Večírek

171 5 1
                                    

,,Mamí ?!?" Zařvala sem na celý barák. Máma přispěchala do pokoje ,, Co je zlatíčko??" ,,Mohla bych dneska prosím na ten večírek?Prosím!! Budou tam úplně všichni ze školy!!" Udělám psí očkaRossalindo!Říkám ti to naposled nikam nepůjdeš a už se mě na to neptej !!" Řekla a odešla a nezapomněla třisknout s dveřmi .Sakra co ji zas hráblo ?! Dneska sem se zeptala poprvý na tenhle večirek . Ach jo beztak má krámy... S mojí maminou není nadarmo si zahrávat když má své dny, i Kerberos by vám přišel hodnější... Skočila sem na postel a začla hledat mobil .Kde sakra je ?!? Hledala sem ho v posteli jak debil deset minut a pak kouknu na stolek a ouha ... Ta sviňa malá má nohy !! Sem si na 100% jistá že sem ho položila na postel.No to je jedno.Odemknu mobil a vyskočí na mně fotka kde sem já a Andy .Áno Andy Biersack můj věrný kamarád od mala . Už si ani pořádně nepamatuju jak sme se poznali. Momentálně má turné se svou kapelou někde v prčicích. Kliknu na ikonku zprávy. Pro: Jednorožce (nedivte se moje BFF miluje CC no a od něj miluje jednorožce, jinak se jmenuje Tereza= Terr) Zpráva: Sorry ale chvíli mi potrvá než přijdu musim svoji prdel vystrkat oknem protože mamina mě nechce pustit... Odeslat. Za chvíli mi mobil zavybroval v ruce.Když sem zkoumala menší prasklinku na displeji achjo budu to muset nachat opravit zase .. Odemknu mobil Jednorožec: Hlavně si neudělej bebí já ti prvni pomoc poskytovat nebudu :D Jinak chudák tvá mamka
Já : Její mínus.Má mi to dovolit. Hold to pujde po zlým ... Jdu se připravit tak za půl hoďky v parku :) odeslala sem zprávu a šla si najit oblečeni . Nakonec sem skončila při černých přilehavých šatech, zlatým svetříku a černych botach s platformou.Vlasy sem si natočila a v perixodově blonďatých loknách nechala spadat do půli zad. Rodiče ani bráchu sem neslyšela což znamená že šli už spát.Tim líp. Pomalinku otevřu okno a hodim platformy do trávy. Chytim se nejbliší větve a jako Tarzan se spustim dolů. Dokazala bych to i poslepu.Njn maminka mě nikam nechce pouštět na hodně akcí ... Seskočím poslednich 50 cm ,vemu boty a utíkám co nejrychleji za protější barák. Tak a teď kudy se dam když půjdu do prava tak v parku budu dřiv ale pujdu v takový ne moc pěkný uličce a nebo pujdu do leva a pořádně se projdu. Rychlejši je lepši řeknu si a vyrazim. Asi po 20 metrech uslyšim křik...

,, Né prosim !! Řeknu vám všechno !" Někdo zakřiči, já hloupa sem si myslela že je to televize a tak sem šla dál. ,, Prosím !! Bez mé pomoci ho nezabijete na to ho až moc dobře hlídaj !!" Páni ten film zni výborně! Vykouknu zpoza rohu a uvidim chlápka v černem a pod nim kluka ktery mel zřejmě zlomený nos teklo mu z něj jak z fontány( vůbec to nezni divně :D) ,, Tak dělej mluv !"zavrčí ten chlap v černý .Já se zastavím a sem neschopná pohybu. ,, Za měsic tady budou ukončovat svoje turné. Biersack si vždy před vystoupením dává šváro. V tu chvíli je to pro vás nejlepši. Unesete ho, budete žádat výkupný, výkupný vám pošlou a potom ho v přímém přenosu zabijete !!" Chlap v černém se začne hrdelně smát ,, Šef řikal, že tobě to nejvic mysli pod tlakem.Měl pravdu!!Poď k nám do vily tam řekneš svůj plán dopodrobna. A upozorňuju tě předem něco nevyjde nebo se pokusíš zdrhnout tak ti tahle kráska provrtá mozek !! Rozumíme si ?! " pusti kluka a ukaže mu pistol.V hlavě mi furt zní a potom ho v přimém přenosu zabijete..Po chvíli začnu konečně normálně myslet a pomalinku se dám nas útěk ale to bych nebyla já abych si nezvrkla v tich podpadcich nohu a nespadla do kaluže s doprovodem dunivé rány. Chlápek s klukem mě uviděli . Než se naděju mam chlápkovo pracku na krku a sem připlácla na stěnu. ,,Zlatíčko teď ses dostala do pořádnych problemů !!" Řekne slizce a prapodivně se usměje....
Tak jo tohle je můj první příběh :D tak doufam že se bude libit vote a comment potěší :)

Drag me to the grave !!Kde žijí příběhy. Začni objevovat