Giriş

20 7 0
                                    

Merhabalar

Bu kitap hakkında çok güzel fikirlerim var.

Umarım beğenirsiniz:)

Neyse uzatmadan bölüme geçelim..

Keyifli okumalarr
_________________________________________

Soğuk bir aralık gecesiydi...Saat 12'yi geçiyordu...

Kadın'ın bir anda sancılanması ile birlikte eşi hemen onu hastaneye götürdü.Kadın doğum yaptı ve çiftin nur topu gibi bir kızları oldu.

O kız Ellie Rosé Dean...

Sabahın ilk ışıklarında New York'un özel hastanelerinin birinde bir patlama gerçekleşti.

Ve o hastane Dean ailesinin olduğu hastaneydi.O hastanede ve diğer 5 hastanede 20'den fazla bebek kaçırıldı.Ve bu bebeklerin içinde Ellie Rosé Dean'da vardı.

Ellie Rosé Dean asla gerçeği bilmedi.Orada bir katil olarak yetiştirildi.Kızlar ve erkekler ayrı ayrı eğitiliyordu.

Hergün deneyler yapılıyor,eğitimler yapılıyordu.Çocukları kendi aralarında dövüştürüyorlar ve kazanan kaybedeni öldürüyordu...

Bunu tereddüt etmeden ve korkmadan yapması gerekiyordu.Bu sayede acımasız katiller yetiştiriliyor.

Ellie 10 yaşındayken en yakın arkadaşını öldürmesi gerekti ve bunu korkarak yaptı...

Bu yüzden başlarında duran eğitmeni onun yüzüne bir çizik attı.Çizik sol kaşının üstünden başlayıp çenesinde bitiyordu.

Bu yüzden diğer çocuklar ona hep 'ucube' diyorlardı ve onu dışlıyorlardı.Ellie özgüvensiz bir kızdı ama diğerlerinden daha acımasız ve güçlüydü..
_________________________________________
Evettt

Nasıl,hoşunuza gitti mi?

Benim nedense çok hoşuma gitti..

Umarım beğenmişsinizdir!

Bidahaki bölümde görüşürüz,kendinize iyi bakınn♡
_________________________________________
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen!

196 kelime

IŞILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin