1. Bölüm (GEÇMİŞ) 🦋♥️

882 62 41
                                    

1.BÖLÜM (GEÇMİŞ)💫

//HERKESE ŞEKER TADINDA İYİ BAYRAMLAR DİLİYORUM. ÖMRÜNÜZ SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLÜ OLSUN NİCE BAYRAMLARA BERABER//
   SEVDA VURGUNUNA HOŞ GELDİNİZ. SEFALAR GETİRDİNİZ. BİRİNCİ BÖLÜM GEÇMİŞ BÖLÜMLE SİZLER İLE. OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN CANLARIM SİZLERİ SEVİYORUM SEVDA VURGUNU BENİM İLK KALEMİM YANLIŞLARİM HATALARIM OLURSA AFFEDİN BENİ. İYİ OKUMALAR // 🦋🦋💙

9 YIL ÖNCE

Aybüke'den

  Güne gözlerimi annemin güzel sesi ile açıyorum. Benim biricik annem ailemizin kraliçesi. 15 senelik ve tüm ömrümün en güzel hediyesi. Böyle bir ailenin kızı olmak benim için paha biçilmez. Ailemin akrabalarımızın ilk kızı yeğeni torunu olmak benim hediyem olmalı. Şahmeran aşireti'nin ilk doğan kız torunuyum ben ailemin babamın annemin prensesi abilerimin mavi gözlü çiçeği olmak çok güzel.
" Aybüke hadi güzel kızım uyan okuluna geç kalma uykucu kızım gece geç saatlere kadar kitap okudun demi sen"annemin beni bu kadar iyi tanıması.
"Kalkıyorum sultanım kızma seni sinir etmek istemem."
"Yaşına bakmam terlik yersin ay parçası hadi abinler ve baban bekliyor."

Hızla yatağımdan kalkıp odamda bulunan banyoma giderken telefonuma gelen mesaj sesini sonraya bırakıp hızla banyoya gittim. Genel ihtiyaçlarımi karşılayıp çıktım. Telefonuma baktığımda Urfa'nın en güzeli yakın arkadaşımin yazmış olduğunu gördüm.

"GÜNAYDIN MARDİN'NİN GÜZELLER GÜZELİ AKŞAMA SİZE GELİYORUZ ÇOK ÖZLEDİM SENİ CANIM ARKADAŞİM."
-"Bende seni özledim Urfa'nın güzeli şimdi okula gidip akşamı nasıl beklicem bilmiyorum ki.
"MERAK ETME EN AZ BENDE SENİN KADAR ÖYLEYİM AYBÜŞ YAA "
" neyse güzelim hazırlayıp okula gitmem lazım seni çok seviyorum."
"BENDE AYBÜŞÜMM.,"

İlay ile olan mesajdan çıkıp üzerime okul formami giyindim.

"GÜÜÜNNNAAAYYYDIIIIINNN benim güzel ailem abilerim babam"

"Güzel kızım babacim bu ne enerji böyle maşallah"
-"sizin gibi ailem olduğu için bu ailenin prensesi olduğum için babacımm."
Mehmet Turan" baban kurban olsun size evimin güzel hatunları."
Mirza" aşk olsun baba annem ve Aybüke'ye böyle iltifat bize gelince eşek sıpaları. Nerde adelet."
Mehmet Turan" Mirza, oğul ilk göz ağrım demem alırım ayağımın altına evladım akıllı ol."
Yavuz" abim haklı babam varsa yoksa kızım biz neyiz ya."
Mirza" yani baba 5 tane oğlun vardır ama Aybüke'm söz konusu olunca dünya duruyor senin için.
Mehmet Turan " kızım ayrı oğlum. 5 Tane aslanım var ama kız babası olmak ayrı bir güzel hele karıma benzeyen bir kızım olması.

Babamın sözleri ile annemin utanarak ona aşkla bakması benimde olanların gibi bir aşk yaşamak istemem.

Sabahları evimizin erkeklerinin böyle atışması ile güne başlamak kahkahalar atmama sebep oldu. Ama hızlı bir şekilde kahvaltımı yapıp benim için hazırlanan arabaya bindim.

"Günaydın fırat abicim geç kalmadan beni okula yetiştir."
Fırat -" günaydın küçük hanım hemen gidiyoruz.

Fırat abiye küçük bir gülümseme sunup kulağıma kulaklığımi taktım sevdiğim müziği açıp yolu izlemeye başladım.
  
Okuluma gelip sırama oturdum ve dersin başlamasını beklemeye başlarken yanıma okulun aynı zamanda Mardin'in ikinci büyük aşireti Dağhan aşireti'nin oğlu Oğuz Dağhan geldi.

Oğuz - selam Aybüke sultan nasılsın iyisindir inşallah.
" Oğuz şu labai halini bırakıp gider misin kaç kere söyledim sana istemiyorum diye niye bu kadar israr anlamıyorum ki."
Oğuz - bak Aybüke bu okulun ve gelecektiki aşiretin ağası ben olacağım ve sende benim olacaksın yaşın küçük diye ailemi göndermiyorum ama 18 yaşına geldigin Zaman benim olacaksın.

"" Kendini kaf dağının eteklerinde sanma Oğuz Dağhan ben de Aybüke Şahmeran isem ne bu Mardin'den nede senin gibi biri ile evlenirim kadınları küçük görmek sizin huynuz ailecek ama unutma ben bir Şahmeran kızıyım abilerimin babamın ailemin kızıyım kendimi sizin gibi kadınları aşalayan bir aileye gelin diye göndermem şimdi abilerim veya kuzenlerim ile uğraşmak istemiyorsaniz ailenle beraber benden uzak dur.""

Oğuz - bu burda bitmez Şahmeran kızı benim olacaksın ya isteyerek ya zorla seni Dağhan gelini edeceğim görürsün.

" Sen ne kendini beğenmiş Bir ukalasin ya laftan anlamaz insanlar ile işim olmaz şimdi sınıfımdan defol git hoca gelicek ve senin yüzünden ne kendi adımı nede ailemin adına leke sürdürmem defol git.""

Oğuz -  göreceksin sen bu iş şimdilik kapandı ama unutma Aybüke Şen benimsin benim olacaksın.

Dağhan aşireti bizim aşiretten sonra gelen en güçlü aşiret yarı yarıya tarla sahibi olan aşiret. Oğuz'un böyle konuşması beni biraz ürkütse de belli etmedim bunu akşam misafirlerimiz gelmeden Mirza abim ile konuşmam gerektiğini aklıma not edip, çalan zil ile odağimi tamemen derslerime verdim.

Hayellerimin umutlarımın mimari olan babam ve abilerim için büyüyüp bu topraklara kadının gücünü göstermek için doktor olacağım. Babamın çocukluk arkadaşı Ferzan amca ve ailesi bu gece misafirimiz olacaklar bunu duyunca o kadar çok sevindim ki hem en yakın arkadaşımı göreceğim için hem ONU göreceğim için kalbim bir kuş gibi kanat çırpıyor.

O kim mi akşama anlatıyım onu size buraya ve nereye anlatırsam sığmaz destan olur.

İlay ile çok güzel dostluğumuz var ikimiz de aynı yaşta ve mesleği hayel ediyoruz aynı şehirde aynı üniversitede okumayı.

Sonunda 9 saatlik dersim bitip eve gitmek için yola çıktım bugün tüm gün olayları düşünüp doğru yolu bulup abimlere anlatmaya karar verdim. O sıra da evime gelmiştim kapıdan içeri girip seslendim.

"" ANNEEEEEEE ben geldim nerdesin."

"- burdayım deli kızım hoş geldin evimin incisi "

"" Hoş buldum güzeller güzelimmm annemm abimler ve babam geldi mi annecim abimlere birşey demem lazım.""

"- Misafirler ile gelecekler güzelim neden ne oldu biri birşey mi dedi okulda."

"" Öyle oldu annecim ama ben ağzının payını verdim yine de abimlerin babamın haberi olsun istiyorum.""

"- Tamam güzel kızım hadi odana çik yarım saat sonra gelirler hepsi."

"" Tamam annecim gidiyorum yardım edilecek bir durum Var mi üstümü giyinip gelirim.""

H-" yok birtanem sen hazırlan yeter benim için.

Annemin yanağını öpüp odama gittim. Duşumu alıp dolabimin karşısına geçtim ne giymek istediğimi kararlaştırmak için hemde ONA GÜZEL görünmek için.

Gözüme gözlerimi ortaya çıkaran deniz mavisi eteğimi üstün beyaz tişörtü mu giyip Beyaz spor ayakkabım ile kombine ettim. Annemden aldığım siyah saçlarımı dalga dalga yapıp mavi bandanamı taktım. Boyumun biraz uzun olması babamdan gelen bir özellik.

Kapının çalınması ile bende odamdan çıkmak için hazırlanırken kalbimin deli gibi atmasına dur demek istiyordum. Ama kalbim sanki sahibini ezelden beri tanıdığı için durmadan kuş misali atıyordu.

İçimden "" lütfen dur kalbim ona bu kadar belli etme lütfen gözlerimin dolmamasi gerekiyor sakin ol nolursun."

Ben taş merdivenleri yavaş yavaş inerken kapı annem tarafından açıldı KIZILTEPE ailesi içeri girerken en son o geldi  ve olanlar oldu.

Ben onunla 2 ay' in sonunda göz göze geldim aklım kalbim ruhum bedenim ona çekildi. 15 senelik ömrümde çocuk aklı ile değil de büyümüş kalbim ile tutuldum ona ben.

ALPARSLAN KÜRŞAT KIZILTEPE

      Kalbimi küle çevirecek adam sevdam
Hayat bize ne getirir bilmiyorum ama kabim bu adam için atacak. Ondan başkası benim için asla ama asla olmicak kalbimin ebedî sahibi ol olacak.

1. Bölümün sonuna geldik beğenip yorum yapmayı unutmayın. Herkese iyi bayramlar ♥️🦋🦋🦋

SEVDA VURGUNU 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin