Pov: os.3
Harumi zrezygnowała z imprezy ze względu na małego bruneta. Lloyd stwierdził że również z niej zrezygnuje i zaczął bawić się z Jack'iem. Dla Harumi był to naprawdę słodki widok, chłopak którego kocha nad życie bawi się z osobą która jest dla niej jak młodszy brat.
- Dobra młody, koniec tego dobrego do łóżka bo jak nie to przyjdzie wielki potwór i cię zje. - Powiedział Lloyd. Białowłosa cicho się zaśmiała a Jack patrzył na niego z przerażeniem.
- A gdzie będę spał? - Zapytał chłopczyk.
- Na kanapie. - Powiedziała Harumi.
- A nie mogę z tobą? - Zapytał Jack, Harumi nie wiedziała jak mu powiedzieć że śpi z blondaskiem. Więc wymyśliła coś na szybko.
- Ymm nie bo ja śpie z Lloydem bo... On mnie chroni przed potworami. O tak potwory szybko do łóżka. - Powiedziałam do bruneta. Lloyd cicho zaśmiał się na moje słowa.
- Czemu się śmiejesz przecież to nie było śmieszne. - Zapytał Jack ze ździwieniem na twarzy.
- Ymm nie ważne. Mam cie zanieść czy coś żebyś poszedł spać? - Zapytał.
- Dam sobie radę. - Powiedział po czym wyszedł
- Która godzina? - Zapytała zielonooka.
Blondyn spojrzał na zegarek po czym powiedział.- 23:48 idziemy spać? - Zapytał blondasek (kocham to przezwisko)
- Możemy. - Powiedziała i usiadła na łóżko zielonooki również to zrobił i wziął gitarę.
- Chyba że... - Powiedział z uśmiechem na twarzy.
- Niech ci będzie. - Powiedziała po czym chłopak szarpnął za strunę i zaczął śpiewać.
Alex Sparoww - She's crazy but She's mine //She loves to mess around with her friends. Wanna know her now, wanna love her now. I wanna make her be my girl. She likes to give a smile to every stranger. She loves to get her ass in an danger. Wanna love her now, a wanna make to be my girl.
She's crazy but she's mine, damn a lose my mind. She's dancing every night, singing Sha La La La. Crazy but she's mine, damn a lost my mind. She's dancing every night, singing Sha La La La, Sha La La La, Sha La La La. Crazy but she's mine, damn a lost my mind. She's dancing every night, singing Sha La La.
- Uwielbiam słuchać jak śpiewasz. - Powiedziała białowłosa z uśmiechem na twarzy. Blondyn uniósł koncik ust ku górze.
- Idziemy spać? - Zapytał blondasek. (😍)
-Jasne,idę się przebrać do łazienki. - Powiedziała Harumi.
- A i jutro twój pokój będzie gotowy. - Powiedział zielonooki. Dziewczyna wyszła z spodenkami od piżamy i udała się do łazienki. Zdjeła koszulkę oraz spodnie zostawiając na sobie stanik oraz bieliznę. Założyła spodenki po czym włożyła ciuchy do kosza na pranie i wyszła. Wróciła do pokoju w którym blondyn leżał na łóżku bez koszulki oglądając jakiś serial.
- Co tym razem oglądasz? - Zapytała dziewczyna i położyła się obok Lloyda
- Riverdale. - Powiedział.
-Czekaj... Riverdale aaa no tak Sabrina Spelman ona tam była w jednym odcinku. - Powiedziała dziewczyna a chłopak spojrzał na nią ze ździwieniem. - No co oglądałam Riverdale i Sabrine Spelman są powiązane jak skończysz Riverdale obejrzyj Sabrine. - Chłopak nie odpowiedział, dziewczyna wtuliła się w jego klatkę piersiową na co on pocałował ją w czoło wyłączył telewizor i zasneli.
3:37
Mały brunet się przebudził bo miał straszny koszmar mianowicie wspomnienie w którym gość w czarnym kapturze zabija jego rodziców. Stwierdził że pójdzie do swojej przyszywanej siostry otworzył drzwi od pokoju blondyna w którym spała białowłosa razem z Lloydem. Podszedł do łóżka i szturchnął dziewczynę, jako iż że Rumi ma bardzo słaby sen szybko się wybudza i powoli podnosi się z klatki piersiowej blondyna. Rozejrzała się krótko po pokoju i zobaczyła Jack'a
- Jack co ty tu robisz jest środek nocy. - Powiedziała dziewczyna. Blondyn który dalej spał obudził się ponieważ nie czuł już ciepłego ciała na swoim brzuchu zmusił się do pozycji siedzącej.
- Rumi czemu nie śpisz? - Zapytał blondasek po czym wziął ją za rękę.
- Jack przyszedł. Kochanie co się stało? - Zapytała bruneta.
- Miałem koszmar mogę spać z tobą? - Zapytał brunet
- Ale ja śpie z Llo. - Nie dokończyła ponieważ przerwał jej zielonooki
- Jasne tylko daj nam chwile. - Powiedział blondyn. Chłopczyk posłusznie wyszedł z pokoju i zostawił ich samych.
- Czemu się zgodziłeś? - Zapytała.
- Spokojnie mam plan. Jak zaśnie przeniosę go na kanape. - Powiedził na co Rumi cicho się zaśmiała i pocałowała chłopaka w czoło. Brunet wszedł do pokoju i położył się obok białowłosej po czym zasnął.
- Rumi chyba jednak niech tu śpi z tobą. - Powiedział.
- No dobrze. - Powiedziała. - Dobranoc.
- Dobranoc. - Chłopak pocałował ją w czoło i poszedł do salonu. Położył się na kanapie i zasnął.
Godzinę później
Rumi wogule nie mogła zasnąć, wstała z łóżka zostawiając bruneta samego i poszła w stronę salonu, z pokoju Nyi i Jay'a można było słychać bardzo różne dźwięki (Help) kanapa była rozłożona po jednej części spał blondyn.
-Jak on słodko wygląda jak śpi chwila o czym ją myśle?! - Skarciła się dziewczyna w myślach, położyła się obok chłopaka, przykryła się kocem i zasneła.6:28
Lloyd się obudził i zobaczył że osobą którą kocha śpi właśnie koło niego.
- Co ona tu robi? Słodko wygląda... Ale muszę ją obudzić bo jak ninja wstaną, chociaż oni będą mieli kaca więc chuja z treningu i pewnie i tak wstaną gdzieś o 15 czy coś. Jednak dla bezpieczeństwa przeniose ją do mojego pokoju. - Pomyślał wstał z kanapy i wziął białowłosą na ręce gdy wchodził do pokoju białowłosa się obudziła.- (ziewneła) Czemu mnie budzisz gdzie ja jestem?
CZYTASZ
Zostań || Llorumi
Novela JuvenilGłówna bohaterka o imieniu Harumi, wskrzesiła jednego z najpotężniejszych złolów w całym ninjago. Garmadon traci kontrolę nad olbrzymem z kamienia w wyniku tego olbrzym przewraca się na budynek na którym stała Harumi. Dziewczyna zdaje sobie sprawę z...