20&20

260 17 25
                                    

Üstüme siyah ceketimi geçirirken Tolga " İçine siyah gömlek yerine beyaz mı giyseydin acaba? " Dedi. " İstiyorsan onu da deneyeyim " Dedim. " Dene bakalım " Dedi. Ceketi çıkartıp kenara koydum ve siyah gömleği çıkardım. Tolga'nın ütülediği jilet gibi beyaz gömleği giyerken Tolga " Vücudun çok iyi ha" Dedi. Güldüm ve " Yok be sporu bıraktım saldım kendimi " Dedim.

Aler'le Ayrıldıktan sonra spora baya kafayı takmıştım ama birkaç aydır işlerden dolayı yapamıyordum. Celetimi de giyip " Nasıl? " Dedim. " Çok daha iyi oldu " Dedi. Gülümsedim ve " Teşekkür ederim " Dedim. Tolga da gülümserken " Rica ederim " Dedi. Telefonumun zil sesi odayı kaplarken koltuktan aldım ve " Alo" Dedim. Arayan Kağan'dı. " Cüneyt biz apartmanın önüne geldik. Sen nerdesin? " Dedi. " Ben Tolga'nın yanındayım şimdi. Siz çıkın 5 dakikada orada olurum " Dedim. " Tamamdır " Dedi. Telefonu kenara koyarken " Saçım nasıl ya kötü gibi " Dedim. " Yok be çok güzel olmuş. Dün traş oldun değil mi? " Dedi. " Evet farklı yerde oldum da içime pek sinmedi " Dedim. " Yok yok gayet iyi " Dedi.

Daha sonra yanıma yaklaşıp anlıma düşen bir tutam saçı da geriye doğru eliyle tarayıp " Hatta şimdi daha iyi " Dedi. Gözümün en derinlerine bakarken gülümsedim ve " Teşekkür ederim " Dedim. " Kendini üzgün hissettiğin anda bana geldiğin gün gibi sıkıca sarıla bilirsin " Dedi. " Seni yaslanacak bir omuz olarak mı kullanayım? " Dedim. " Başkası olsa aklımın ucundan dahi geçirmem fakat. Sadece omuz değil beni dilediğince kullanabilirsin. Yardıma ihtiyacın olduğun her an burada olacağım " Dedi. Dediklerine anlam veremezken " Sağol kardeşim " Dedim. Samimi bir şekilde gülümsedi ve " Hadi o halde gidelim " Dedi.

Hızla evden çıkıp asansöre bindik. Gergindim. Galiba hakan haklıydı. Niye eski sevgilimin nişanına gidiyordum ki. Başka adam mı kalmamıştı da kendime rol edinmiştim. Elimi oluştururken Tolga bana baktı ve elimi tutup " Sakin ol " Dedi ve kendine doğru çekip ikimizin arasında boşlukta serbest bıraktı. " Hata mı yapıyorum acaba? " Dedim. " Senin karakterini az buçuk tanıyorsam en doğru olanı yapıyorsun kendin için. Bu onu unutmandaki en büyük rol olacaktır. Bunu atlatırsan inan çok daha iyi olacaksın " Dedi. " Gerçekten mi? " Dedim. " Gerçekten, derin bir nefes al ve hallet. Kaçma savaş. Ne kadar güçlü bir insan olduğunu herkese kanıtla." Dedi. Kapıyı çalarken " Öyle yapacağım " Dedim.

Kapıyı sarışın kısa boylu bir kız açtı. " Buyrun hoşgeldiniz " Dedi. Bir çocuk içerden " Kimmiş? " Dedi. " Aler'in arkadaşları " Dedi. Nişan daha başlamamıştı. Kapıdan içeriye girerken anılar kafamın içine doluştu. Yıllardır bu eve adımımı atmıyordum. Huzursuzca içeriye doğru adımlarken Aler salondan çıktı. Göz göze gelirken " Hoşgeldiniz " Dedi. Gülümsedim ve " Hoşbulduk " Dedim. Salona doğru adımlarken " Gelmene çok sevindim "dedi." Elbette geleceğim. Sana da söylemiştim zaten burada olacağımı. Mutluluğunu paylaşmak isterim " Dedim. " O halde mutluluğumu paylaştığın için çok teşekkür ederim" Dedi. " Rica ederim " Dedim.

Salonda Kağan, hakan ve annemi görünce onların yanına adımladım. " Yengemler nerede? " Dedim. " Onlar mutfakta yardım ediyorlar " Dedi Kağan. Annem " Gel oğlum otur " Dedi Annem. Annemin yanına otururken Tolga da yanıma yerleşti. Annem yakamı düzeltirken " Amanın nasılda yakışıklı olmuş benim oğlum ya " Dedi. Güldüm ve " Sizde çok şıksınız Ülkü hanım. Ortamdaki en güzel hanfendi olmak nasıl hissettiriyor. " Dedim. Annem omzuma vurup güldü ve " Deme öyle burada ne kadar güzel kız var. Ben yaşlandım artık " Dedi. " Hepsine taş çıkartırsın sen" Dedim. Annem kıkırdayıp hafifçe fısıldayarak" Sende şöyle etrafına bak belki güzel bir gelin adayı çıkar " Dedi. " Anne... Öyle bir şey olamaz" Dedim. Tolga " Hemen başını bağlayıp göndermekse niyetin onun hiç gideceği yok ülkü teyze " Diye şaka yaptı.

