Než sem se nadála měla sem chlapovu pracku pod krkem ,,Zlatíčko teď ses dostala do pořadných problémů!!" Řekl a slizce se usmál....
,,Dejte ty pračky pryč !!" Radši sem měla držet tu moji nevymachanou hubu, stisk na mém krku zesílil. ,,Tak to si říkat neměla !! Olivere najdi nějaký doklad nebo něco s jménem!!" ,,Ano pane !!" Snažila sem se vytrhnout ale jaksi mi docházel kyslík a moje síla byla dávno tatam ...Oliver ke mně přišel a začal se mi hrabat v kabelce.Skoro hned vytáhl moji občanku. Viděla sem jak se usmál až mu to hubu nerozstrhlo.Chudáček to musí být určitě jeho první zdařilá mise kterou kdy udělal. ,, Rossalinda Blacková" Oliver nahlas přečetl mé jméno ,,Hm tak Rossalindo jestli někomu něco cekneš mám kontakty všude a tvoje rodina je u nás velmi známá.Určitě se ti nepochlubili co ??! " začne se hrdelně smát. Díky tomu jeho stisk povoli a já se vyškubnu .Na kabelku prdim. Dala sem se na útěk vážně super Rose !! Ty tady chceš utíkat na dvoumetrových jehlách!?!? Fuc* logic!! Běžela sem tak rychle že bych předběhla mistry na olimpiádě a to opravdu nekecám já nikdy (možná) !! No ale chlapi sou prostě chlapi.Okamžitě za sebou slyším dupot , cítím jak něco těžkýho dopadá na mé temeno hlavy a potom už vnímám jen a jen černotu ....Ohlédnu se a vidim za sebou Andrewa jak se na mě žene s pomlázkou .,,Andý ty pako !! Já už nemůžu !!" Fňukla moje 13 letá zdrobnělina Andy se jen zasmál a běžel dál . Já doufajic že mě Andy už nehoní sem se zastavila a popadala dech ,,Áaaaaagr!!" Vyskočï Andy zpoza rohu .Já se leknu až tak že spadnu nebo lépe řečeno uklouznu na blátě a praštim se o větev co mi zrovna překážela v cestě ( a já si řikala že musim mit odmala tu debilitu) Moje zdrobnělina se svalí jako sud na zem bez známky pohybu .Andy ke mně hned přiběhne se slzama v očích ,,Rose !! Rousíku !! Promiň to sem nechtěl aby ses tak lekla !! Koukni ja tady pro nas připravil piknik !! No tak mluv se mnou !!" kolem mé menší polovičky se shromaždují lidi aby mi zřejmě pomohli .Ja si jich nevšímám a můj zrak upoutá psaníčko s mím jménem napsaným kostrbatým písmem. Otevřu ho a tam je Andyho škrabopisem napsáno ,,Rousíku nemám odvahu ti to říct do očí...... Moc tě miluju !! " ...........
.Pomalinku začínam vnímat svět kolem sebe.Cítim že mě někdo drží za ruku. Cítím smrad nemocnice a slyším pípat ruzné přístroje. Moje oči nejprve zalije bílá zář. po chvilce neustálého mrkání konečně zaostřuju ...
Můj nos mě nesklamal opravdu ležím v nemocnici.Místo které nenávidím ze všeho nejvíc. Snažím se otočit ale něco blokuje můj krk.Mam okolo krku krunýř -_- jako fakt ?! tak to je trapas sám o sobě ... Nějak sebou zamelu a tak vzbudím osobu co mě drží za ruku. ,,Rousíku !!?"
Pardon za tu ,, menši pauzu " bohužel nestíhám !! :( Opravdu toho člověka co vymyslel prověrky a čtrtletky za pytlíka do průvanu -_- No jestli chcete tak písničku mate na boku ... :) Taky se těšite jako já na to nové album ?? :3 no a to je asi vše ..Tak bye bye dalsi dil asi behem týdnu :)