duştan çıkıp saçlarımı kuruttuktan sonra okul üniformamı giymiştim. dün geceki şişe çevirme oyunun ardından sabaha karşı odalarımıza gitmiştik. nora, dün gece kendi odasına gitmek yerine bizim odamızda kalmıştı. bu yüzden, o ikisi uyurken ben de banyoda hazırlanıyordum.
dün akşam edin, sorduğum soruya cevap olarak oldukça gergin bir şekilde bir şeyler mırıldanıp geçiştirmişti. bu konu her ne kadar aklıma takılsa da ona bunu soramamıştım. neredeyse tüm gece bunu düşünmekten kendimi alamamıştım.
banyodan çıktıktan sonra eşyalarını toparlayan nora'yla karşılaşmıştım. "günaydın." dediğimde bana bakarak gülümseyip "günaydın dusan, görüşürüz dusan." diyen nora'ya ben de gülümsemiştim. nora, yatakta uyuyan dominik'in yanağına sulu bir öpücük bıraktıktan sonra odadan çıkmıştı.
ben çantamı toparlarken dominik yatakta doğrulmuştu. "günaydın..." dominik, boğuk çıkan sesi ve zorlukla açmaya çalıştığı gözleriyle bana bakıyordu.
"günaydın, hadi hazırlan. okula gitmemiz gerekiyor." dediğimde başını iki yana sallayıp yüzünü tekrar yastığa gömmüştü.
"hadi dominik!"
başını yana çevirip "ben ikinci derse geleceğim. sen git." demişti. tek kaşımı kaldırıp ona bakmıştım. ikinci derse gelmeyeceğine adım kadar emindim.
iç çektikten sonra "pekala ben gidiyorum." dediğimde bana el sallayıp yatakta diğer tarafa dönmüştü.
yurttan çıktıktan sonra okula giden yolda telefonumu cebimden çıkarmıştım. kulaklıklarımı bağlayıp sevdiğim birkaç sırpça şarkıyı sıraya ekleyip yürümeye başlamıştım.
matematik sınıfına girdikten sonra tekli sıralardan birine oturmuştum. saatime baktığımda daha dersin başlamasına on beş dakika olduğunu görmüştüm.
bizimkilerden kimseyi sınıfta göremeyince sonradan eklendiğim gruba bir mesaj atmıştım.
football gang (+nora & hanna)
dusan
neredesiniz?rade
yatağımda?jayden
ihtiyar çok yorgunum
uyuyacağım
byeferdi
ben öğleden sonra geleceğimnora
ben birazdan gelirim
dominik ikinci derse geleceğini iddia ediyor ama bilmiyorumedin
hani sabah dersini kaçırmayacaktık?jayden
frederico şu an 97. rüyasını görüyor ihtiyar
onu ikna edebilirsen
ben de gelirimrade
neden
birbirinize mi bağlısınızjayden
belki?
sen de edin'e bağlısınrade
hayır
ben yataktayım
edin okuldaedin
gerçekten övünülecek bir şey rade
tebriklernora
ferdi, hanna'ya ulaşamıyorum
sizin odada mı?ferdi
evet, seb'le uyuyorlar
pek de uyanacak gibi değillerben mesajları okurken üstten edin'den bir mesaj bildirimi geldiğini görmüştüm. hızla üzerine tıkladıktan sonra sohbete girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGORA HILLS || bxb
Fanfictionalternative universe tadić X džeko fan-fiction. boy x boy. alternative universe. feb'24. L0VERSACE.