Aleksin pov:
Niinhän siinä sitten kävi, että herättyäni Ollin sohvalta söimme normaalisti, mutta sitten kävikin hassusti. Jonkun kumman takia nyt kumminkin olemme baarissa ja kaiken lisäksi baarissa, jossa on strippareita. Eihän me heitä tultu katsomaan, mutta Ollin eräs kaveri kutsui meidät ja nyt olemme täällä.
Olli ja hänen kaverinsa, olikohan se Eero? No kumminkin he ovat aivan umpi kännissä ja minä olen meistä se ainut selvänä oleva. Sain selvitettyä Eeron tyttöystävän numeron ja soitin hänet hakemaan miehensä pois. Tuo nainen on nyt matkalla ja enää pitäisi huolehtia tämä kaksikko siihen asti hengissä.
Ollin ja minutkin nainen lupasi heittää Ollille, joten siitäkään ei tule ongelmaa. Hän ajaa Ollin kodin pihaan ja pysäyttää autonsa. "Kiitos ja heippa Elena", sanon, koska se selvisi hänen nimekseen. Nousen Ollin kanssa ulos ja lähden taluttamaan sisälle taloon, koska ei tämä mies yksin pärjäisi. Talutan tai puoliksi kannan hänet omaan sänkyynsä ja itse menen nukkumaan sohvalle. Otan viltin ja käperryn pieneksi sykkyräksi.
Skip aamuun:
Herään oksentamisen ääneen, mutta en siitä ylläty, koska joihan Olli aika paljon. Peitän korvani tyynyllä ja yritän jatkaa nukkumista kaikesta huolimatta. No eihän siitä mitään tule, koska Olli voivottelee jotain keittiössä. Nousen ja laahustan keittiötä kohti.
Olli juoksee ohitseni ja suuntaa taas vessaan. Menen jääkaapille ja alan tehdä itselleni leipää, koska minä aion syödä, vaikka Ollin ei tekisikään mieli. Istahdan pöydän ääreen syömään, vaikka ei jonkin takia enää tekisikään mieli. Enhän minä tätä roskiin voi laittaa kerta, kun sen jo tein. Nakertelen leipää ja vilkaisen puhelintani. Joelilta on tullut viesti! Avaan sen innoissani ja alan lukea hiljaa itsekseni.
Joel<3: Monelt tuun hakee sut?
Aleksi: Jos vaikka heti<3
Aleksi: kauhia ikävä!! ja Olliki vaa oksentaa tuolla
Joel<3: Mitäh!!?'
Aleksi: raahas eile johki strippi baarii...
Joel<3: voi jumalauta, ooks kunnossa?
Aleksi: kai
Joel<3: tuun hakee sut heti
Aleksi: kiitti..
Kerään nopeasti tavarani ja poistun ovesta huudettuani, että lähden kotiin. En todellakaan jää odottamaan Joelia sisälle, koska noilla kahdella kumminkin syttyisi joku tappelu. Toivotaan, että huomenna treeniksellä he eivät ala tapella, koska sitten en todellakaan kestä sitä. En tahdo kahden rakkaan ihmisen riitelevän keskenään minusta, varsinkaan poikaystäväni ja kaverini.
Joel ajaa Ollin kodin pihaan ja minä kipitän sisään autoon nopeasti, koska ulkona on kylmä ja takki ei ole kunnolla päällä minulla. "Hei rakas", kuiskaan hiukan peloissani ja laitan turvavyön kiinni. Tuo vilkaisee minua, mutta ei sano mitään. Koti matka menee hiljaisuudessa, koska kumpikaan ei uskalla avata suutaan. Uuden talomme pihaan päästyämme hyppään ulos autosta ja juoksen nopeasti sisälle. Hylkään kengät eteiseen ja juoksen omaan huone tilaani.
Täällä on edes jotenkin isoimmat kalusteet paikoillaan, tietty tästä huoneesta puuttuu iso hylly, mutta tänään olemme kai hakemassa loppuja kalusteita, jos ehdimme. Alan kasata musiikki juttujani pöydälle, koska siihen tulee musiikki pisteeni. Täällä voin jopa tehdä töitä kotona, jos en pääse treenikselle. Ensin nämä pitäisi vain kasata ja se tässä onkin se vittumaisin juttu.
Kuulen kolinaa jostain päin taloa, mutta se on varmaan vain Joel, joka järjestelee kalusteita paikoilleen. "Ale tuu vähä auttaa!" Joel huutaa. Nousen ylös ja lähden etsimään häntä. Löydän miehen olohuoneessa yrittämässä kasata sohvaa epätoivoisesti. Pudistan päätäni ja menen auttamaan. "Ei se nyt noin vaikeaa ole", huokaan ja autan kasaamaan sohvan runkoa.
Siinä on kolme osaa ja mieheni ei onnistu edes siinä. "Katsos noin", totean ja laitan viimeisen patjan paikalleen. Yhtäkkiä Joel tarttuu minua lantiosta ja kaataa kanssaan sohvalle. "Heii", ulisen. Joel vain tuhahtaa ja kietoo kätensä tiukemmin ympärilleni. No nukutaan sitten. Kierähdän kyljelleni ja vedän polvet rintaan. Suljen silmät väsyneenä ja alan nukkumaan.
Joelin pov:
Vittu minä olen sille Ollille vihainen. Se vei mun suloisen viattoman miehen johonkin saatanan strippi baariin. No onneksi tuo itse viattomuuden perikuva nukkuu nyt rintani päällä suloisesti. Aleksin selkä taitaa olla taas aika kipeä, koska hän piteli sitä autolle tullessaan. Pitäisi ehkä yrittää hieroa sitä, kun hän herää.
Onneksemme hän on toipunut siitä raiskauksesta ja tällä hetkellä kaikki on ihan hyvin, jos diabetesta tai ahdistusta ei lasketa. Jopa Aleksin ahdistus on tainnut helpottua, koska ainakin tällä hetkellä hän vaikuttaa ihan onnelliselta.
Huomenna treeneissä pitää kyllä vähän läksyttää Ollia, mutta eiköhän se onnistu. Olimme siis sopineet huomiselle treenit, koska Aleksi voi jo paremmin. Kohta pitäisi tehdä ruokaa, mutta antaa Aleksin nyt ensin nukkua jonkin aikaa. Alan hitaasti silitellä hänen kylkeään ja hyräillä Lauri Tähkän Morsian kappaleen sanoja.
Kuustoista mä oon. Tulenpalavasti olen rakastunut. Enkä nukkunut oo. Sinun povestasi olen uneksinut. Mun on lyötävä muut. Kilpakosijani pyhä puvussani heti aamulla tuun. Kysyn isältäsi sinun kättäsi. Kun mä oon vähän ajatellut. Syysmyrskyissä miettinyt sua. keväthangilla haaveillut. Jos tulevana suvena sä olisit mun morsian. Jos tulevana suvena sä olisit mun morsian.
Laulun lopetettuani huomaan Aleksin hymyilevän ja se paljastaa hänen olevan hereillä. Nousen ylös mies sylissäni ja lähden kantamaan keittiöön. Lasken hänet pöydän reunalle istumaan ja haen jääkaapista meille kaupan valmis kanasalaatit. Ojennan toisen pakkauksen hänelle ja istun hänen viereensä. Alamme syömään rockin taustalla soidessa. Vain minä tiedän kuinka hyvä laulamaan mieheni on, koska hän ei laula julkisesti oikeastaan koskaan. No enemmän minulle en valita.
"Hei muuten Joonas tuo pian Rillan tänne", sanon ja nousen heittämään roskat roskiin. Otan Aleksiltakin tyhjän pakkauksen ja vien ne roskikseen. Ovikello soi. Joonas on siis täällä. Menen avaamaan ovea ja Aleksi tulee pussailemaan Rillaa. Lasken Joonaksen sisään ja ohjaan olohuoneeseen istumaan.
"No miten on muutto onnistunut?" tuo mies kysyy. "Ihan hyvin enää loput kalusteet puuttuu ja sitten pitäisi järjestää kaikki tavarat", totean hänelle. Tuo nyökkää ja nousee ylös aikeenaan lähteä. Saatan hänet eteiseen ja katson ikkunasta, kun hän lähtee. "Ale mennään hakemaan loput kalusteet", hihkaisen eteisestä ja menen autolle.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Noniin siinä taas lukua! Olkaat hyvä toivottavasti pidit. Toi biisi on vähä huono tähän, koska onhan Ale ny mies, mutta oikeastaan vastaavaa parempaa en löytänyt, sori. Mutta melkein 900 sanaa:0.
Con affettuosi saluti Koivuturkki!
STAI LEGGENDO
Unelma mies hokka (Joleksi)
FanfictionKaunis(ehkä) tarina Aleksin ja Joelin rakkaus tarinasta varoituksen viiltelyyn, keho ahdistukseen ja ties mihin. suositus kaikille yli 12v ja ei herkille. kuvat netistä, mutta tarina päästäni