Kavárnou k novým začátkům

4 0 0
                                    

Ethan překročil práh kavárny a okamžitě ho pohltila vůně čerstvě mleté kávy a pečeného pečiva. Byl nervózní, ale zároveň plný očekávání. Nathan už tam seděl u okna, s notýskem otevřeným a perem v ruce. Když Ethan přistoupil, Nathan zvedl hlavu a usmál se. "Ahoj," pozdravil ho Ethan trochu nesměle. "Ahoj, sedni si," odpověděl Nathan s povzbuzujícím úsměvem. "Máš nějaké nápady na projekt?" Ethan si sedl a otevřel svůj batoh. "No, mám pár myšlenek," začal, cítě, jak se nervozita pomalu vytrácí.  "No tak se do toho asi pustíme ne ?" řekl Nathan. "Jasně " odpověděl Ethan vyndavaje svůj sešit. Oba cítili že se něco má stát ale ani jeden z nich nevěděl co. Po 3 hodinách práce se Nathan zeptal :"Nechceme zajít někam na jídlo, nebo si třeba něco dát tady ?". "Uhmm asi můžeme ale spíš někde jinde, tady maj jen sladký a já bych spíš oběd" uchecht se Ethan. "Chápu, taky bych si radši dal něco normálního k jídlu" řekl Nathan. oba se zvedli, sbalili si věci a odešli z kavárny. "No tak kam půjdeme ?" zeptal se Ethan. "Nevim" odpověděl Nathan. "No takk buď je tu Mekáč, nebo KFC neboo můžeme zajít do 7/11 a nebo taky můžeme asi zajít ke mně, Kasie je venku se Simonem a Viktor už tam nebydlí." nabídl Ethan. "Wow to je nabídka heh, no a co tvoji rodiče ?" odpověděl Nathan na nabídku. Ethan na to  "Jo ty jsou pryč na měsíc takže chill". "Ok tak jdeme k tobě " řekl Nathan s úsměvem.  Po 30 minutách došli k Ethanovi domů a šli dovnitř. "Máte to tu pěkný" řekl Nathan při sundávání bot. "Jo asi jo" řekl Ethan při odchodu do kuchyně. " Jíš třeba ramen ?" zeptal se Ethan. Nathan přišel do kuchyně a kývnul hlavou na souhlas. Chvíli tam bylo ticho a Ethanovi začal zvonit mobil na stolku. "Můžeš se prosím podívat kdo mi volá ?" poprosil Ethan Nathana. "Jasně" odpověděl Nathan zvedající se z židle. Nathan se podíval a viděl na jeho mobilu kontakt : Láska Felix Můj <3 "No ? Kdo to je ?" zeptal se Ethan opakovaně. " Uh Felix" řekl Nathan sklesle. "Sakra" vykřikl Ethan a rozběhl se k mobilu. Přijmul hovor a z telefonu se ozvalo :" No konečně co ti zabralo tak dlouho mi to zvednout? Že ty tam někoho máš a podvádíš mně ! Já to věděl ale jsi až moc potřebnej pro mně takže ti to odpouštím. Anyways už jsem domluvenej s Kasie že bude se Simonem a já přijedu k tobě tak hlavně měj náladu jinak uvidíš, taky mi to celkem dlužíš za ten včerejšek" Ethan sklesle odpověděl "Jo jasně".. a zavěsil. Ethan se vrátil do kuchyně a nandal oběma jídlo, mlčky seděli a jedli. Nathan dojedl zvedl se a řekl: "No už asi půjdu, myslím že to bylo fajn ale asi bude lepší když půjdu". Ethan zvedl oči a řekl: "Asi to bude lepší no, a bylo to fajn tak ahoj, uvidíme se zítra ve škole" dořekl a usmál se. Nathan přykývl a odešel. Ethan si skočil do sprchy a čekal na příchod Felixe. Po 10 minutách už slyšel jak přijelo auto k bytu a jak někdo vychází po schodech, a najednou zazvonil zvonek, Ethan šel otevřít dveře a tam stál Felix. "No tak doufám že jsi připravenej Ethane "řekl Felix. Ethan přikývl a oba se odebraly do Ethanova pokoje. Když Felix dokončil svoje otočil se k Ethanovi zády a usnul, Ethan se zvedl a odešel do koupelny. V koupelně se zamknul a začal brečet, byl na tom velmi špatně a proto sáhl po žiletce..Po chvíli se v koupelně mísili Ethnovi  slané slzy a  krev , Ethan cítil tu nehoráznou bolest slz a věděl že slíbil Terapeutovi že to neudělá ale, neměl na výběr.. Když se uklidnil vyčistil si rány alkoholem a odešel do postele. V posteli chvíli ležel a přemýšlel nad Nathanem, myšlenky nad ním mu pomohli zbavit se bolesti a také mu pomohli klidně usnout.

Navždy ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat