🚫⚔️Bölüm 1⚔️🚫

53 11 6
                                    

Merhaba arkadaşlar.

İlk defa Mafya ve Polis hikayesi yazıyorum.

Umarım seversiniz ve destek olursunuz💞

~Başlama Tarihimiz:17.04.2024~

™~Bölümümüze Geçelim~™

~Polis Merkezin'den~

"Mekan tespit edildi. Buyrun dosya Komiser Asya."

Komiser Asya dosyanı eline almış incelemişdi.

"Güzel. Bakalım her seferinde kaçmayı başaran sen kimmişsin böyle"

Komiser Asya dosyanı masaya bırakmış toplantıdaki ekiplerine dönmüş konuşmuşdu.

"Ekip hazırlanın! Üç yere bölünüceksiniz. Birinci ekip benimlesiniz. İkinci ekip arkadan saldırı yapıcaksınız. Üçüncü ekip kulağınız bizde olsun hava üzerinden saldırıya hazır olun!"

"Emr edersiniz komiserim!"

"Berfin Ekipi hazırla ben hazırlanma odasındayım. Kendinde hazırlan benimlesin"

"Emr edersin Komiser Asya. Bana büyük şeref verdiniz!"

.
.

"Ekip hazırmısınız?!"

"Hazırız komiserim!"

"Berfin hazırmısın?!"

"Hazırım Komiser Asya!"

"Güzel. Farkındasınız ki, Her mafyanın üstesinden gele bildik. Lakin bu Mafya fazlasıyla akıllı ve gizemli. Bu mafyanın üstesinden gelmek o kadar da kolay olmayacak. Yinede biz polislerin tek hedefi Adaleti sağlamak ve kötü insanları cezalandırmak olduğunu unutmadan canımız bahasına bu mafyanında karşısını alacağız! Benimle beraber bu uzun yolculuklu savaşa hazırmısınız?! "

"Hazırız komiserim!"

"Güzel. Çıkıyoruz! Dikkatli olun. Başarıcağız!"

.
.

~Savaş alanın'dan~

"Benden komut bekleyin üç dediğimde saldırın"

"Emr edersiniz!"

"Berfin benimlesin. Ayrılma yanımdan"

"Merak etmeyin sizinleyim. Güveniniz tam olsun"

"Dikkatli olun! Bir! İki! Üç! Saldırın!"

İkinci ekip arkadan saldırıya keçmiş, Birinci ekipse Berfin ve Asya'yla önden saldırmışdılar. Üçüncü ekipse yukarıdan eğer bir şey olursa saldırıya keçmek için komut bekleyerek hazır durmuşdular.

Savaş fazlasıyla atışmalı gidiyordu. Mafyanın Ekipleride fazlasıyla çokdu ve her tarafdan ateş ediyordular. Bu haraketleri Polis ekipine fazlasıyla zorluk çıkarıyordu. Aslında Polis ekipleri onları hazırlıksız yakalayacaklarını düşünmüşdü ama  görülen o ki haberleri olmuş ve sıkı hazırlanmışdılar.

~Police and Mafia~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin