<3°°°
Zor geliyo' bazen yaşamak
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var"
Zor geliyo' bazen yaşamak
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var"
Hey, içimdeki çocuk bak bana, küçük çocuk bak bana
Ben büyüdüm muhtaç değilim sanaOnu dinle, sakince
Bitiremedim seni içimde
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu belki de sensin de
Onu dinle, sakince
Bitiremedim seni içimde
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu belki de sensin be
Zor geliyo' bazen yaşamak
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var"Hayatımın en zor dönemi belki bu yalnızlık
Afalladım kızın tekine kendimi çok fena kaptırdım
Herkesi yok saydım, ne dostum kaldı be ne de arkadaşım
Sanırım bu yaptığım en büyük yanlış, fazla mı aptalım?Zor, zor geliyo' bazen yaşamak (yaşamak)
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var" (bi' sonu var)
Zor, zor geliyo' bazen yaşamak (yaşamak)
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var" (bi' sonu var)Onu dinle, sakince
Bitiremedim seni içimde
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu belki de sensin deOnu dinle, sakince
Bitiremedim seni içimde
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu belki de sensin beZor, zor geliyo' bazen yaşamak (yaşamak)
Derdi anam "Her şeyin elbet bi' sonu var" (bi' sonu var)
Zor, zor......
...
...BU KİTAPTA GEÇEN OLAYLAR HAYAL KURGUSUDUR... GERÇEK HAYATTAN BAĞIMSIZDIR...
...
İyi okumalar...
°°°°°
Mutlu aile formülü için "Beş S" kuralı geçerlidir.
Sevgi,
Saygı,
Sabır,
Sadakat,
Sorumluluk...
Benim de bir ailem olsaydı sevgi, saygı, sabır, sadakat ve sorumluluk olan kurala her zaman uyardım. Ama nerde...
...
...
...Gecem diğer günlere göre daha da yorgundu. Tabii bugün daha da kirlenen ev, daha da kirli çamaşırlar, yemekler ve ona yardım etmeyen annesine hizmet etmek. Neden yardım etsin ki, sanki kızını kötüleyen, satan o değil de...
İşlerini bitirdiğinde annesi olan varlığı kontrol etti. Uyuyordu. Bundan fırsat bilerek odasına dinlenmek için gitti. Sadece yarım saat dinlenecekti. Yarım saatten bir şey olmazdı...
Genelde annesi varlık, dinlenmesine hiç izin vermezdi. Ancak herkes uyuduktan sonra uyuyordu. Sabah herkesten önce kalkıp kahvaltı hazır edecekti. Babası varlık işe gittiğinde, annesi varlığa hizmet edecekti. Sonra evi temizleyecekti, temizledikten sonra annesi varlığa tekrar hizmet edecekti. Hizmet bittikten sonra yemeklere başlayacaktı. Yemekler 2 saate bitmek zorundaydı. Eğer 2 saate bitmezse cezası vardı.
Her gün bir avuç kadar yediği yemeği yemeyecekti. O yüzden hızlıca ve dikkatli bir şekilde yemekleri yapıyordu. Yemekler bittikten sonra saate bakar, saat 18.50 ise kapının önünde babası varlığa kapı açmak için beklerdi. Kapı çalındığı gibi açılmazsa yine ceza vardı. 2 saat kapının önünde duracaktı. Kapıyı açtığında kafasını eğmek zorundaydı. Yemek saat 20.00 da yenilceği için 1 saat, kafası eğik durumda babasına hizmet edecekti. Kafası hiç kaldırılmayacaktı. Saat 19.50 olunca sofra hazırlancaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH AVCI |𝓖𝓮𝓻𝓬̧𝓮𝓴 𝓐𝓲𝓵𝓮𝓶
Non-FictionAsker&Gerçek ailem kurgusudur... ... Bir kadın düşünün, ailesi tarafından sevilmeyen, ailesi tarafından şiddete maruz kalan, ailesi tarafından sürtük ve orusbu lakabı takılan, ailesi tarafından çoğu kez tecavüze uğrayan, ailesi tarafından satılan...