Skip häihin Aleksin pov:
Istun ahdistuneena Nikon auton penkillä, koska olemme matkalla kirkkoon ja en kuulemma saa olla samassa paikkaa Joelin kanssa. Ahdistunut olen, koska tuleva seremonia jännittää minua ihan saatanasti. Koko paskaan on enää tunti ja sitten olen virallisesti Hokka. Olen jo käynyt aamulla kampaajalla ja pukeutunut, mutta syönyt en ole, koska Niko ja Joonas raahasivat minut sinne kampaajalle. Nojaan väsyneenä päätäni auton ikkunalautaan ja ummistan silmäni hetkeksi.
Nopeasti saavumme kirkon pihaan ja minut kiskotaankin jo ulos. Nopeasti minut raahataan johonkin takahuoneeseen ja pukuani suoristellaan. "Oisko ees yhtä kuppia kahvia?" kysyn ärtyneenä. Niko vain nyökkää ja lähtee viilettämään jonnekin. Äkäisenä istun yhä penkissäni ja katson kun sukulaiset ja ystävät käyvät toivottamassa viime hetkellä onnea. Jonkun ajan kuluttua nousen ylös penkistä ja menen isäni luo saliin johtavalle ovelle. Hymni lähtee soimaan ja siten on aika astella kohti loppu elämän kumppania.
Nikon pov:
Seisomme rivissä penkkiemme edessä päät saliin johtavalle ovelle käännettynä. Hymni lähtee soimaan ja ovet leväytetään auki. Henkeä salpaavan kauniisti puettu Aleksi lähtee astelemaan isä rinnallaan Joelia kohti. Joel näyttää niin onnelliselta ja hymyilee säteilevästi ainoastaan miehelleen kuin ei huomaisi meitä muita. Aleksin ja Joelin vanhemmat ovat jo kyyneleet silmissään katsomassa poikiaan ylpeästi ja Tommi seisoo bestmanina Joelin vieressä.
Lopulta Aleksi saapuu hymyillen salin keskelle ja seisahtuu Joelin viereen. Hänen isänsä menee seisomaan Tommin viereen ja jää katsomaan seremoniaa sieltä. Jälleen tapahtuu yllätys ja Rilla Aleksin koira tulee saliin. "Tule tänne Rilla!" Joel kutsuu ja koira säntää sinne. Huomaamme sormusrasian koiraan kiinnitettynä, kun Joel irrottaa sen.
"Olemme täällä tänään todistamassa näiden kahden avioliittoa ja siunausta loppu elämikseen yhteen. Jos jollain on vastalause tätä liittoa sanokoot sen nyt tai vaietkoon ikuisesti!" pappi julistaa. "Nämä kaksi miestä ovat valmiina julistamaan ikuisen rakkautensa toisiaan kohtaan ja valmiita tukemaan toisiaan loppu elämänsä parhaalla mahdollisella tavallaan. Joel Hokka tahdotko ottaa Aleksi Kaunisveden aviopuolisoksesi ja tukea häntä niin hyvissä kuin huonoissa tilanteissakin?" "Tahdon", Joel vastaa ylpeästi. "Aleksi Kaunisvesi tahdotko ottaa Joel Hokan aviopuoliskoksesi ja tukea häntä niin hyvissä kuin huonoissa tilanteissakin?" pappi kysyy. "Tahdon", Aleksi vastaa. "Joel voitte suudella aviopuolisoasi Aleksi Hokkaa ja täten merkata teidät avioliittoon lopullisesti kunnes kuolema erottaa!"
He suutelevat toisiaan hellästi ja sitten Joel kääntää heidät meitä kohti ja nostaa yhteen liitetyt kätensä ilmaan kuin voiton merkiksi. Taputukset ravisuttavat kirkkoa ja uusi avioparimme kumartelee onnen kyyneleet silmissään. Ensimmäisenä me lopun bändin kanssa juoksemme heidän luokseen ja rutistamme isoon halaukseen.
Joelin pov:
Halauksen jälkeen astelemme kirkon uloskäynnille ja astelemme siitä autoa kohti saippuakuplien seassa. Tämänkin perinteen vanhempamme halusivat toteuttaa ja me tyhminä suostuimme. Istumme autoon ja tätä varten tilattu kuski lähtee ajamaan meitä juhla paikkaa kohti. Vedän Aleksin hellän varovaiseen suudelmaan ja erkanen siitä hymyillen hänelle. Voi kuinka rakastan tuota miestä.
Saavumme nopeasti ison huvilan pihaan, jossa nämä juhlat järjestetään ja sitten lähdemme Aleksin kanssa pienelle mökille. Nousemme ylös autosta ja menemme sisälle huvilaan tapaamaan sen omistajaa, jonka kanssa järjestimme nämä juhlat. Omistaja Lotta tulee luoksemme ja halaa meitä onnellisena. "Onnea tuoreelle parille", hän toivottaa irrottautuessaan meistä. "Kaikki kakut ja muut ruuat ja naposteltavat ovat valmiina pöydissä niin teidän ei tarvitse tehdä mitään", hän selittää. "Minut löytää muuten tuosta viereisestä talosta", hän jatkaa nopeasti. "Voit sinä tännekin jäädä, jos tahdot", tarjoan. Lotta nyökkää, mutta kumminkin lähtee osoittamaansa taloa kohti.
Kohautan harteitani Aleksille ja vedän hänet sisälle huvilaan. pysähdyn henkäisemään. Nuo kakut ovat niin taivaallisen näköisiä ja kauniisti koristeltuja. Aleksi juoksee niitä lähemmäs ja ihailee niitä silmät levällään. Katselen häntä hellästi ja menen lähemmäs kietomaan käteni aviomieheni ympärille. "Onko ihania?" kysyn hellästi kuiskaten. Aleksi kääntyy kasvot minua kohti ja nyökyttää varmana. Hymyillen vedän hänet lantiotani vasten ja painan huulet hänen huulilleen. Hellästi irrottaudun ja menen avaamaan huvilan ovet vieraita varten.
Nopeastihan Joonas Porko juokseekin eteemme jo eri vaatteissa ja viinipullo kädessään. Ohjaamme kaikki vieraat pöytiin istumaan ja alamme sitten syömään. Aleksi ottaa ainoastaan kalakeittoa ja pienen palan kakkua, mutta sortuu lopulta ottamaan molempia lisää, koska oli kuulemma todella hyvää. Viekkaasti livautan aina välillä hänen lautaselleen keksin ja Aleksi syö ne aina iloisena.
Katsomme molemmat ihmeissämme, kun Niko ja Olli nousevat pöydästä ja menevät mikrofoonin eteen seisomaan. "Huomio kaikki! Me aiomme yhdessä Ollin kanssa nyt vähän kertoa teille näistä kahdesta, koska emme voi juoda kännejä ja sitten kännipäissämme selitellä teille", Niko selittää virne kasvoillaan. "Tämä nuori pariskunta tapasi, koska Joel oli viisaana itsenään päättänyt mennä vetämään kunnon kalsari kännit Alen lähi baariin ja sitten yöllä päätynyt nykyisen miehensä luokse yöksi. Tästähän ne tunteet olivat alkaneet nousta pintaan ja yllättävän nopeasti he alkoivat seurustella. Nyt jonkin aikaa myöhemmin pikku Alemme odottaa lasta ja toivottavasti saa sellaisen terveenä", Niko selittää yhdessä Ollin kanssa kyyneleet poskilla.
"Ja nyt on tanssin aika!" he vielä julistavat. Joku valssi biisi lähtee soimaan ja meidät kiskotaan ylös tuoleiltamme. Tartun Aleksiin hellästi ja lähden valssaamaan hänen kanssaan pitkin tanssilattiaa. Kappaleen loputtua istumme takaisin paikoillemme ja vieraiden iloksi suutelemme intohimoisesti. "Me poistumme juhlimaan keskenämme, mutta pitäkää te mukava ilta", Aleksi toteaa ja lähtee kohti ulko-ovia.
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////Jälleen kerran en sitten tiedä mitään häistä, joten anteeksi jos on virheitä!
KAMU SEDANG MEMBACA
Unelma mies hokka (Joleksi)
Fiksi PenggemarKaunis(ehkä) tarina Aleksin ja Joelin rakkaus tarinasta varoituksen viiltelyyn, keho ahdistukseen ja ties mihin. suositus kaikille yli 12v ja ei herkille. kuvat netistä, mutta tarina päästäni