Annem şen bir kahkaha atıp " Ah sen yok musun deli oğlan. Gitti sayılır senin evden çıkmıyor ne de olsa " Dedi. Ben utanırken Tolga " Ben halimden memnunum istediği kadar kalabilir " Dedi. Tolga'ya bakarken gözümün içine baktı ve samimi bir şekilde gülümseyip " Kalırsın dimi? " Dedi. Bende gülümserken " Kalırım tabi " Dedim. Aler yanımıza gelip " Geldiğiniz için tekrardan teşekkür ederim. Ülkü teyzem nasılsın? " Dedi. Annem " İyiyim yavrum. Seni mutlu mutlu gördüm ya daha iyi oldum " Dedi.

Aler Tolga'ya bakıp " Bakıyorum da pabucumun dama atılmış " Dedi. Annem gülüp " Olur mu öyle şey ya ikinizde oğlumsunuz artık " Dedi. " Ne kadar güzel. Kısa bir zamanda çok yakın olmuşsunuz. Tabi Tolga çok sıcak kanlı bir insan ondan olabilir " Dedi. " Öyle evet 2 ay olmasına rağmen yıllardır tanışıyor gibiyiz " Dedim. Aler garip bir ifade ile bana bakarken " Senin adına sevindim. " Dedi. Mutfaktan uzun kahverengi saçlı yeşil gözlü bir kız çıkarken " Hayatım " Dedi. Aler arkasını dönüp " Efendim birtanem. " Dedi. " Annemler gelemeyecekmiş başlayabilirsiniz. " Dedi.

İkisinin de ailesinden kimse nişanına gelmemişti. Annemin kolundan dürtüp işaret ettim. Annem ayağa kalkıp " İki tane güzel evladım nişanlanıyor. Onların güzel gününde de kurdelesini kesmek benim boynumun borcu." Kız samimiyetle gülümseyip " Memnuniyet duyarsız "dedi. Annem gülümserken kızlardan birisi tepsi ile içeri girerken herkes yavaş yavaş ayağa kalktı ve onların etrafında toplanmaya başladı. Bende kalkerken Tolga yanıma yanaşıp" Neden Aler'in Ailesi gelmedi? " Diye fısıldadı. " Yurt dışında yaşıyorlar o yüzden sanırım " Dedim. " Yine de... " Birkaç saniye durup " Neyse iyi ki katılmışız " Dedi. Gülümsedim ve " İyi bir karar vermişim " Dedim.

Aler bize bakarken annem " Bu iki pırlanta gibi evladınız evlenmek için ilk adımını bugün atıyor. Onların nişanını gönülden kutlar ve tebrik ederim öncelikle" Dedi. Nişan yüzüğünü eline alıp Aler 'in parmağından geçirirken" Allah kavgasız huzurlu bir yuva ihsan eylesin " Dedi. Diğer yüzüğü de kızın parmağından geçirirken içimde bir burukluk hissettim. "Ayırmasın ve birlikte yaşamayı nasip etsin" Dedi. Herkes amin derken makası alıp kurdeleyi kesti. " Bir ömür boyu mutluluklar dilerim. " Dedi. Aler'e sarılıp " Güzel oğlum benim " Dedi. Daha sonra kıza sarılıp kenara geçti. Herkes sırayla sarılıp tebrik ederken oraya doğru adımladım.

Sıra bana gelirken Aler gözlerimin içine baktı. Birkaç adım atıp tam önünde durdum. Sıkıca sarıldım son bir kez kalplerimiz birbirine yakın oldu. Kokusunu son kez içime çektim ve ondan ayrılıp " Mutluluklar dilerim. Allah ayırmasın " Dedim. Aler kaşlarını kaldırmış şaşkınlık ve üzgünlük içinde yüzüme bakıyordu. İfadesini aceleyle toparlayıp " Teşekkür ederim " Dedi. Kızın da elini sıkıp " Tebrik ederim " Dedim o da teşekkür ederken. Tolga Aler'in elini sıkıyordu. Annemin yanına giderken içim yanıp kül olmuştu.

Annem " Sen otur ben bir mutfağa bakayım dedi. Koltuğa otururken Tolga yanıma geldi. " Gözlerin dolmuş dedi yüzüme dikkatle bakarken. Ağlıyor muydum? Fark etmemiştim. Ayağa kalkıp " Ben bir lavaboya gideyim" Dedim. Tolga beni onaylarken lavaboya yol aldım ve yüzüme soğuk su çarptım. Aynaya baktım üzgün gözüküyordum. Derin bir nefes alıp " Toparlanmam gerek " Dedim kendi kendime. Zoraki bir gülümseme takınıp içeriye geçtim. Sonrası benim için daha katlanılır bir seviyedeydi. Tatlımızı yiyip biraz daha oturduk ve evlere dağıldık. Benim için zor bir gün olmuştu. Ama günün sonunda yatağa yattığımda daha ferahlamış bir şekilde hissediyordum. O an galiba yüreğimde yanan son yangındı. Aler için de benim için de...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gece mavisi bxb ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin