10

279 15 9
                                    

Matthy's POV:

Hey Sophie,

Ik ben net wakker na gisteren avond. Ik was echt blij om je te zien. Je zag er echt beeldschoon uit.

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom je ons niet gewoon hebt verlinkt bij Rob en ik vraag me ook af of er iets tussen jullie speelt. Ik ben niet zo jaloers maar hij is geen goede jongen voor je.

Ik ben benieuwd wat je vandaag gaat doen. Voor zover ik weet heb je vandaag niks te doen. Wat doe je eigenlijk op je vrije dagen?

In ieder geval. Ik denk dat ik straks even ga douchen en naar Elin en Mia ga. Ohja trouwens. Ik ben vandaag 100 dagen nuchter.

Waarschijnlijk zijn alle jongens het vergeten behalve Raoul. Raoul heeft me echt geholpen om nuchter te blijven en te worden.

Hij is ook eigenlijk de enige die mij in deze beslissing support.

Maar ik laat je nog weten wat ik vandaag ga doen.

Ik hou van je,

Matthy.


Gisteren was wel een leuke avond. We hebben Sophie redelijk goed gesproken. Ze is echt veel veranderd maar gebruikt nog steeds de technieken die wij haar hadden geleerd. Wat ik eigenlijk ook niet gek vind, want haar eigen vader heeft ze aan ons geleerd.

Ik stapte mijn bed uit en ik liep mijn kamer uit. Raoul en Milo zitten op de bank en koen die was waarschijnlijk nog aan het slapen of hij was al naar Elin toe.

''Goeiemorgen'' zei ik. Raoul en Milo keken allebei om.

''Hee hoe is het?'' vroeg Raoul.

''Ja gaat wel goed'' zei ik. Ik liep richting hun en ik ging in de stoel zitten die schuin langs de bank stond.

''Zeker? Ook na het zien van Sophie?'' Vroeg Raoul. Ik keek even naar beneden. Ben ik eigenlijk wel okey?

"Ja hoor." Zei ik. Stiekem heb ik elke dag toch wel zin om te drinken en nu al helemaal. Ik kon dr gewoon mee nemen. Op de oude manieren die we ook gebruikte tijdens dat we in de band zaten, maar ik denk dat ik het gewoon niet over mijn hart kan krijgen om dat te doen bij haar.

"Ik wil niet veel zeggen maar ze is wel echt een lekker wijf geworden.'' zei Milo uit het niets. Ik keek met boze ogen omhoog.

"Milo hou je bek dicht'' zei Raoul.

Ik pakte het boek van Raoul die langs de stoel op de tafel lach en ik gooide die naar Milo zijn hoofd. ''Ja ze is lekker omdat ze niet 1 van de hoertjes is die jij neukt dus hou je bek over haar'' Zei ik.

''Sorry hoor'' zei MIlo en hij rolde met zn ogen.

''Ohja matt. Je bent vandaag 100 dagen clean he, Ik ben trots op je.''

ik zei het toch.

'' Dankjewel Raoul, maar jongens waar is koen eigenlijk?"

''Die zit al een uur bij Elin in de bar, wilde net ff checken of die nog leeft.'' zei Raoul.

"ja wacht dan ff op mij, ik spring even in de douche en dan kunnen we gaan.'' zei ik terug. De jongens knikte. Ik wist het en het ergste van dit allemaal is. Het is nu 10:05 in de ochtend. Koen moet echt hulp hebben


-----

"Hee jongens!" riep koen toen we de bar binnen kwamen.

''okey hij leeft nog wel.'' zei Raoul.

''Ja over een paar dagen niet meer als hij nog een keer mijn medicijnen steelt.'' zei Elin. Ik begon te lachen en ik ging zitten langs koen.

''Elin mag ik nog een vodka redbull.?" vroeg koen. Elin keek chagrijnig richting koen. Hier komt t.

"Koen je schulden hier zijn hoger dan mijn maandelijkse rekeningen. Dus of je betaald het of je krijgt hier gewoon geen drinken meer.'' zei Elin.

''Ja maar Elin kijk. We zijn vrienden zoiets heb je toch over voor vrienden?'' zei koen terug.

''Ik zou sneller voor de bus springen hier dan vrienden met jou zijn.'' zei Elin. Raoul, milo en ik schoten in de lach. ''Sprite?'' vroeg Elin aan mij.

''ja lekker'' antwoorde ik terug.

''en hij krijgt wel iets?!'' riep koen in shock.

"Ja Koen, omdat hij niet heel mijn drank opzuipt hier en wel elke maand mij geld geeft voor alle sprite die hij drinkt.'' zei Elin tegen Koen. koen rolde met zijn ogen. "ohja en trouwens gefeliciteerd met je 100 dagen clean zijn'' zei Elin. Ik glimlachte en ik nam een slokje van mijn sprite.

''Maar dus hoe was gisteren avond?'' vroeg Raoul.

''Ja ik zag steeds mensen naar binnen gaan volgens mij was het druk he'' zei Milo.

''Ja het was echt kapot druk.'' zei Mia die binnen kwam.

''Ja ik heb wel weer wat geld gekregen die ik kwijt ben aan koen in een paar uur.'' zei Elin lachend. Koen pakte een ijsklontje uit zijn lege glas en hij gooide die richting Elin.

"Weet je nog die chick van gisteren avond. Ze was echt lief'' zei Mia tegen Elin.

"Ja klopt, maar dat shotje was me wel echt te veel. Ik moet echt niet meer zo veel tequila gaan drinken.'' zei Elin.

''Ja same, maar zij gooide het echt achterover alsof het niets was.'' zei Mia. Elin knikte.

''welke chick? wat is haar nummer?'' vroeg koen ineens. Als het om meiden die goed kunnen drinken gaat dan luistert hij ineens mee hoor.

''Nummer heb ik niet maar dr naam....wat was dr naam ook alweer'' begon Elin.

''Claire!'' riep mia ineens. Mijn ogen gingen wijd open. Ik keek de jongens aan.

''hoe zag ze eruit? wat had ze aan?'' vroeg ik meteen. Elin en Mia keken mij raar aan.

"Uhmm lange bruine haren. blauwe ogen en een lange rode chique jurk. Sowieso een jurk die te chique is om naar een bar aan te doen." zei Mia.

''Kwam ze met iemand?'' vroeg Raoul.

''Niet dat ik weet maar er kwam wel een jongen naar haar toe en daarna heb ik haar niet gezien. Hij was best klein.'' Zei Mia. Mijn ogen gingen weer wijd open. Ik keek Raoul aan.

''wat? wat is er? heb ik wat verkeerds gezegd? ben je verliefd. Ze was wel echt iets voor jou matt. jullie zouden goed bij elkaar passen." zei Elin.

''Dat was sophie, Elin.'' Zei Raoul. Elin en Mia keken raar.

''Hoe bedoel je?" zei Elin.

"Het meisje waar jullie gisteren een shotje mee hebben gedaan, claire. Nou dat was Sophie'' Zei ik. Ik nam nog een slok van mijn sprite. Door dit soort momenten heb ik echt zin om toch te drinken.

''Oh mijn god, was dat de sophie? ze is wel echt mooi matt en echt kei lief'' zei Elin.

''Ja daarom ben ik ook met haar getrouwd.'' zei ik.

Wat de fuck gebeurd hier. Ze is gewoon zonder het te weten langs mijn huis geweest. stel ik was achter in de bar? Stel ik liep binnen en zij zat hier? Stel robbie zag mij? Allemaal scenario's waren door mijn hoofd aan het spelen. Ik dronk mijn sprite in 1 keer op en ik rende de bar uit richting mijn kamer. Nog een plek om te markeren waar ze is geweest. Zonder het zelf door te hebben ben ik kei dichtbij om haar woonplek te vinden.

Ik kom je redden Sophie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 29 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

HonestyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu