🐻🐻
Gözlerimi yavaş yavaş aralamaya başladım. Hâlâ bayıldığım yerde olduğumu görmek beni şaşırtmamıştı.
Dünden beri burda yerde baygın bir halde yatıyor olmalıydım.Öylece boş gözlerle etrafa bakıyordum. İçeriden gelen seslerle ayağa kalktım.
İçeriye bi göz attığımda amcam ile 20-25 yas aralığında olduğunu düşündüğüm bi adam bir konu hakkında konuşuyorlardı.
Hayır, daha çok anlaşma yapıyor gibiydiler.İçeriye girdiğim an amcam bana doğru gelmeye başladı. " Ah, Jisung iyi uyudun mu? " Amcam denen adama boş gözlerle bakıyordum. Evet, harika uyumuştum.
Sonra o adamın gülme sesi geldi kulaklarıma. Dalga geçer gibi gülmüştü. Haklıydı. Yüzümdeki morluklar ve kızarıklıklar beni ele veriyordu.
İyi olmadığım açıktı."Beni dinle senin reddedemeyeceğin bir anlaşma söyleyeceğim. Parayı iki katına çıkarttım ama onu görmeye gelemezsiniz. " dedi gri saçlı adam.
Neler oluyordu burda benim hakkımda konuştukları kesindi. Amcamın birden gözleri parladı. "Benim için hiç sorun değil. " Gri li adam buna şaşırmamışa benziyordu.
Gözleriyle ezmişti amcam denen herifi. Ben hâlâ ne döndüğünü anlayamamıştım. Grili adam amcama dönüp " Parayı adamlarımdan alırsınız. " Dedi.
Ne oluyordu ben hiç bişey anlamamıştım. Amcam mutlu görünüyordu.
Grili adam kapıya doğru yürümeye başladı. Sonra arkasına dönüp bana "hadi yürü "dedi. Amcam o adamla gitmemi işaret edince bişey diyemedim.Yediğim dayağı unutmamıştım. Ve öylece adamın arkasından ilerliyordum. Dışarı çıktık ve kapıda koyu kırmızı bir araba duruyordu. Grili adam arabaya geçince bende bindim.
Tam arka koltuğun kapısını açacakken " Öne bin. " Diyen itaatkâr sesini duymamla öne binmem bir oldu.
Arabanın içi çok rahat ve konforluydu.
Arabada ilerliyorduk ve ben nereye gittiğimi bile bilmiyordum. Sorsam mı diye düşünürken"Korkma, artık sadece benimlesin. İnan o heriften daha iyiyim. "
Ne? Ne demek artık onunlayım? Amcamdan bahsediyordu. Tanıştığım her adam beni kullanıyordu. O yüzden onunda benden faydalanmak istediği kesindi.
Ben kendi düşüncelerime dalmış camdan dışarıya bakarken ona karşı tepkisizdim. Nefret ediyordum bu aptal işin içinde olmaktan.
Araba durmuştu. Grili arabadan indi onla birlikte bende. Sonra bana bakıp konuşmaya başladı.
"Evet Han Jisung, yeni evin burası dediğim gibi artık benimlesin. "
🐻𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙮𝙖𝙥𝙞𝙣𝙣🐻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Older (minsung)
FanficMinho benimle bir bebekmişim gibi ilgileniyordu. bunu seviyordum çünkü daha önce bana kimse böyle ilgi göstermemişti..