Okul sonu Jake ve Sunghoon buluşmaya karar vermişlerdi. Bir kafeye gittiler. Sunghoon, Jake'e bir kitap verdi.
"Bu ne?" dedi gülerek. "Onu bir hafta içinde bitir, olur mu? Lütfen." Jake kaşlarını çattı. "Niye? Bu kitabı bitirince ne oluyor?" diye sordu.
"Görürsün." dedi gülümseyerek. Sonra neredeyse hiç konuşmadılar. Birbirlerine gülümseyerek, bakarak içeceklerini içiyorlardı.
"Ah şey, benim gitmem lazım. Görüşürüz." dedi ve kalktı Jake. Sunghoon'un yanına yaklaştı ve dudaklarına bir öpücük kondurdu ve gülümseyip kasaya gitti. Bütün masayı ödedikten sonra gitti. Annesi ona mesaj atmıştı.
Eve gelince gülümseyerek odasına gitti. Kitabı okumaya başladı. Kapı çalındı. "Jake, bugün bir şeyler olmuş gibi ve bana anlatmıyorsun, kırıcı!" dedi Christopher kapı ardından. Sonra da kapıyı açtı. "Oo, kitap mı okuyoruz?"
"Sunghoon verdi" dedi ve kitabı kapattı. "Ee ne oldu?" Bıkkın bir sesle konuştu. "Asıl sana ne oldu!" dedi Christopher heyecanla.
"Flörtüz şu an, bugün kafeye gittik beraber falan. Çok güzeldi." dedi gülümseyerek. "Vay, seks yaptıktan sonra nasıl flörtsünüz hâlâ diye düşünmeden edemiyorum."
"Sus be! Flörtüz işte!"
Christopher göz devirdi. "Tamam abla, bağırma. Neyse sen kitabını oku, gidiyorum ben. Yemek yiyeceğim."
Christopher gidince kitaba devam etti. Kitap zaten 250 sayfalarındaydı, o gün bitirdi. Çünkü çok merak ediyordu.
Kitabın sonunda bir not vardı.
Biliyorum erken ama sevgilin olabilir miyim? Sana karşı olan duygularımı farkettim, seni üzdüğüm için özür dilerim. Seni seviyorum. ♡
- Sunghoon
Jake dolu gözlerle Sunghoon'u aradı. "Efendim?" Ağlamaya başladı Jake. "Ne oldu?" dedi Sunghoon endişeyle. "Teşekkür ederim Sunghoon."
"Kitabı bitirdin mi?" Jake o görmese de başını sallayıp burnunu çekti. "Evet, çok merak ettim. Ve karşılaştığım şey çok güzel."
"Seni seviyorum, sevgilim."
"Ben de seni seviyorum, sevgilim."
THE END BITCHES
ay cok kotuydu ama napalim yani wattpad yazari olunca min. bu kadar
okuduğunuz icin tesekkur ederimm 💗
- inci
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starboy, jakehoon
Fanfiction!!tamamlandı¡¡ jay ikiniz de sbsunuz nasil olcaksiniz jake sb ne amk riki starboy ⟨⟨ sim jake + park sunghoon ミ texting ⟩⟩ Başlama Tarihi: 7 Eylül 2023 Bitiş Tarihi: -