávidím Olivera a jeho pána !!! ,,Andy!! Kde je máma kde jsou všichni ?!"Andy mě přestane hladit po zádech a oddálí se aby mi viděl do očí ,,Po tom co si utekla, tak tvoji rodiče odjeli na dovolenou do Tunisu. Přijeli by, ale právě ted"koukne na hodiny ,,Jsou na letišti a asi je šacujou,protože na druhé straně města byl nákej psycháč co asi rád střílí do lidí , ale neboj tvoji rodiče jsou v pořádku..No ale tvoje máma dvakrát nadšená nebyla když zjistila kde jsi " povzdechu si ,,To budou zas přednášky.A vůbec co tu děláš už jsem se ptala ,ale tys neodpověděl!" řeknu ,,Ross..Chtěl jsem tě překvapit, CC si zlomil ruku tak jsme posledních pět koncertů zrušili, proto tvoje máma chtěla aby s zůstala doma a navíc se ji to skvělě hodilo aspon pro tebe mela hlidani" kývnu hlavou a tak si dopřeju dávku pichlavé bolesti do mozku ,,No to teda hezky začíná !" řeknu,,Takže to znamená že tu zůstáváš přes prázdniny??" udělám na něj psí oči .Kývne a zasmějě se,,Jojo Rousíku jsem tu na celé dva měsíce!! Bohužel ty pošuci taky !! " kdybych moha tak skáču do nebe , ale aspoň ze sebe vymáčknu úsměv.., ,Já vim že blbá otázka , ale kdy mě pustí domů?
Dobře víš jak nemocnice nenávidím!!" kouknu na Andyho zoufale a ten se hrdelně rozesměje na celou nemocnici........Pár dní bylo pro mě jako v mlze .V nemocnici si mě nechali ještě týden, druhý den od mého probuzení přijeli rodiče, neobešlo se to bez slz a dlouuuuuhosáhlýho prosluvu že mi daj chůvičku s kamerkou a budou mě sledovat každý den .Taky mě přišla navštívit Terr. Po týdnu sem se teda dostala až pryč. Doma mě čekalo překvapení jménem Cc, Ash,Jinxx a Jake .Ty pošuci si z našeho domu udělali útočiště.Terr u nás byla taky pořád nalepená kvůli Ccmu, nakonec se ukázalo že to mezi nimi jiskří a tak spolu začnou chodit. Celkem pošahaná dvojka .Cc je nešika normálně ale až tak jsme nevěděli, páč druhý den Terr přišla s monoklem od Cc sádry , když ji chtěl přitáhnout k sobě. Jojo mohli jsme se pochcat smíchy. No , ale každý den sem na tom byla hůř a hůř.Musela jsem se pořád o někoho strachovat ..Uběhl měsíc a nic se nestalo a já pomalu začinala zapominat na Olivera a jeho pána .......
Omlouvám se za dlouhou pauzu :( Jelikož taky hodně čtu na Wattu přiběhy každej druhej se tam píše že se omlouvaj za pauzu -_- vím jak to dokáže naštvat :D ale jelikož byl ten konec roku atd. :'D no a to nejlepší když sem byla na třídním výletu hádejte co se stalo....Nestihali jsme vlak tak jsme museli bezet tim podchodem a ja jak fakt maco bezim jako prvni a nevsimnu si kluka co si zavazoval tkanicky napalim to do nej a jak dlouha tak široká se tam rozmajznu :'D Sice to byla prvotřídní držka ale za to mam od něj černou bandanu s lebkama ktera se momentalně pere páč je od krve z nosu :D no niic urcite to tady vsechny zajma :D tak Čusté :D