𝙀𝙫𝙚𝙩 𝙮𝙚𝙣𝙪 𝙛𝙞𝙘𝙞𝙢𝙢𝙢 𝙗𝙪 𝙛𝙞𝙘𝙙𝙚𝙣 𝙪𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪𝙮𝙪𝙢 𝙝𝙖𝙙𝙞 𝙗𝙖𝙠𝙖𝙡𝙞𝙢𝙢 🐻🐻
Siktir, bu piç adamla yatmak istemiyordum. Ama o beni döve döve istesemde istemesemde bunu yaptırıyordu.
Amcam para kazanmak için beni lanet olası adamların altına atıyordu. Kazanıyordu da.
Bu lanet adam pantolonunun kemerini cıkarıp üzerime gelmeye baslayınca yatakta nereye kacacagımı sasırmıstım. Üzerimdeki gömlegi yırtınca neye ugradıgımı sasırdım.
Ve o üzerime gittikçe egiliyordu. İri kemikleri altında neredeyse ezilecektim. Daha fazla dayanamayıp üzerimden kalksın diye malum yerine tekmeyi bastım.
Adam benden böyle bisey beklemediği için oldugu yerde kıvranmaya basladı. Bende fırsat bilip hemen yataktan atladım. "Seni sürtük" Arkamdaki lanet sesini duyunca iyice korkmaya ve kosmaya basladım.
Arkamdan gelmediğini düsünüp yavasladım ama ne yazık ki o coktan bana yetismisti.
Ensemden tuttugu gibi beni duvara fırlattı. Sırtım soguk duvarla bulusunca kalbim daha da hızlı atmaya basladi bu lanet adamdan gercekten korkuyordum.
Tekrar ensemde tuttu ve bana sert bi tokat attı. basım dönüyordu. Kulagım cınlamaya baslamıstı. Ve o bi an bile durmadı. beni sürükleyerek dısarı cıkardı ve arabasına bindirdi.
Arka koltuga itilince beni nereye götürdüğünü merak ettim. "Ne yapıyorsun" Ondan bi cevap bekliyordum ki zaten verdi. "Seni o aptal amcana geri götürüyorum ise yaramazın tekisin. "
Hayır, bunu yapmamalıydı. Para kazanamazsa amcam beni bayıltana kadar döverdi. Ne kadar yalvarsamda amcama götürme desem de dinlemedi bu pic.
"Al bu ise yaramaz sürtüğü bana paramı geri ver"
Amcam bana cok sinirli bakıyordu. Galiba bitmistim. Hayır galibası az kalırdı kesin bitmistim. "Jisung normalde böyle degildir ben onla bi konusayım sonra karar verin isterseniz"
"Bu sürtüğü birdaha görmek istemiyorum lafımı ikiletme paramı ver. "
Amcam adama parasını verdikten sonra o lanet adam gitti. Amcam beni odama sürüklemeye basladı.
"Sana kac kere dedim para veren adamlara hiç bi sekilde karsı cıkmayacaksın eger para iadesi isterlerse bitersin diye? "
"Bir daha olma-" Daha cümlemi bitirmeden bana sert bi tokat atmıstı tokadı yememle birlikte yere yıkılmıstım. Sesini zorla duyuyordum. Hersey yankılı geliyordu.
"Sana bakmakla hata etmisim bi ise yaramıyorsun. " Dedi ama benim coktan gözlerim kapanmıstı..
𝙉𝙖𝙨𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙢𝙪𝙨 𝙜𝙤𝙩𝙨𝙪𝙯𝙡𝙚𝙧𝙧 𝙮𝙤𝙧𝙞𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙣 𝙖𝙢𝙠 𝙣𝙚𝙮𝙨𝙚 𝙗𝙗
🐻🐻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Older (minsung)
FanficMinho benimle bir bebekmişim gibi ilgileniyordu. bunu seviyordum çünkü daha önce bana kimse böyle ilgi göstermemişti..