,,Ross!!" křičí na mě mamka.Taky jste si všimli jak to mají maminy ve zvyku na vás řvát pořád dokola a dokola dokud neuráčíte zvednout svou prdel a dojít za ní ? Aghr!! Jak já to nenávidím.Stopnu nové video od Three Days Greece - Fallen Angel.Dobře není nové, ale já ne něj přišla až teď. Tu písničku naprosto miluju!!!Zvednu svůj královskej zadek z mé krásné růžové postýlky.Ne! Dělám si srandu,krásné postýlky v barvě té nejtemnější noci . Seběhnu schody a samozřejmě jak je mém zvykem na předposledním škobrtnu a málem hodím držku, na poslední chvíli to vyrovnám a už stojím před tou běsnící saní alias maminou. ,,Co to je ?!" ptá se a ukazuje na můj profil na Facebooku. Ukazujeme mi fotku ,kterou jsem sdílela před třemi minutami. Taky vám přijde tak uchylný , že rodiče projíždí váš Facebook? A že maj i svůj účet ?! Tady pak člověk nemá žádné soukromí ! No jo,nemá to logiku když na fb to vidí úplně všichni.(Smích)...
Tý jo ! Ještě štěstí, že neví že existuje i Instagram !
Zpátky k fotce .Jsem na ní já a Andy, on chlastá Jacka z mámininýho oblíbeného trpaslíka s kyblíčkem a lopatičkou, já se tlemim v povzdálí. ,,No mami já bych řekla že fotka ?" řeknu nejistě a uculím se. ,, Rossalindo!! Nes....Neštvi mě !!" já se v duchu pousměju za její náhle opravení. Je jedno jak je mamina na mě naštvaná nikdy nepoužívá sprostý slova.. Za žádných okolností .
Náhle se ozve zvonek a já děkuju bohu za dotyčnou osobu, která právě zazvonila. Kdo to asi bude ? Andy s partou odjeli před týdnem s tím, že jedou náhravat do Paříže ... Projistotu sem ani nevyzvídala co budou dělat, páč mi stačil pohled na Ashe po navštívení místního sex-shopu a hned jsem ztratila zájem.
Když jsem otevřela dveře nikdo tam nebyl, chtěla jsem už zavřít když jsem si všimla papírku schovaného za rohožkou......
Začne se mi zas všechno vracet z TOHO večera. Zamrznu v pohybu a jen hypnotizuju ten ďábelskej kus papíru.,,Kdo je tam?"ozve se mamka nejspíš z kuchyně.,,Ehm,to byl jen pošťák!" No tak klid Ross.. Nádech ..Výdech ...
Jdeme na to !
Ohnu se pro ten papír....
Dobrý den,tímto by jsme Vás chtěli pozvat na slavnost roku !
Bude zde pití, jídlo a spoustu dobré muziky ....
Panebože ! Kvuli tomu jsem tak vyváděla ? Já jsem taky kus vola ! Přejedu pohledem jestě jednou celý papírek. Nic zvláštního na něm nevidím a takovýhle pozvánky k nám chodí pořád protože mamka snad nikdy žádnej nevynechala a myslim že teď nebude nic měnit ..Chtěla bych se omluvit za dlouhou pauzu, tuto kapitolu jsem psala asi před půl rokem a nějak jsem ji zapomněla zveřejnit :D
Jinak přemýšlím že tento příběh zrušim , protože se to nedá číst xD ...
Na wattpadu jsou dvě skupiny příběhů.Je tu spousta skvělých příběhů a pak bohužel jsou tu i ty mezi které patří můj příběh :) takže uvidíme ...