Het is weer de volgende avond. Ik en Koen zitten samen bij de bar en ik ben natuurlijk weer nuchter. Ik heb deze keer mijn notitie boekje maar mee genomen, want wat ga ik hier anders doen?
Het is moeilijker dan gedacht om nuchter te blijven en al helemaal met de jongens. Raoul is weer ergens naartoe verdwenen na het avond eten die Maya voor ons had gemaakt en Koen en Milo besloten om naar de bar te gaan. Ik werd natuurlijk weer gedwongen.
"Heyyyy." Hoorde ik langs mij. Koen zette zijn arm over mijn schouder heen. Hij stonk naar alchohol.
"Wat?" Zei ik. Hij keek me verward aan.
"Mooie dames hier." Zei die. Ik rolde mijn met ogen.
Ik heb geen dame meer gehad sinds jou Sophie
"Boeie. Succes ermee." Zei ik terug. Hij draaide mijn hoofd om naar de dames. Ze waren naar ons aan het kijken en aan het lachen. "Oké en nu? Ze zien er wel uit als jou type." Zei ik. Ze interesseerden mij eigenlijk helemaal niks.
"Oh shit ze komen deze kant op." Zei Koen. Ik schudde mijn hoofd en ik deed mijn notitie boekje dicht.
"Heyy" zei een van de dames.
"Hallo dames." Zei Koen terug. Ik vind dit wel om te lachen. Koen met zijn vreselijke pick up lines.
"Dus wat is jullie planning van deze avond." Vroeg het andere meisje.
"Naar huis gaan." Zei ik. Ik stond op en ik pakte mijn boekje.
"Hij maakt een grapje. Hij blijft hier." Zei Koen. Ik gaf Koen een Side eye.
"Nee." Zei ik.
"Niet op hem letten, het is net uit tussen hem en zijn vriendin." Zei Koen. Ik keek Koen nog bozer aan.
"Het is eigenlijk niet mijn vriendin. Maar-" begon ik voordat het meisje mij onderbrak.
"Als je niet jou vriendin is, wat is ze dan?" Vroeg ze. Ik kon niet eens meer antwoorden voordat Koen begon te praten.
"Het was zijn vrouw, maar het is klaar nu." Zei Koen. Ik gaf Koen een klap op z'n achterhoofd.
"Jongens!" Riep Milo. Hij liet zijn met zijn hand dat we richting hem moesten komen.
"Excuseer ons dames, we zijn zo terug." Zei Koen.
"Dat zijn we niet." Zei ik er nog snel achteraan en we liepen richting Milo. Milo stond bij de mannen wc. Is het weer zo ver?
"Wat is er nu?" Vroeg ik. We liepen de wc in en we zagen een man in een open hokje zitten. Hij zat vast met zijn handen aan de achterkant van zijn rug. We deden iets voor de deurklink zodat niemand de wc in kon en Milo haalde de man uit de wc.
"Wat is er met hem?" Vroeg Koen.
"Ik wist t! Jullie zijn de jongens die al meer als een jaar al wegrennen voor de politie!" Zei de man. Aha het is dus zo'n geval.
"Wat is je naam?" Vroeg ik. Ik liep richting hem. Hij liep rustig achteruit tegen de muur aan.
"Bram." Zei de man. Hij was bang.
"Spreek je de waarheid.. Bram." Vroeg ik.
"Ja." Zei hij. Koen haalde zijn portemonnee uit zijn broekzak.
"Op je ID staat Richard." Zei Koen.
"Hmm interessant. Heb je een vriendin Richard?" Vroeg ik. Koen haalde allemaal dingen uit zijn portemonnee.
"Hij leeft hier 5 straten verderop.Milo jij kan toch goed dingen onthouden?" Zei Koen.
"Als de beste." Zei Milo terug. Koen gaf de credit card van Richard aan Milo. "Onthoud deze cijfers alsjeblieft." Zei Koen. Milo knikte.
JE LEEST
Honesty
Fanfiction{ een vervolg op two faced} Als je het eerste deel niet hebt gelezen raad ik het zeker aan!! Wanneer sophie word mee genomen door haar vader en moeder naar New York, worden de jongens exposed in de media. Sophie geeft de jongens een duidelijk be...