Ethan stál před zrcadlem, pozoroval odlesky ranního světla tančící na stěnách svého pokoje a přemýšlel o všem, co se stalo. Dnešní den přinesl nový začátek, novou cestu, kterou se rozhodl kráčet. S každým tichým tikotem hodin se cítil jistější ve svém rozhodnutí. Dnes byl den, kdy se rozhodl postavit svým strachům a začít psát novou kapitolu svého života. Nebyl si však jistý jestli to bude o samotě nebo s Nathanem. Byl čtvrtek což znamenalo že Ethan šel ke svému terapeutovi a říct mu co se děje a poprosit o radu. Oblékl se vzal si batoh a odešel. Došel ke dveřím svého Terapeuta zaklepal, dveře se otevřeli a terapeut přijal Ethana s otevřenou náručí. Ethan vešel dovnitř a začal vysvětlovat co se dělo a co se děje. Terapeut ho poslouchal pečlivě avšak si hlavně všímal jeho rukou. "Ethane co ty ruce ?" zeptal se terapeut. Ethan se na chvíli zarazil, než odpověděl. "Udělal jsem to kvůli němu " přiznal s těžkým srdcem. "Ale teď, když jsem se rozhodl ukončit vztah s Felixem nebudu mít důvod to dělat. Asi jsem si uvědomil že nepotřebuji ostatní.." Terapeut přikývl a povzbudil Ethana, aby pokračoval v otevřeném vyjadřování svých pocitů a obav. "Je důležité, abyste našel svůj vnitřní klid úplně ne jen o těchto 50%". Ethan se na tuto odpověď usmál. Po pár hodinách Ethan vyšel od terapeuta. Terapeut mu však nepomohl vybrat si mezi Vall a Nathanem. Ethan šel pomalu domů a přemýšlel jestli je pro něj důležitější vztah nebo přátelství. Rozhodl se že si chce uchovat obojí. Jak tak šel zahlédl Felixe s jeho novým přítelem. V moment kdy Felix zahlédl Ethana poslal svého přítele pro pití a šel za Ethanem. "No tak za koho jsi mě vyměnil ?" zeptal se Felix. " Za nikoho a i kdyby neni to tvoje věc." odpověděl Ethan snažící se odejít. "Je to moje věc, zapomněl jsi co si slíbil ?" ptal se vyčítavě Felix. "Asi jsem to zapomněl, stejně jako ty. " odpověděl Ethan. " Co si to dovoluješ takhle semnou mluvit ?" řekl Felix přibližující se k Ethanovy. "Nejsem malý dítě aby jsi mi říkal jak s tebou můžu a nemůžu mluvit "řekl Ethan sebejistě. Felixovy tyto slova nelichotily a proto se rozhodl dokázat Ethanovy ,že je Lepší než on. Felix chytl Ethana pod krkem a začal ho škrtit, ulice byly prázdné a jediný kdo to viděl byl Felixův přítel , který dělal že nic nevidí. Ethan se snažil bránit ale věděl že je to marné, byl smířený se smrtí...upadl. Následně se probudil v nemocnici, rozhlédl se okolo a viděl Vall jak spí na gauči a Nathana jak spí v křesle, bylo kolem půlnoci a Ethan zjistil kdo se o něj doopravdy stará. Kolem 6 hodiny ráno se všichni vzbudily, když Nathan viděl že je Ethan v pořádku ihned ho obejmul a políbil na čelo "Ani nevíš jak jsme se o tebe báli" oznámil mu. "Asi nevím no" pousmál se Ethan. Vall Ethana také objala řekla mu že si našla přítele a je s ním velmi šťastná. Ethan byl spokojený když viděl že všechno se začíná stáčet lepším směrem. "Takže můžu být s Nathanem ?" zeptal se. Nathan se na něj podíval s láskou a starostí v očích, a Vall mu odpověděla : " Vy spolu ještě nejste ?" a pousmála se . Nálada byla hned lepší když všichni věděli že se všechno zpraví. Vall se rozloučila s Ethanem a Nathanem a odešla z nemocnice. Ethan vysvětlil Nathanovi co se stalo a všechny jeho city. Nathan seděl a poslouchal, když Ethan začal mluvit o svých citech Nathan se ho zeptal jestli nechce být jeho přítel oficiálně. Ethan se na něj podíval tak zamilovaně a řekl: "Jak bych mohl říct ne ?"
ČTEŠ
Navždy ?
RomancePříběh o středoškolácích kteří mají své problémy které postupem času urovnávají