Meryem 6 sınıfta çocukluğunun geçtiği evden taşınır ve bi site de okula başlar, başladığı okulda çok güler yüzlü görünür herkese ama ilk başlarda dışlanır.
Bir tane kız ile çok yakınlaşırlar, kardeş gibi olurlar bu kız Meryeme başka birisiyle kazık atar.
Meryem 8 sınıfta kızla tekrar konuşmaya başlar ve birbirlerine söz verirler birdaha asla küsmeyeceğiz diye.
Kız ilerleyen zamanlarda tuhaflaşır ve meryeme iftira atar Meryem ondan sonra onla asla konuşmaz.
Meryem ve o kız 5 kişilik bi grupta arkadaşlar, o 5 kişi birden dağılır ve 2 ile 3 e bölünürler.
Meryemin oturduğu etabın bi üstünde oturan Seda, ev yolları meryem ile aynı olduğu için beraber gidip gelmeye başlarlar.
Meryem ile Seda yakınlaşır ve normal okul dışında dışarıda da buluşmaya başlarlar.
Meryemin diğer arkadaşları Seda ve Yaren Meryemi bazen dışlarlar ve Meryem tepki gösterse de duymazdan gelirler.
Meryemi ise onlarla küstüğü zaman yanlız kalır ve bunu gören Seda ile Fadime Meryemi yanlız kalmasın diye aralarına alırlar,
Meryem Fadime ile önceden çok yakınlardı,
Meryem, Fadime ile ikrayı tanıştırır. Meryem gittikçe onların yakınlaştığını fark eder.
Fadime ile ikra ise yskınlaştıkça meryemi dışlarlar.
Meryem onlarla kavga eder ve küser, sonradan Fadime ile ikra da kavga edip küser.
Sedanın sayesinde fadime ile Meryem tekrardan konuşmaya başlar.
Meryem sevgili işlerine çok karşı biriydi ve gerçekten ailesi de çok dindardı.
Meryem ablası aylayı örnek alırmış yani ortamlardan sevgili işlerinden falan uzaklarmış, erkeklerle buluşmazlarmış.
Meryemin 3 kerdeşi vardı, hepside kızdı Ayla en büyükleri sonra, Meryem , Meryemin küçüğü Zehra ve en küçükleri Azra.
Zehra ile hiç anlaşamazdı Meryem, ablası ile sürekli kavga ederlerdi. a
Azranın daha aklı ermediği için onla pek atışmazlardı.Meryem 7 yaşından berri tiktokır olmaya özenirdi.
Bir tiktok hesabı bile açdı ve ihlal yedi.
sonra biraz büyüyünce, annesi ile ablası Meryeme birşey açıklarlar
Ayla;Meryem senin tiktok hesabın ihlal yemişti ya aslında ihlal yememiştin, biz annemle plan kurduk ve tiktok yöneticisi adında bir tiktok hesabı açtık, senin yaşın küçüktü ve bizde tiktok çekmene karşıydık oyüzden böyle bir plan yaptık.
Meryem ise ozman gerçekten ihlal yediğini düşünmüş ve Meryemde korkuğu için hesabını kapatmış.
Artık Meryemin yaş sınırlamasına geçtiği için yaşı tiktok çekebiliyormuş ,
Meryem tiktokta bir fan hesabı açdı büyütdü ve hesabını main hesabına çevirdi.
İnsanlar ilk başta çok tepki gösterdi dalga geçtiler Meryem ile ama onları dinlemedi.
Herkesin haberi vardı Babası bile biliyordu ve babası ile de takipleşiyorlardı,Meryemin hesabı açık olduğu için bazen saçma mesajlar gelse bile Meryem görmezden geliyordu.
2 haftalık tatil olur okul ve Meryem annesi ile Dedesine kalmaya giderler,
Meryem dedesi gilde İnternet olmadığı için sonkez tiktok çekti ve telefonu çantaya attı.
Meryemin kendi mobilden kullandığı İnternet bittiği için ablasının internetine bağlanır,
hemen sosyal medyada bildirimlerini kontrol edip çıkar ardından tiktoğa girer ve gelen kutusunu görünce şok olur,
Bi bakar ve gelen kutusunda +99 yazıyor girer bakar ve birde ne görsün en son yüklediği video tutmuş 21 bin like almış o an ağzı açık kalan meryem koşar ve ablasına gösterir ve ablasınında ağzı açık kalır.
Meryem sonradan düşünmeye başlar ne olduda tuttu bu videosu ve videosunu incelerken videosunda ki yazı hatasını fark eder,
Olması gereken yazı spor atletini dışarda giyen kız görmüşümdür olması gerekirken videoda,
spor aletini dışarıda giyen kız görmüşümdür. İşin garip olan tarafı ise Meryem isteyerek yanlış yazmamış klavyesi kendiliğinden değiştirmiş.
Okul açılır ve Meryem Seda ile Yarenle arasını düzeltir.
Meryem ,Seda ,Yaren bir önceki sene hiç dışarıya çıkmazlardı, ama bu sene her teneffüs dışarıda gezerlerdi.
Yarenin hoşlandığı çocuktan Meryeme bir çıkma teklifi gelir Meryem redder, fakat yarene söyleyemez çünkü yaren gerçekten Meryemle arasını bozardı.
Meryem ise bir sır gibi saklar.Ama ilerleyen zamanlarda yarenin öğrendiğini öğrenir meryem ,
Ama nasıl öğrendiğini çok merak eder fakat soramaz.
Yaren çok sinirimi bir şekilde gelir Seda ile Meryemin yanına ağlar ilk başta ama güler Meryem ile Seda çok merak içinde sorarlar Yarene.
Evet arkadaşlar bölüm burda bitti
Yıldıza basıp unutmayınnnnÖpüldünüz ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızmıyız
Fiction généraleArkadaşının sevgilisinin kuzeni olan Muho ile Meryem tanışır ve sonunun nasıl olacağını bilmedikleri bir ilişkiye başlarlar. instagram üzerinden grup kurarak flört etmeye başlarlar ve bazı kavgalar olur kavgalar büyük bir ayrılık sebebi olur ve bu d...