Ryan Dawson
( 6 jaar geleden)Ik heb het gedaan. Ik heb mijn vader vermoord. Eerst mijn moeder en nu mijn vader. Ik bleef stil staan en kijken naar het lichaam van mijn vader die rustig aan het doodbloeden was. Ik weet niet wat ik moet doen.
"Wat de fuck is hier gebeurd?" Hoorde ik Brian zeggen toen hij binnen kwam. Hij legde zijn schooltas neer op de tafel en kwam tegenover mij staan. "Oké geef dat mes hier." Zei hij. Hij pakte het mes uit m'n handen en legde het neer op de keuken.
"Ik heb m vermoord. Ik ga vastzitten. D-dit was niet de bedoeling." Zei ik. Er rolden tranen over m'n wangen heen.
"Oké vertel even rustig wat er is gebeurd?" Zei Brian.
"Ik kreeg wee ruzie met pap om iets wat ik niet had gedaan, maar ik was eten aan het maken. Pap pakte een riem en wilde mij slaan maar op dat moment draaide ik om met een mes in m'n handen en liep hij in dat mes. Het was perongelijk." Zei ik. Ik begon te huilen. Ik ga de gevangenis is. Voor de rest van m'n leven.
"Oké Ryan. Kijk me aan. Dit komt goed. Ik ga even iemand bellen oké? Blijf staan en beweeg niet." Zei Brian. Ik knikte. Hij pakte zijn telefoon en begon te bellen. Binnen een paar minuten stonden er 5 mannen aan de deur. Ze hebben het lichaam gepakt en alles schoon gemaakt.
"Niemand gaat hier achter gekomen zodra je mee gaat met ons." Zei Brian. Ik pakte mijn telefoon en mijn insuline spuit en ik liep mee met Brian en de 5 mannen.
Na ongeveer een uur rijden kwamen we aan in een grote garage. We stapten uit en we zijn gestuurd naar een kamer. Daar zitten allemaal andere jongens. Ik ging zitten aan een tafel langs 2 andere jongens.
"Hey." Zei ik. De jongen langs me keek mij aan. Hij had rood haar en hij was best wel lang.
"Jo." Zei hij. Hij schudde mijn hand.
"Ik ben Ryan, en jij?" Vroeg ik.
"Lucas." Zei de jongen.
Ik wilde nog iets zeggen, maar er kwam een man binnen. Hij zag er hee chique uit. Er kwam nog een man binnen met allemaal mapjes. Hij begon ze uit te delen.
"Oké ik wilde jullie even laten weten dat jullie hier niet gevangen zitten, maar omdat ik jullie leven heb gered. Dus wees aardig tegen mekaar want jullie hebben allemaal 1 ding gemeen. Jullie zouden eigenlijk allemaal vast moeten zitten." Zei de man in het chique pak. "Ik ben Kai. De oprichter van deze maffia. En vanaf nu werken Jullie voor mij." Begon de man.
Ik keek naar het mapje voor mij. Er stond een naam op, maar niet mijn naam. Ik stak mijn hand op. "Meneer volgens mij heb ik het mapje van iemand anders". Zei ik. De man glimlachte.
"Voor jullie hebben jullie allemaal een mapje. Dat is jullie nieuwe naam. Je oude naam bestaat niet meer. Je oude jij is dood. Bestaat niet meer. Dus lees dit mapje goed door want daar staat alles in wat je moet weten over jezelf." Zei de man. Ik keek het mapje door. Dat is zo veel informatie.
"Deze 9 maanden worden Jullie getraind om erbij te horen. Al jullie persoonlijke spullen worden bijgehouden tot jullie klaar zijn. Is het duidelijk." Vroeg de man. Iedereen schudde ja. De man liep mijn kant op.
JE LEEST
Honesty
Fanfiction{ een vervolg op two faced} Als je het eerste deel niet hebt gelezen raad ik het zeker aan!! Wanneer sophie word mee genomen door haar vader en moeder naar New York, worden de jongens exposed in de media. Sophie geeft de jongens een duidelijk be...