Avengers

6 2 0
                                    

Yeni bölüm geldiii

Aktifliğimi düzeltmeye çalışıyorum...

Okul açılmadan şu kitaplara bölüm yazayım dedim.

Bi zahmet yazayım artık yani.

Neysee çok uzattım hadi bölüme geçelim.

Keyifli okumalar<3

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ellie Rose Dean'ın Ağzından

Herzamanki gibi hücremde yerde oturmuş düşüncelere dalmıştım. Dün olanlar hakkında düşünüyorum.

Artık gerçekleri öğrenmem gerekiyor. Sırların açığa çıkma vakti geldi.

Felix'in antrenman salonunda olduğunu tahmin ederek onun yanına gitmek için ayağa kalktım. Hücreden çıktığımda muhafızlar yoktu.

Sorgulamadan antrenman odasına ilerledim. Odaya girdiğimde Felix tahmin ettiğim gibi buradaydı. Ama yanlız değil...

Winter Soldier'de burada? O niye buradaki?

Konuşmalarını dinlemeye çalıştım ama bir şey duyamadım. Winter Soldier arkasını dönüp bir kaç saniye bana baktıktan sonra yanımdan geçip antrenman odasından çıktı.

Felix beni görmemiş olacakki yanındaki duvara yumruk attı. Sinirli olduğunu fark ettim. Duvara yaslanıp kollarımı göğsümde birleştirdim. "Ee koca adam, ne seni bu kadar sinirlendirdi?" Alayla konuştum.

Bana baktı, gözlerindeki sinir açıkça belli oluyordu ve bana baktığında bile gözlerindeki sinir asla yumuşamadı.

"Yok bir şey." Sert bir şekilde konuştu. Gözlerimi devirip yanına gittim. Ellerimi omuzlarına koydum. Oda ellerini belimin yanlarına koydu.

Ellerimi omuzlarından kaydırıp yanaklarına koydum. "Söylemiyecekmisin?" Yüzümü yüzüne yaklaştırdım.

"Hayır." Dedi kararlılıkla. Bakışları dudaklarıma kaydı. Elleri belimi sertçe sıktı. Hiç tereddüt etmeden dudaklarımızı birleştirdim. Ama beklemediğim bir şey yaptı...

Geri çekildi ve ellerinide çekti. "Gitmem gerek." Diyerek yanımdan geçip gitti ve odadan çıktı. Şok ile arkasından baktım.

"Neden böyle yaptı ki şimdi?" Kendi kendime mırıldandım. Antrenman odasından çıkmak için yöneleceğim sırada bir patlama sesi duyuldu.

Gözlerim irileşti. Ne olduğunu görmek için koşarak odadan çıktım. Koridorda koşan askerlerden birisini durdurup ne olduğunu sorduğumda baskın dedi ve koşmaya devam etti.

Kim tarafından bu baskın? Dışarı çıkmak için ön kapıya ilerledim. Dikkatlice dışarı çıktım. Ölmüş askerlerin birinden silahını aldım. Yavaş ve dikkatlice ilerlerken ileride kızıl saçlı Bir kadın gördüm. Silahımı kaldırıp vuracakken koluma saplanan ok ile silahım düştü. Hemen duvarlardan birinin arkasına geçtim ve yere çömeldim

Kolumdaki oku çıkartıp yere attım. Elimi kolumdaki kanayan yaranın üstüne koydum. "Kim bunlar?!" Kendi kendime homurdandım.

"Avengers." Diyen kişiye döndüğümde kızıl saçlı kadın olduğunu gördüm. Bana silahını doğrultuyordu. Gücümü toplayıp ayağa kalktım ve kadının eline sertçe tekme atarak silahını düşürmesini sağladım. Kadına doğru yumruk attığımda kenara çekilerek kurtuldu. Elimi tutup büktü ve diz kapağına tekme atarak yere düşmesi sağladı. Bacağını tutup çektim ve kadını yere düşürdüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IŞILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin