21. Bölüm

200 19 2
                                    


2 Hafta sonra.

Beliz den;

Bugün çok şükür okula gidiyorum. Okul için sevineceğimi söyleseler inanmazdım. Şimdi siz noldu diyeceksiniz hemen size kısaca bi özet geçeyim:

Abim gilin beni bulduktan sonra onlara gösterdiğim ufak hediyemden dolayı ilk biraz şaşırsalarda bu şaşırma kısa sürmüş, yerini gurur dolu bakışlar almıştı. Karan içeriye giren bi adamına şerefsizi almasını söyledikten sonra tekrardan bana dönüm sıkıca satılmıştı. Bu aralar Karan' nın kafasına taş filan düştüğünü düşünüyorum.

Her neyse işte dağ evinden çıktıktan sonra direk eve gelmiştim. Annemin ağlıyarak sarılması mı desem, babaannemin ağıt yakarak beni bi o tarafa bi bu tarafa döndürüp sarılması mı desem, dedemin sorularımı desem yoksa Emir'in eve girdiğimin andan itibaren dibimden ayrılmaması mı desem, hangisi daha kötü bilemedim.

Lan kaçırılan benim ben bile bukadar çok korkmadım. Gerçi kaçırılmamla kurtulmam bir oldu orası ayrı.

İşte daha sonra dedem kurtulmamın şerefine kurban kesti ve tüm aşireti yemeğe davet etti. Bi ara misafirler hiç gitmiyecek sandım.

Daha sonra 2 gün daha kalıp İstanbul'a dönmüştük. Babam da olaylardan dolayı dinlenmemiz için bi hafta herkese izin verdi. Ve şimdi çok şükür okula gidiyorum.

Üstümü giyinip şalımı bağladıktan sonra hazırdım. Aynadan son kez kendime bakıp, çantamı alıp odadan çıktım.

 Aynadan son kez kendime bakıp, çantamı alıp odadan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odamdan çıkmamla beraber eş zamanlı Karan da çıktı. Ve iki hafta da olduğu gibi gülümsedi. Abi bu adam gülümsüyince bile tırsıyorum.

" Günaydın gökyüzüm" dedi. Yine her zamanki gibi. Abi gökyüzüm ne bacım de geç ne kasıyon.

" Günaydın" dedim kısık sesle. Allah'tan kekeliyip rezil olmadım.

Asonsere doğru yürüdüğümde onun da geldiğini gördüm. Aşağıya inene kadar ne o konuştu nede ben.

Yemek odasına geldiğimizde tüm neşemle herkesen hitaben " Günaydın millet herkese hayırlı sabahlar" diyip Emir'in yanina oturdu.

& " Günaydın" birden herkesin aynı anda günaydın demesiyle yerimden sıçradım. Lan aynı anda söylemeyi nasıl başardınız!?

" Kızım nasılsın nasıl oldun?" Babamın konuşmasıyla ağzımdaki peyniri yutup cevap verdim.

" İyiyim baba merak etme ayrıca kötü olmam için de bi sebep yok" diyip gülümsedim. Yine her baba dedim gibi gözlerinin içi patlamıştı.

" Tabi iyi olacak sonuçta benim kardeşim" Aslan' nın konuşmasıyla şaşkınca ona döndüm. Bu cümleyi Mahir kursa bu kadar çok şasırmazdım. Bu eve geldim geleli Aslan'la daha iki kelime muhabbetimiz bile yoktu. Ne iyi nede kötü anlamında yaklaşımı olmamıştı. Bu sefer Çınar'ın konuşmasıyla betaber şaşkınlığım iki katına çıkmıştı .

" Abim doğru söylüyor ama eksik söyledi benim değil bizim kardeşimiz olacaktı , dimi abicim!" Çınar'ın dişlerinin arasından konuşmasıyla beraber oturduğum sandalye ye iycine sindim.

" Tamam ya benim için kavga etmenize gerek yok, anlıyorum beni paylaşamıyorsunuz , haklısınız bir Beliz kolay kolay gelmez dünya ya ama kavga etmeyin lütfen " dedim.

Konuşmamla beraber herkes gülmeye başladı Aslan ve Çınar hariç.

" Beliz bu kadar ego fazla değilmi ya,egodan dolayı seni göremiyoruz da" diyip gülmeye başlayan Baran'a sinirle baktım.

" Canım ya benim değil senin egondan dolayı görememen çok doğal ve normal, sonuçta bu zamana kadar evladın gibi ego büyüttüğün için. "

Benim konuşmamla Baran bozulup önüne dönerken kuzey ıslık çaldı, " helal olsu be, kardeşim geçmiş olsun bu lafın üstüne bi bardak soğuk su iç iyi gelir" diyip tekrardan gülmeye başladı.

Kahvaltıdan sonra bizi bugün okula Kara bırakacağı için onun arabasına bindik.

Sonunda okula geldigimizde Kara " siz önden gidin benim Beliz' le bi şey konuşmam gerek". Kara' nın konuşmasıyla kimse birşey demeden arabadan indiler. Lan madem bir şey konuşacan benim niye haberim yok.

" Beliz ben seni ilk gördüğüm andan itibaren benimsedim. Sen benim yıllarca beklediğim kız kardeşimsin. Miraç' a abi dediğin gibi banada abi demeni istiyorum. İstiyorum ki eğer sende istersen senle abi kardeş olalım bunca yıldır birbirimizden uzaktık, artık uzak olmayalım. Ne diyorsun küçüğüm abi kardeş olalımı?"

Kara' nın konuşmasıyla birşey demesine izin vermeden sıkıca sarıldım. Sonuçta geldiğim günden beri Miraç dışında herkes benden uzak duruyor du. Ama Kara başka geldiği ilk günden beri bana çok iyi davranıyor.

" Bundan sonra benden kaçışın yok abicim sülük gibi yapışacam hatta diyeceksinki nereden bela ettim bu deliyi başıma " diyip güldüm.

Abim ilk biraz afallasada oda hemen beni kendine çekip sıkıca sarıldı.

Hissediyorum bu gün çok güzel geçecek.

***********
Selamün aleyküm arkadaşlar biliyorum bu bölüm çok kısa aldı ama sürekli yazdım bölüm siliniyor o yüzden kısa. Diğer
Bölümler daha uzun olacak.

Tekrardan herkesin bayramı mübarek olsun. Bu arada sınavlardan dolayı ilk iki hafta bölüm gelemiyecek. Şimdi den herkesten özür dilerim.

Diğer bölümler de görüşmek üzere kendinize iyi bakın 🤗🤗💞😍

Bir Gerçek Aile Olayı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin