Giriş

5.2K 235 326
                                    

Asker sevmek;
Parfüm kokusunu değil,
Barut kokusunu,
Parasını değil,
Güven duygusunu,
Havasını değil,
Birşey olacak korkusuyla sahiplenmek demektir.
Asker sevmek,
Her şehit haberini gördüğünde,
Kalbinin çarpması,
Nefesinin kesilmesi demektir.
Güçlü olmayı öğrenip,
Gözyaşlarını gururla silmek demektir.
Asker kan kokar, barut kokar, emek kokar.
Asker sevmek, asker olmak demektir.

ASKER YARİ OLMAK ŞEREFTİR...

                                                              ☪️

                                                              ☪️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



       Bir kadın düşünün, ailesi tarafından sevilmeyen, ailesi tarafından şiddete maruz kalan, ailesi tarafından sürtük ve oruspu lakabı takılan, ailesi tarafından çoğu kez tecavüze uğrayan, ailesi tarafından satılan bir zamanlar kız...

       O kız büyüyüp ama kendi çabası ve azmi sayesinde, herkesten güçlü olmayı hep biliyordu, bilmeliydi....

       O kadın Gecem Akar, o kadın Siyah Avcı, o kadın görünmeyen, o kadın yeri geldiğinde samimi yeri geldiğinde ciddi olan kadın...

      O kadın çiçekleri sevmeyen ama solmuş çiçekleri canlandırmayı seven, o kadın ıslanmayı sevmeyen ama yağmurun altında durmayı seven, o kadın samimi olmayı sevmeyen ama gülümsemeyi seven, o kadın gürültü sevmeyen ama insanların sesi olmayı seven, o kadın kırmızı rengi sevmeyen ama düşmanlarının kanını seven KADIN...

     Erkek dediğin elini masaya vuracak, KADIN ise o masayı erkeğin kafasında parçalayacak...

  🗡️


Yazardan;

   
 Siyah Avcı 2,5 yıldır dağlardaydı, genellikle görevleri ya kampları patlatmak yada esir tutulan timleri kurtarmak ama bunun değişik yanı timi kurtarıp önemli belgeleri alıp ve kampı patlatıp karargaha geri dönmekti. Çünkü artık bu son göreviydi. Dağlardaki maceraları bitiyordu. Zaten hep tek tabancaydı, hiç bir timi olmasını istememişti. Albay bu konuyu açsa hep sıyırıyordu. Ama karargaha döndüğünde bu konu tekrar açılıp kurtulmayacağını bilmiyordu..

Siyah Avcı, hedefine kitlenmiş bir şekilde dağın tepesinde duruyordu, henüz kimseyi vuramazdı çünkü daha timin yerini bulamamıştı. Şiş Kafa iyi saklamıştı timi. Piç adama Şiş Kafa denilmesinin nedeni, Siyah Avcı bir gün kafasından çok pis yaralamıştı ama ölmemişti, öldürmeyen Allah öldürmüyordu, O kafayla neredeyse 1 yıl öyle gezinmiştir o nedenle hep kafasında bir bez yada şapka olurdu. O yüzden lakabı Şiş Kafayıydı, gerçek ismi ise Şehmuz' du. Siyah Avcı Şiş Kafa' nın yıllardır peşindeydi ama bir türlü piç kurusunu öldüremiyordu maalesef.

SİYAH AVCI |𝓖𝓮𝓻𝓬̧𝓮𝓴 𝓐𝓲𝓵𝓮𝓶 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin