1.bölüm ile karşınızdayımm
Nasılsınızz?
Umarım bölümü seversiniz:)
Uzatmadan bölüme geçelim
Keyifli okumalarr
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Aynadan kendine baktı Ellie.Kendisinin çirkin olduğunu düşünüyordu.Bugün 25 yaşına girmişti.Birazdan antrenman yapıcaktı tanımadığı adam ile birlikte.Doğum gününü böyle geçirmek istemiyordu...Mutlu olmak istiyordu.Normal bir insan gibi olmak istiyordu...
Adamın takma adının Gölge olduğunu duymuştu,Ellie.Umarım gıcık biri değildir diye düşündü.Düşüncelerinden sıyrılıp bileğindeki tokayı çıkardı ve saçını sıkıca tepeden at kuyruğu yaptı.Son kez aynadan kendisine bakıp odadan çıkmak için kapıya yöneldi.
Antrenman odasına doğru yürürken bir yandanda eldivenlerini takıyordu.Antrenman odasına yaklaşınca içerideki adamı görebiliyordu.
Koyu kahve saçları vardı adamın.Boynunda birkaç morluk vardı.Görevden yeni döndüğü belliydi.Altında siyah eşofman,üstünde ise siyah dar tişört vardı.
Ellie'yi bekliyordu büyük ihtimalle.Ellie antrenman odasına girdiğinde adam ayak seslerini duyup ona baktı.Ellie üstündeki düz siyah tişörtünü çıkartıp kenara attı.Üstünde siyah bir şort ve gri sporcu atleti vardı.
Adam duvara yaslanmış dikkatle kadını izliyordu.Ellie adama soğuk bir ifade ile baktı.
"İsmin Ellie,değil mi?" Adam soğuk bir ses tonu ile konuştu.Ellie sadece başını sallayarak onayladı.Ringe doğru ilerleyip halatların altından geçti.
Halatlara yaslanıp adama baktı."Sende gölge olmalısın.Şu meşhur acımasız katil Gölge." Adam birşey demeden yaslandığı duvardan doğruldu ve ringe doğru ilerledi.Ellie Gölgeyi ilk defa duymuştu.Buradaki insanlar hakkında bilgisi yoktu.Gölge hakkında birkaç şey duymuştu sadece.
Adam ringe girdiğinde Ellie dövüş pozisyonuna geçti,adam da aynı şekilde dövüş pozisyonuna geçti.
Adam Ellie'nin yüzüne doğru yumruk attı ama Ellie geriye doğru eğilerek yumruktan kaçtı.Doğrulup adamın karnına tekme attı,adam geriye doğru sendelendi ama düşmedi.
Adam Ellie'ye bakıp kaşlarını kaldırdı."Görünüşünün aksine gayet güçlüsün" Ellie sırıtıp adama yumruk attı ama adam kenara çekilip Ellie'nin yumruğunu tuttu.Ellie'yi kendisine doğru çekip kolunu sırtına doğru büktü ve Ellie'nin arkasına geçip diğer eliyle Ellie'nin diğer kolunu tuttu.
"Zoru oynuyorsun,ha? Öyle olsun bakalım..." Ellie alaylı ses tonuyla konuştu.Bütün gücünü ayaklarına verip zıpladı,ters takla atıp bacaklarını adamın boynuna doladı.Adam beklemediği hareket karşısında yere düştü.
Adam hemen kendini toparlayıp kızı kollarından yakalayıp yere yapıştırdı.Kollarını sıkıca tutuyordu."Pes ediyor musun?" Adamın bu sorusu karşısında Ellie hafifçe güldü.
"Pes etmeyeceğim.." Dizini kaldırıp adamın karnına sertçe vurdu.Sonra adamı üstünden itip yere yatırdı.Bu sefer altta olan oydu.Elleri ile Adamın kollarını tuttu ve bacakları ile Adamın bacaklarını kilitledi."Pes ediyor musun?" Alaylı ses tonuyla konuştu Ellie.
Adam iç çekti.Kızın yüzüne dikkatlice baktı."Asla." Diye mırıldandı.Kadının başka ne yapabileceğini merak ediyordu.Adam bacaklarından güç alarak kadın ile yerlerini değiştirdi.Şimdi altta olan Ellie'ydi.
Ellie gözlerini devirdi.Adam oldukça güçlüydü ve Ellie'de bunu biliyordu.Kurtulmanın zor olacağını biliyordu."Ah,hadi ama! Pes etsen ölmezsin,Gölge." Dedi Ellie.Gölge sessiz kaldı.Bir süre sonra konuştu,"Pes et,Ellie." Sesi alaycıydı.Ellie ofladı,Pes etmekten başka bir seçeneği olmadığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞILTI
אקראי~İlk marvel kitabım olduğu için hatalarım olabilir hatalarımı düzeltirseniz sevinirim~ Hayatı boyunca Hydra'da olan Ellie Rosé Dean,yavaş yavaş gerçekleri öğrenmeye başlıyor... ... "Yani... Bütün hayatım yalandan ibaretmiş..." Ellie kısık sesle mırı...