Rozcestí

2 0 0
                                    

Ethan se probudil do nového dne, který se nesl v duchu nejistoty. Slunce pronikalo skrz záclony a osvětlovalo pokoj jemným světlem, které kontrastovalo s temnotou jeho myšlenek. Vstal z postele, cítil na kůži chladný dotek vzduchu a věděl, že dnešní den bude jiný. Dal se ihned do kupy a odešel z bytu. Bylo mu momentálně jedno že je Felix u něj doma bez kontroly, potřeboval se prostě dostat z jeho dohledu. Měl ještě spoustu času bylo totiž teprve půl 6, Ethan měl v sobě něco co ho hnalo pryč od všeho a proto šel s prosbou o pomoc za Vall. Přišel ke dveřím a zazvonil, otevřela mu Vallina mamka a pozvala ho dovnitř. Ethan vešel do Vallina pokoje a tam zahlédl Nathana sedícího v křesle. "Ahoj" řekl Ethan nesměle a potichu. Nathan se na něj pouze usmál, a začal si prohlížet jeho oblečení. Viděl jak se na Ethanově bílé mikině tvoří červené fleky a proto ho ihned odtáhl do koupelny. Nathan v koupelně okamžitě začal hledat lékárničku. Ethan na něj jen koukal beze slova, ničeho si nevšiml dokud si Nathan před něj neklekl a nevyhrnul mu rukávy. "Proč to děláš ?" zeptal se Nathan když ošetřoval Ethanovy rány. "Já, no kvůli Felixovi už jenom "řekl Ethan hledící na Nathanovy ruce obvazující ty jeho. Nathan se posadil vedle Ethana a zeptal se ho proč s ním furt je, Ethan mu na to odpověděl: "Víš on je asi jedinej gay v tomhle městě a já jsem až moc žíznivej po vztahu asi takže..". Ethan sklopil hlavu a díval se na svoje obvázané ruce. Nathan se pousmál a jemně Ethanovy zvedl a otočil hlavu se slovy " Kdo ti prosimtě řekl že tady není jinej gay? Jenom ve třídě vím o 5". Ethan se začal červenat , usmál se a řekl: " Jsem netušil že jsi gay ". Nathan se usmál a přiblížil se k Ethanovy bud pro polibek nebo jenom pro jemnou pusu na čelo, když vtom se otevřely dveře koupelny a tam stála Vall :" Co vy dva tady děláte" řekla s mírným úšklebkem. "NIC" řekl Ethan a vyběhl z koupelny. "Uvidíme se ve škole " zakřičel z chodby a odešel. Vall se podívala na NAthana který byl mírně červený. "No co" řekl Nathan a odešel z koupelny. "Vlastně nic ahoj ve škole" řekla Vall a začala se připravovat do školy. Nathan se snažil doběhnout Ethana a začal se omlouvat že neví co to do něj vjelo. Ethan se zastavil a otočil se na něj, Nathan ho doběhl a omluvil se mu z očí do očí. Ethan dostal kuráž a stáhl Nathana a jeho rty k úrovni svým a políbil ho. "Všechno je v pohodě" řekl a usmál se na Nathana. Nathan nechápal co se stalo a proto tam chvíli jen stál a mezitím Ethan šel dál. Nathan měl v hlavě prázdno ale zároveň měl "motýly v břiše" po chvíli za ním došla I Vall a zeptala se ho jestli je gay, Nathan ji odpověděl že ano a že myslel že to ví. Vall se na něj podívala se smutkem v očích a řekla " No.. nevěděla ..já myslela ..že no... že mě chceš.." Nathana tato slova zaskočila "Vall to jsem netušil promiň jsi pro mně skvělá kamarádka ale jak říkám jsem gay takže by to nešlo, a na Ethana jsem už chvíli měl crush.." řekl Nathan. " Jasně však dobrý" řekla Vall se slzami v očích a rozběhla se ke škole. Nathan se cítil provinile kvůli jeho citům protože přece jenom Ethan je nejlepší kamarád Vall.. Pokračoval v cestě a přemýšlel nad tím co se v posledních minutách stalo. Po škole se Nathan domluvil s Ethanem že půjdou opět do kavárny ať dodělají svůj projekt. Když se sešli Nathan řekl všechno o Vall Ethanovi. Ethan nevěděl jak reagovat bylo to další těžké rozhodnutí buď jeho nejlepší kamarádka a nebo potencionální přítel. Chvíli jen mlčky seděli a čekaly než se něco stane, Ethanovi začal vybrovat mobil a tak to zvedl, byl to Felix. Ethanovi slova byla před těmi Felixovími což se nikdy nestalo: "Felixi rozcházíme se" řekl Ethan a položil mobil. " Wow ty jsi to fakt udělal, kvůli ... mě ?" zeptal se Nathan. "jo" odpověděl Ethan.

Navždy ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat