Merhaba kizlar 🙋🏻♀️
Bu bildirimi size verirken cidden cesitli duygulara girdim... Ne desem bilemiyorum
İyi okumalar...
________________________⋆⋅☆⋅⋆
⋆⋅☆⋅⋆
[★]
Güneş ışıklarının vurduğu yatak odasında, karışmış yatak çarşafları arasında uyuyan küçük beden yüzüne vuran güneş ışığıyla yavaşça ela gözlerini açtı. Kendine gelir gelmez başına vuran ağrı yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu. Yataktan doğrulup etrafına bakınırken kırmızı saçlarını eliyle düzeltmeye çalışmıştı.
Yatakta tek başınaydı. Üstelik dün akşam giydiği kıyafetler değiştirilmişti. Gözlerini etrafta gezdirmesinin ardından sevgilisinin aşağıda olabileceğini düşündü. Sevgilisi Jungkook 'un baş ağrısına çözüm bulabileceğine inandığı için yataktan çıkıp çıplak ayaklarını parkelere ses çıkartacak şekilde vurarak odadan çıktı.
Odadan dışarı adımını atar atmaz burnuna gelen nefis yemek kokuları, neden tek başına uyandığını açıklar nitelikteydi. Baş ağrısı dolayısıyla keyfi bozulmuş, dudaklarını büzmüştü. Evin alt katına inip mutfağa yöneldiğinde uzaktan Jungkook 'un omlet pişirdiğini görebilmişti. Mutfağa girip arkası dönük olan Jungkook 'un sırtına alnını yasladığında Jungkook da refleksle arkasına baktı.
Kollarını sarkıtmış bir şekilde kendine yaslanan küçük bedeni gördüğünde gülümsemesi yüzüne yayılmıştı. Dün akşam ki deli gibi içip sarhoş olduğu görüntüler aklına dolduğunda gülümsemesini büyütmeden edememişti. Yavaşça arkasına dönüp hâlâ gözleri kapalı bir şekilde ayakta duran sevgilisini göğsüne yasladı.
"Günaydın balım."
Dağınık kırmızı saçları okşadığı sırada mırıldanmış, Taehyung'un kendine gelmesini beklemişti. Birkaç saniye sonra çekingen bir tavırla "Günaydın." diyen sevgilisinin saçlarına bir öpücük kondurduktan sonra sessizleşen çocuğu konuşturmaya çalıştı.
"Hâlâ uykun mu var? İstersen biraz daha uyuyabilirsin."
Sorularına sadece bir baş sallaması ile cevap verip red ettiğinde, Jungkook derin bir nefes çekip yine konuşmuştu.
"Başın mı ağrıyor güzelim? Kahvaltı hâlâ tam olarak hazır değil. Bir duş alıp gel. Daha iyi hissedersin. Kahvaltıdan sonra da ağrı kesici veririm hm?"
"Jeonggukie~ başım..."
Jungkook 'un dediği şeylere sadece mızıldanarak karşılık verirken başını sert göğse sürtmeyi ihmal etmemişti. Dün sarhoşken yaşadığı anlar aklına doluştukça daha fazla utanıyordu. Jungkook 'un üzerine kusmuştu!