Jungkook ta yanında oturmuştu. Taehyung film ı açmıştı ve izlemeye başlamışlardı.
Jungkook flmin en korkunç yerinde birden taehyung a sarılıyordu. Jungkook bunun farkında deyildi ama taehyung kolundaki eli hissedip jungkook a baktı.
'Sen bu korku flmini seçtin ben değil ben sana fikrini sormuştum. Bu kadar korkacağını bilmiş halde izlemek istiyorsun. '
Taehyung bunları aklından geçirirken jungkook birden taehyung a baktı. Taehyung lâ 10 saniye bakıştılar. Sonra jungkook taehyung un kolunu tuttuğunu hatırlayıp birden kolunu çekti.
Ve izlemeye devam ettiler.
'Ayy ben ne yapıyotum ya. Kesin yanlış anladı beni. '
'Kalbim çıkacaktı ya. Kalbim güm güm atıyor,neden böyle olduki şimdi.'
Uzun süre çıkan korku sahnelerinde kendini tutan jungkook filmin en korkunç sahnesine geldiler ve taehyung sadece irkilirken jungkookun çığlığı ve zıplamasıyla oda korkmuştu. Jungkook taehyunga yine sıkıca sarılıyordu ve kafasını taehyungun omzuna gömmüştü.
Taehyung filmi kapattı ve jungkook ile ilgilenmeye başladı
"Jungkook, jungkook kendine gel jungkook. Ay ne yaptım. Keşke dramayı açsaydım. Komşu kendine gel komşu. "
Jungkooka seslenmeye çalışıyordu ama jungkook korkudan bayılmıştı. Taehyung, jungkook yanlış anlamasın diye onu kendi evine götürecekti ama jungkookun evinin anahtarı nerde olduğunu bilmiyordu bu yüzden yanliş anlamasını göze alarak kendi evinde ki yatağa yatırdı. Taehyung jungkookun başında kaldı ve onu izledi. Onu bir tavşana benzetti.
Birden kendini jungkooka bakarak gülümsediğini fark etti.
Ve kendini toplamaya çalışırken kapı çaldı.
Üstünü başını düzeltti ve kapı deliğinden kim olduğuna bakarak kapıyı açtı. Kapıda ki sevgilisiydi.
"Hoşgeldin aşkımmm"
"Hoşbuldum taemtaem "
"Geç içeri canım üşüme "
Taehyungun sevgilisinin adı jennie . Aynı sınıfta okuyorlar.
"Senin odana geçelim aşkım"
"E aşkım, bi günlük bi misafirim varda orda. Yatıyor şuan"
"Hmm kimmiş bu misafir merak ettim"
"Yan komşum, Jeon Jungkook"
"Erkek yani dimi"
"Sen hiç jungkook adında bi kız gördün mü"
"Yoo"
"O zaman bebeğim ne diye erkek olup olmadığını sorguluyorsun. Güvenmiyor musun yoksa bana "
Taehyungun yanaklarını sıkarak "güveniyorum aşkın tabi ama kıskanırım yani o anlamda sormuştum ama erkek ise kıskanacak bişi yok yeter ki benden fazla onunla ilgilenme "
"Tamam canımın içi"
"Hem bu arada karşı taraf boştu ne ara biri oturdu"
"Bugün taşınmış bende o yeni olduğu için ilk günden yemek derdine düşmesin diye evime çağırdım. Yemek yedik film izledik o kadar"
"Ne filmi bu"
"Aslında 2 tür sundum kdrama ile korku. Korkuyu seçti"
"Hmm cesaretli çocukmuş he "
"Hemde nasıl cesaretli bi görsen hiç korkmadı. Küçük irkilmeleri oldu ama fazla etkilenmedi fakat sonda bi sahne çıktı korkudan bayıldı. O yüzden şuan benim yatak odamda. Onun evinin anahtarı nerde bilmiyorum bende ceplerini karıştırmadım burda kalsın dedim hem ne zararı dokunur ki. Buranın yabancısı o"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUM/taekook~
FanfictionBazı bölümlerde smut var jungkook bir öğrenci 11.sınıf tek yaşıyor. Jungkookun en yakın arkadaşı jimin. Jimin jungkook gibi aynı yaştalar . taehyung ta bir öğrenci 12. sınıf tek yaşıyor. . . jungkook busan dan seula gelmiş ve kapı komşusu ki...